תחנות אגד ישנות, ת"מ הרצליה
נכון להיום עדין יש בארץ תחנות מרכזיות ישנות רבות, שממוקמות במבנים הישנים בני עשרות השנים, ללא מיזוג, ללא אבטחה ראויה, ללא שילוט אלקטרוני וכו´.(למשל: נתניה, עפולה, באר-שבע, פתח-תקווה, אשקלון, ועוד). השיקול החשוב (אם כי, לצערנו, לא היחיד) בבנית תחנות מודרניות הוא מידת העומס של התחנה וכמות הקווים הבינעירוניים (´קווי טרנספר´) היוצאים ממנה. (לכן נבנו תחנות בת"א, ירושלים, ראשל"צ, אשדוד). תחנת הרצליה לא עונה לקריטריונים הנ"ל, אלא אם כן תועבר לאיזור תחנת הרכבת וכביש החוף. אם זה יקרה, יהיה צורך בכניסה של לפחות חלק מקווי הטרנספר לתחנה. אגב, הייתי ממליץ על פתרון דומה גם בנתניה.