קווים העלתה לוחות זמנים לקווי פ"ת

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אגב, לפני עשור בקו 641 מפ"ת לכיוון

אני חושב שאתה צודק
אחרי שנוסע עלה לאוטובוס לא יוכל הנהג למנוע ממנו לרדת. והנהג לא יתחיל לשאול כל נוסע לאן הוא צריך ולהוריד מהאוטובוס את מי שאומר לו שהוא צריך נסיעה פנימית. בקווים של אגד שנוסעים בז'בוטינסקי ר"ג, אין לכאורה הורדת נוסעים עד צומת גהה. אבל בחיים לא ראיתי נהג שלא מוריד אדם שם אם הוא מבקש. הם יכולים רק להתעצבן על הנוסע...
אגב, לפני עשור בקו 641 מפ"ת לכיוון
ת"א, התחנות בפ"ת והלאה היו תחנות הורדה. כיום, יש איסוף ואם נאי לא טועה האיסוף הוא עד תל אביב עצמה.
 

Shark Alarm

New member
מאיפה אפשר להשיג את אותה ../images/Emo26.gif

שימו לב לדבר הבא מאתר "קווים"
האם אוכל להמשיך להשתמש בקווים בינעירוניים ? כחלק משיפור השרות הופרדו הנסיעות העירוניות והבינעירוניות. הקווים הארוכים (49,50,52,66,82 וכו') ימשיכו להיות מופעלים על ידי חברת "דן" והם ישמשו רק לנסיעה בינעירונית ולא יוכלו להסיע נוסעים בתוך העיר אלא רק לאסוף או להחזיר אותם לעיר. לנסיעות הפנימיות מוצעים קווים עירוניים חדשים המקבילים לקווים הבינעירוניים. ההפרדה מיועדת לשפר את השירות הן לנוסעים המבקשים לצאת מהעיר והן לנוסעים בתוך העיר. לנוסעים בתוך העיר מומלץ לאתר את הקווים המקבילים הנמצאים בחוברת. הנוסעים אל מחוץ לעיר יוכלו להשתמש בקווים המוכרים להם שבהם השתמשו עד היום. האם זה אומר שכשארצה לנסוע מאזור רחוב בר כוכבא לבילינסון אצטרך לקחת במקום קו 51 שנוסע בתדירות של פעם ב- 10 דקות, מידיבוס של קו 45 שגם עושה סיבוב בפקקים של מרכז העיר וגם נוסע בתדירות של 20 - 30 דקות?!
מאיפה אפשר להשיג את אותה

חוברת
והאם מוצגים בה השינויים בקווים
כאילו קו 12 --> קו X וכו'
 

oshri5917

New member
איזה טמטום

שימו לב לדבר הבא מאתר "קווים"
האם אוכל להמשיך להשתמש בקווים בינעירוניים ? כחלק משיפור השרות הופרדו הנסיעות העירוניות והבינעירוניות. הקווים הארוכים (49,50,52,66,82 וכו') ימשיכו להיות מופעלים על ידי חברת "דן" והם ישמשו רק לנסיעה בינעירונית ולא יוכלו להסיע נוסעים בתוך העיר אלא רק לאסוף או להחזיר אותם לעיר. לנסיעות הפנימיות מוצעים קווים עירוניים חדשים המקבילים לקווים הבינעירוניים. ההפרדה מיועדת לשפר את השירות הן לנוסעים המבקשים לצאת מהעיר והן לנוסעים בתוך העיר. לנוסעים בתוך העיר מומלץ לאתר את הקווים המקבילים הנמצאים בחוברת. הנוסעים אל מחוץ לעיר יוכלו להשתמש בקווים המוכרים להם שבהם השתמשו עד היום. האם זה אומר שכשארצה לנסוע מאזור רחוב בר כוכבא לבילינסון אצטרך לקחת במקום קו 51 שנוסע בתדירות של פעם ב- 10 דקות, מידיבוס של קו 45 שגם עושה סיבוב בפקקים של מרכז העיר וגם נוסע בתדירות של 20 - 30 דקות?!
איזה טמטום
כמה זמן זה יוריד מהנסיעה מקסימום 2 דקות זה שיא הטימטום קווים 49,50,51,66,82 זה לא יוריד את זמן הנסיעה אם הם לא יהיה אפשר לסוע בתוך פתח תקוה ולא לעזזלמ ביטלו את קו 12 פשוט חלם
 
הסיבה שבגללה חברת "דן" לא תאסוף

איזה טמטום
כמה זמן זה יוריד מהנסיעה מקסימום 2 דקות זה שיא הטימטום קווים 49,50,51,66,82 זה לא יוריד את זמן הנסיעה אם הם לא יהיה אפשר לסוע בתוך פתח תקוה ולא לעזזלמ ביטלו את קו 12 פשוט חלם
הסיבה שבגללה חברת "דן" לא תאסוף
נוסעית בקווים הפנימיים בפתח תקווה היא לא בשביל לקצר את זמן הנסיעה, אלא בשביל לתת לחברת "קווים" בלעדיות על הקווים הפנימיים בתוך פתח תקווה.
 

oshri5917

New member
פשוט דופקים את הנוסעים

הסיבה שבגללה חברת "דן" לא תאסוף
נוסעית בקווים הפנימיים בפתח תקווה היא לא בשביל לקצר את זמן הנסיעה, אלא בשביל לתת לחברת "קווים" בלעדיות על הקווים הפנימיים בתוך פתח תקווה.
פשוט דופקים את הנוסעים
נמאס לי כבר מחברת קווים
 

oshri5917

New member
אסור להשלים עם המציאות

גם לי נמאס ..
מכמה דברים, אבל אין מה לעשות זאת המציאות ואין ברירה אלא להשלים איתה.
אסור להשלים עם המציאות
הגיעו כבר מים עד נפש די כמה כבר אפשר לסבול קווים 50 51 82(קו 62 לשעבר) 66 קווים שקיימים מעל 40 שנה הולכים ללכת לעזזל ועם כבר משנים משהו בקו 51 אפשר אולי בעתיד להאריכו לרכבת סגולה לא שנראה לי זה יהיה קו יעיל אבל זאת אפשרות
 

Dannycom

New member
אין לקווים תחליף פנימי לקו 51

פשוט דופקים את הנוסעים
נמאס לי כבר מחברת קווים
אין לקווים תחליף פנימי לקו 51
ואם אני רוצה להגיע מתחנה מרכזית לצומת גהה בלי לעבור באזור העירייה הדרך הקצרה היא ללכת ברגל. אם הדבר הזה אכן יתממש צריך לעשות מלחמת עולם נגד העוול ולא מעניינת אותי הבלעדיות של "קווים".
 

oshri5917

New member
ושקווים נכנסו לבקעת אונו

הסיבה שבגללה חברת "דן" לא תאסוף
נוסעית בקווים הפנימיים בפתח תקווה היא לא בשביל לקצר את זמן הנסיעה, אלא בשביל לתת לחברת "קווים" בלעדיות על הקווים הפנימיים בתוך פתח תקווה.
ושקווים נכנסו לבקעת אונו
נתנו להם לבצע נסיעות עירוניות בקווים 36 37 55 56 58 59 68 71 168 ובקווים 76 78 בפתח תקוה ודן לא נותנים להפעיל בתוך פתח תקוה מקפחים את חברת דן פשוט ביזיון
 

urilei

New member
אני בספק אם השמועה הזו נכונה

ושקווים נכנסו לבקעת אונו
נתנו להם לבצע נסיעות עירוניות בקווים 36 37 55 56 58 59 68 71 168 ובקווים 76 78 בפתח תקוה ודן לא נותנים להפעיל בתוך פתח תקוה מקפחים את חברת דן פשוט ביזיון
אני בספק אם השמועה הזו נכונה
אל תשכח של"קווים" יש אינטרס רציני לשכנע אותך שזה המצב גם אם משרד התחבורה בכלל לא הורה על כך. תאמין לי שאם משרד התחבורה לא הורה על כך אז קווי דן יסיעו גם יסיעו אנשים בתוך פתח תקווה, וכנראה זה יהיה המצב גם אם משרד התחבורה כן הורה... זה בבחינת "גזירה שהציבור אינם מסוגל (או אינו מעוניין...) לעמוד בה" לא ציבור הנוסעים ירצו כזה דבר ולא ציבור הנהגים לא ירצו להיות גננת
 

rocar

New member
גם בעפולה, אגד לא אמור לאסוף נוסעים

אני בספק אם השמועה הזו נכונה
אל תשכח של"קווים" יש אינטרס רציני לשכנע אותך שזה המצב גם אם משרד התחבורה בכלל לא הורה על כך. תאמין לי שאם משרד התחבורה לא הורה על כך אז קווי דן יסיעו גם יסיעו אנשים בתוך פתח תקווה, וכנראה זה יהיה המצב גם אם משרד התחבורה כן הורה... זה בבחינת "גזירה שהציבור אינם מסוגל (או אינו מעוניין...) לעמוד בה" לא ציבור הנוסעים ירצו כזה דבר ולא ציבור הנהגים לא ירצו להיות גננת
גם בעפולה, אגד לא אמור לאסוף נוסעים
בתוך העיר יותר.
 

rocar

New member
אני לא ממש יודע אבל מתאר לעצמי

ומה קורה בפועל?
אני לא ממש יודע אבל מתאר לעצמי
שבשעות מסוימות בעיקר בערב ובלילה,יהיו נוסעים שיבקשו לעלות למרות שהמחיר גבוה יותר מקווים והנהגים לא יסרבו ע"מ שלא להשאיר נוסע בלילה בלי תחבורה.
 

amirv

New member
זה לא קשור לחברת קווים

הסיבה שבגללה חברת "דן" לא תאסוף
נוסעית בקווים הפנימיים בפתח תקווה היא לא בשביל לקצר את זמן הנסיעה, אלא בשביל לתת לחברת "קווים" בלעדיות על הקווים הפנימיים בתוך פתח תקווה.
זה לא קשור לחברת קווים
זאת המדיניות הכוללת של משרד התחבורה, לעשות הפרדה מוחלטת בין נסיעות עירוניות לבין עירוניות. יש בזה הגיון, אם כי אני גם חושב שלפעמים זה יוצר סתם בזבוז משאבים ופגיעה בשירות.
 

אוהד11

New member
קווים 51 או 66 או 49 או 82 אינם

זה לא קשור לחברת קווים
זאת המדיניות הכוללת של משרד התחבורה, לעשות הפרדה מוחלטת בין נסיעות עירוניות לבין עירוניות. יש בזה הגיון, אם כי אני גם חושב שלפעמים זה יוצר סתם בזבוז משאבים ופגיעה בשירות.
קווים 51 או 66 או 49 או 82 אינם
נחשבים קווים בינעירוניים, משום שכל הרצף בין ת"א-ר"ג-ב"ב-פ"ת הינו מטרופולין אחד גדול שבלתי אפשרי להפריד אותו באופן מלאכותי. כך גם המצב באזור בקעת אונו עם קווי תה"ש שגובלים בקרית אונו, וכך גם עם קו 475 שאוסף נוסעים באור יהודה ויהוד לכיוון ת"א. אי אפשר למנוע מנוסעים לעלות על קווים מאספים ולהגיד להם שאלה אינם עוצרים להורדה. החריג הוא קו 50, שמלכתחילה מוגדר כקו מהיר. "קווים" מנסה לעשות תעמולה לעצמה. מה שעשוי לשחק כאן הוא הפרש המחירים בין דן לקווים
 

urilei

New member
הפרש המחירים לא בשמיים

קווים 51 או 66 או 49 או 82 אינם
נחשבים קווים בינעירוניים, משום שכל הרצף בין ת"א-ר"ג-ב"ב-פ"ת הינו מטרופולין אחד גדול שבלתי אפשרי להפריד אותו באופן מלאכותי. כך גם המצב באזור בקעת אונו עם קווי תה"ש שגובלים בקרית אונו, וכך גם עם קו 475 שאוסף נוסעים באור יהודה ויהוד לכיוון ת"א. אי אפשר למנוע מנוסעים לעלות על קווים מאספים ולהגיד להם שאלה אינם עוצרים להורדה. החריג הוא קו 50, שמלכתחילה מוגדר כקו מהיר. "קווים" מנסה לעשות תעמולה לעצמה. מה שעשוי לשחק כאן הוא הפרש המחירים בין דן לקווים
הפרש המחירים לא בשמיים
מה גם שכרטיסי החופשי ישארו משותפים
 

levikon

New member
קווים לא מנסה לעשות תעמולה.

קווים 51 או 66 או 49 או 82 אינם
נחשבים קווים בינעירוניים, משום שכל הרצף בין ת"א-ר"ג-ב"ב-פ"ת הינו מטרופולין אחד גדול שבלתי אפשרי להפריד אותו באופן מלאכותי. כך גם המצב באזור בקעת אונו עם קווי תה"ש שגובלים בקרית אונו, וכך גם עם קו 475 שאוסף נוסעים באור יהודה ויהוד לכיוון ת"א. אי אפשר למנוע מנוסעים לעלות על קווים מאספים ולהגיד להם שאלה אינם עוצרים להורדה. החריג הוא קו 50, שמלכתחילה מוגדר כקו מהיר. "קווים" מנסה לעשות תעמולה לעצמה. מה שעשוי לשחק כאן הוא הפרש המחירים בין דן לקווים
קווים לא מנסה לעשות תעמולה.
אלו הן ההנחיות של משרד התחבורה. אוהד, חבל לרדת על החברה יותר מידי. בכלל, שמתי לב שאתה לא ממש אוביקטיבי ביחס לחברות החדשות ורואה רק שחורות. לידיעתך, יש גם דברים טובים בחברות הללו. טובים מאוד.
 

rocar

New member
אם דן יורשה לאסוף נוסעים, ההכנסה

קווים לא מנסה לעשות תעמולה.
אלו הן ההנחיות של משרד התחבורה. אוהד, חבל לרדת על החברה יותר מידי. בכלל, שמתי לב שאתה לא ממש אוביקטיבי ביחס לחברות החדשות ורואה רק שחורות. לידיעתך, יש גם דברים טובים בחברות הללו. טובים מאוד.
אם דן יורשה לאסוף נוסעים, ההכנסה
של קווים תרד, אם ההכנסה תרד, החברה לא תחזיק מעמד ואז תתגלה העובדה המפתיעה שתח"צ בעצם אינו ענף ריווחי ואולי צריך סובסידיה ע"מ לקיים שרות נורמלי לציבור ובעצם כל הרפורמה שווה ל.....ת. אבל אף אחד במשרד התחבורה לא מוכן להודות ולכן יוצר אפליה לטובת המפעילים החדשים בקטעים המקבילים. זאת כדי להראות שהוא דואג למחיר נמוך ול"תחרות". ודרך אגב, מי ניפגע? המרכיב הכי פחות חשוב בתח"צ.... הנוסע! ע"מ לקבל מחיר זול יותר הוא צריך להיות תלוי בתדירות של חברה אחת בלבד ולראות את האוטובוסים של החברה האחרת מגיעים אך יקרים יותר או פשוט חולפים על פניו כי אסור להם לאסוף נוסעים!
 

oshri5917

New member
אז שישאירו את קווי בקעת אונו

אם דן יורשה לאסוף נוסעים, ההכנסה
של קווים תרד, אם ההכנסה תרד, החברה לא תחזיק מעמד ואז תתגלה העובדה המפתיעה שתח"צ בעצם אינו ענף ריווחי ואולי צריך סובסידיה ע"מ לקיים שרות נורמלי לציבור ובעצם כל הרפורמה שווה ל.....ת. אבל אף אחד במשרד התחבורה לא מוכן להודות ולכן יוצר אפליה לטובת המפעילים החדשים בקטעים המקבילים. זאת כדי להראות שהוא דואג למחיר נמוך ול"תחרות". ודרך אגב, מי ניפגע? המרכיב הכי פחות חשוב בתח"צ.... הנוסע! ע"מ לקבל מחיר זול יותר הוא צריך להיות תלוי בתדירות של חברה אחת בלבד ולראות את האוטובוסים של החברה האחרת מגיעים אך יקרים יותר או פשוט חולפים על פניו כי אסור להם לאסוף נוסעים!
אז שישאירו את קווי בקעת אונו
אצל דן ויתנו פצויים לקווים וימכרו לדן בחצי מחיר את הרכש של חברת קווים וישאירו את כל ה SL SG SU ELבשירות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה