תודה על הפירוט
לגבי המשפט האחרון - כבר הסברתי לך שמקומות ישיבה פר שעה זה לא המדד היחיד ל"תגבור". אני מניח שבחירת כלי הרכב בכל קו נעשתה על סמך בדיקות, וברור לחלוטין שעדיף מידיבוס ואפילו מיניבוס בתדירות גבוהה על אוטובוס גדול בתדירות אפסית. תדירות גבוהה (ושירות אמין!) מושכת יותר נוסעים לתח"צ מקיבולת גבוהה שנובעת משימוש בכלי רכב גדולים מדי. אני בתור נוסע פשוט מעדיף לנסוע ברכב קטן ולא לחכות זמן ארוך או להתאים את הזמן שלי לזמני הנסיעה.
תודה על הפירוטבגדול זה דומה
קו 23א של נתיבי איילון שונה ל-21. קו 95 שונה ל-99 (למה?) ו-95א הפך ל-91. קו 12 הפך ל-16, כאשר קו 10 שונה מעט ממה שהוצע. קו 55 שונה ל-53. קו 97 המוצע (הדר-גנים - רכבת) בוטל. קו 94 שונה ל-98. חלופה של קו 87 מצומת גנים הפכה ל-187 מהדר-גנים) קווי ראש-העין נשארו עם המיספורים הישנים (קווים 7/17/27 במקום 75/77/79 בהתאמה) כל השאר נראה דומה לתוכנית המקורית. להשלמת התמונה: קווים עם מידיבוסים: 23, 25, 30, 10, 62, 43, 53, 96, 97, 41, 31, 45, 1, 83, 85, 89. שימו לב שאלה הם קווים שבהם יש תיגבור משמעותי בלו"ז, כך שלמעשה לא בטוח שיש שיפור מבחינת מקומות ישיבה פר שעה.
לגבי המשפט האחרון - כבר הסברתי לך שמקומות ישיבה פר שעה זה לא המדד היחיד ל"תגבור". אני מניח שבחירת כלי הרכב בכל קו נעשתה על סמך בדיקות, וברור לחלוטין שעדיף מידיבוס ואפילו מיניבוס בתדירות גבוהה על אוטובוס גדול בתדירות אפסית. תדירות גבוהה (ושירות אמין!) מושכת יותר נוסעים לתח"צ מקיבולת גבוהה שנובעת משימוש בכלי רכב גדולים מדי. אני בתור נוסע פשוט מעדיף לנסוע ברכב קטן ולא לחכות זמן ארוך או להתאים את הזמן שלי לזמני הנסיעה.