קווים העלתה לוחות זמנים לקווי פ"ת

מצב
הנושא נעול.

urilei

New member
קווים העלתה לוחות זמנים לקווי פ"ת

קווים העלתה לוחות זמנים לקווי פ"ת
ההודעה המקורית כבר לא קופצת שיפורים - הקו לרכבת ומהרכבת זוכה לשיפור רציני מאוד (למעשה קו לכל רכבת שמגיעה), אם כי המסלול החדש שלו הוא חיסרון רציני בהשוואה לקו 14 קו 25, הגרסה החדשה של קו 2 - זוכה לתגבור משמעותי
 

urilei

New member
והקישור שנעלם

קווים העלתה לוחות זמנים לקווי פ"ת
ההודעה המקורית כבר לא קופצת שיפורים - הקו לרכבת ומהרכבת זוכה לשיפור רציני מאוד (למעשה קו לכל רכבת שמגיעה), אם כי המסלול החדש שלו הוא חיסרון רציני בהשוואה לקו 14 קו 25, הגרסה החדשה של קו 2 - זוכה לתגבור משמעותי
והקישור שנעלם
http://www.kavim-t.co.il/schedule/?regionId=3
 

raminec

New member
ומחירים אין

קווים העלתה לוחות זמנים לקווי פ"ת
ההודעה המקורית כבר לא קופצת שיפורים - הקו לרכבת ומהרכבת זוכה לשיפור רציני מאוד (למעשה קו לכל רכבת שמגיעה), אם כי המסלול החדש שלו הוא חיסרון רציני בהשוואה לקו 14 קו 25, הגרסה החדשה של קו 2 - זוכה לתגבור משמעותי
ומחירים אין
 

raminec

New member
יש מחירים לגבי איזורים אחרים בהם

אני לא יודע אם היו פעם באתר...
אבל המחיר החדש בפתח תקווה כך לפי הפורום הוא 4.40
יש מחירים לגבי איזורים אחרים בהם
החברה פועלת. אתה יכול לראות את זה באתר. בכל מקרה, כל אשכול לגופו. במקומות שונים המחירים שונים בהתאם לתנאי המכרז אני מניח.
 
אכן, נראה שיש תגבור מסיבי לקווים

קווים העלתה לוחות זמנים לקווי פ"ת
ההודעה המקורית כבר לא קופצת שיפורים - הקו לרכבת ומהרכבת זוכה לשיפור רציני מאוד (למעשה קו לכל רכבת שמגיעה), אם כי המסלול החדש שלו הוא חיסרון רציני בהשוואה לקו 14 קו 25, הגרסה החדשה של קו 2 - זוכה לתגבור משמעותי
אכן, נראה שיש תגבור מסיבי לקווים
הפנימיים, אם כי חלק ממנו נראה לי מיותר (כמו ריבוי הקווים לאיזורי התעסוקה במערב העיר). נראה שבקווים לישובים השכנים אין כמעט שינויים יחסית לדן (קווי ראש העין והמושבים), למעט כמה חלופות פה ושם שהורדו (כמו חלופת קו 83 לרכבת רה"ע למשל) ואפילו בחלק מהקווים יש ירידה של כמה אוטובוסים והקדמת שעת הסיום. בקווים אחרים דווקא יש תוספת של כמה אוטובוסי, והוספת החלופה של קו 7 מהקניון הגדול נראית לי מאוד מעניינת (זהו השינוי היחיד, למעשה, בקווי רה"ע). מאוד תמוה בעיני, שנסיעות רבות במשך כל שעות היום בקו 85 משהם לפ"ת קוצצו ונעלמו. הייתכן שלא ראיתי טוב? לסיכום, בתור מי שאינו בקיא לגמרי באיזור פ"ת, זה נראה כאילו לקחו את הבסיס של דן, שמרו אותו והוסיפו המון קווים ונסיעות בתוך העיר, אשר חלקם לפחות נראה לי מיותר. כמובן שהשינוי בקו לרכבת מבורך, ולגבי השינוי במסלול, אני חושב שכוונת המשורר היתה להביא את הנוסעים מתחנת הרכבת לתחנה המרכזית ומשם כל אחד יתפזר באוטובוס פנימי למחוז חפצו בעיר. קו 14 היה עושה סיבוב בעיר ו"חוסך" את ההחלפה בתחנה המרכזית.
 
אשמח אם כל פתח-תקוואיי הפורום יוכלו

אכן, נראה שיש תגבור מסיבי לקווים
הפנימיים, אם כי חלק ממנו נראה לי מיותר (כמו ריבוי הקווים לאיזורי התעסוקה במערב העיר). נראה שבקווים לישובים השכנים אין כמעט שינויים יחסית לדן (קווי ראש העין והמושבים), למעט כמה חלופות פה ושם שהורדו (כמו חלופת קו 83 לרכבת רה"ע למשל) ואפילו בחלק מהקווים יש ירידה של כמה אוטובוסים והקדמת שעת הסיום. בקווים אחרים דווקא יש תוספת של כמה אוטובוסי, והוספת החלופה של קו 7 מהקניון הגדול נראית לי מאוד מעניינת (זהו השינוי היחיד, למעשה, בקווי רה"ע). מאוד תמוה בעיני, שנסיעות רבות במשך כל שעות היום בקו 85 משהם לפ"ת קוצצו ונעלמו. הייתכן שלא ראיתי טוב? לסיכום, בתור מי שאינו בקיא לגמרי באיזור פ"ת, זה נראה כאילו לקחו את הבסיס של דן, שמרו אותו והוסיפו המון קווים ונסיעות בתוך העיר, אשר חלקם לפחות נראה לי מיותר. כמובן שהשינוי בקו לרכבת מבורך, ולגבי השינוי במסלול, אני חושב שכוונת המשורר היתה להביא את הנוסעים מתחנת הרכבת לתחנה המרכזית ומשם כל אחד יתפזר באוטובוס פנימי למחוז חפצו בעיר. קו 14 היה עושה סיבוב בעיר ו"חוסך" את ההחלפה בתחנה המרכזית.
אשמח אם כל פתח-תקוואיי הפורום יוכלו
לתת דעתם "על יבש" בהשוואת המסלולים והלו"זים של קווים מול אלו של דן, שעדיין זמינים, עד סוף החודש. המעוניינים יכולים לערוך זאת כמאמר ואני אדאג להעלותו לאגף המאמרים של הפורום.
 
אני עובד על זה

אשמח אם כל פתח-תקוואיי הפורום יוכלו
לתת דעתם "על יבש" בהשוואת המסלולים והלו"זים של קווים מול אלו של דן, שעדיין זמינים, עד סוף החודש. המעוניינים יכולים לערוך זאת כמאמר ואני אדאג להעלותו לאגף המאמרים של הפורום.
אני עובד על זה
אמנם אני לא תושב פ"ת כיום (הייתי בעבר הרחוק) ואני משווה רק לפי אתרי האינטרנט של החברות, אבל נראה לי שזה יספיק. לקווי פ"ת של דן תמיד יישאר מקום בלבי.
 

urilei

New member
לגבי הרכבת

אכן, נראה שיש תגבור מסיבי לקווים
הפנימיים, אם כי חלק ממנו נראה לי מיותר (כמו ריבוי הקווים לאיזורי התעסוקה במערב העיר). נראה שבקווים לישובים השכנים אין כמעט שינויים יחסית לדן (קווי ראש העין והמושבים), למעט כמה חלופות פה ושם שהורדו (כמו חלופת קו 83 לרכבת רה"ע למשל) ואפילו בחלק מהקווים יש ירידה של כמה אוטובוסים והקדמת שעת הסיום. בקווים אחרים דווקא יש תוספת של כמה אוטובוסי, והוספת החלופה של קו 7 מהקניון הגדול נראית לי מאוד מעניינת (זהו השינוי היחיד, למעשה, בקווי רה"ע). מאוד תמוה בעיני, שנסיעות רבות במשך כל שעות היום בקו 85 משהם לפ"ת קוצצו ונעלמו. הייתכן שלא ראיתי טוב? לסיכום, בתור מי שאינו בקיא לגמרי באיזור פ"ת, זה נראה כאילו לקחו את הבסיס של דן, שמרו אותו והוסיפו המון קווים ונסיעות בתוך העיר, אשר חלקם לפחות נראה לי מיותר. כמובן שהשינוי בקו לרכבת מבורך, ולגבי השינוי במסלול, אני חושב שכוונת המשורר היתה להביא את הנוסעים מתחנת הרכבת לתחנה המרכזית ומשם כל אחד יתפזר באוטובוס פנימי למחוז חפצו בעיר. קו 14 היה עושה סיבוב בעיר ו"חוסך" את ההחלפה בתחנה המרכזית.
לגבי הרכבת
נראה לך סביר שבן אדם שעשה טובה לעולם וחזר לפתח תקווה ברכבת יצטרך 2 קווי אוטובוס בשביל להגיע מהרכבת הביתה? (התשובה היא לא) ועוד יותר בעייתי זה בבוקר - למי יש זמן להיסחב בשני אוטובוסים בשביל להגיע לרכבת. צריך שהקו הזה ימשיך כמו אחד מהקווים העירוניים, זה באמת פחות חשוב איזה...
 
עם כרטוס אטרקטיבי, קישוריות טובה

לגבי הרכבת
נראה לך סביר שבן אדם שעשה טובה לעולם וחזר לפתח תקווה ברכבת יצטרך 2 קווי אוטובוס בשביל להגיע מהרכבת הביתה? (התשובה היא לא) ועוד יותר בעייתי זה בבוקר - למי יש זמן להיסחב בשני אוטובוסים בשביל להגיע לרכבת. צריך שהקו הזה ימשיך כמו אחד מהקווים העירוניים, זה באמת פחות חשוב איזה...
עם כרטוס אטרקטיבי, קישוריות טובה
ותדירות גבוהה, אין בזה שום פסול, אבל יש לי הרגשה שאנחנו קצת רחוקים מזה... נראה לי שהם גם בונים על יוממים שמגיעים לעבוד בפ"ת (שזה מסביר את כמות הקווים המטורפת למערב העיר).
 

urilei

New member
אנחנו באמת רחוקים מזה

עם כרטוס אטרקטיבי, קישוריות טובה
ותדירות גבוהה, אין בזה שום פסול, אבל יש לי הרגשה שאנחנו קצת רחוקים מזה... נראה לי שהם גם בונים על יוממים שמגיעים לעבוד בפ"ת (שזה מסביר את כמות הקווים המטורפת למערב העיר).
אנחנו באמת רחוקים מזה
התפיסה בארץ אומרת (ואתה חייב להסכים איתי) שפרמטר מרכזי מאוד בהיותה של דרך "מוצלחת" היא כמה שפחות החלפות. כשאתה מספר לבן אדם שהוא צריך אוטובוס, אוטובוס, רכבת, עוד רכבת, אוטובוס, ובסוף עוד אוטובוס עירוני, הוא אומר "עזוב אותי"" ומעדיף לנסוע בשלושה אוטובוסים מאספים במקום ברשימה הזו גם אם זה יקח פי 2 זמן. זה כמובן נובע מהמצב בארץ - כמעט אין שום אוטובוס מחוץ לתל אביב עם תדירות קבועה של פחות מ-10 דקות, תחנות החלפה לרוב לא נוחות להמתנה ובהרבה מקרים גם מצריכות הליכה לא קטנה (לדוגמא החלפה בבית דגן מכיוון ראשל"צ לכיוון לוד זה כמעט 10 דקות הליכה..., או התמח"ת שהיא נוראית מבחינה זו), וכן מהעובדה שברוב המקרים החלפת כלי תחבורה מצריכה תשלום נפרד (אגב לרכבת ישראל היה הסדר עם קו 14, אני לא יודע מה יקרה עכשיו)
 

m a r o k a i

New member
אנדי גם בכשדן פעלה לא היו הרבה

אכן, נראה שיש תגבור מסיבי לקווים
הפנימיים, אם כי חלק ממנו נראה לי מיותר (כמו ריבוי הקווים לאיזורי התעסוקה במערב העיר). נראה שבקווים לישובים השכנים אין כמעט שינויים יחסית לדן (קווי ראש העין והמושבים), למעט כמה חלופות פה ושם שהורדו (כמו חלופת קו 83 לרכבת רה"ע למשל) ואפילו בחלק מהקווים יש ירידה של כמה אוטובוסים והקדמת שעת הסיום. בקווים אחרים דווקא יש תוספת של כמה אוטובוסי, והוספת החלופה של קו 7 מהקניון הגדול נראית לי מאוד מעניינת (זהו השינוי היחיד, למעשה, בקווי רה"ע). מאוד תמוה בעיני, שנסיעות רבות במשך כל שעות היום בקו 85 משהם לפ"ת קוצצו ונעלמו. הייתכן שלא ראיתי טוב? לסיכום, בתור מי שאינו בקיא לגמרי באיזור פ"ת, זה נראה כאילו לקחו את הבסיס של דן, שמרו אותו והוסיפו המון קווים ונסיעות בתוך העיר, אשר חלקם לפחות נראה לי מיותר. כמובן שהשינוי בקו לרכבת מבורך, ולגבי השינוי במסלול, אני חושב שכוונת המשורר היתה להביא את הנוסעים מתחנת הרכבת לתחנה המרכזית ומשם כל אחד יתפזר באוטובוס פנימי למחוז חפצו בעיר. קו 14 היה עושה סיבוב בעיר ו"חוסך" את ההחלפה בתחנה המרכזית.
אנדי גם בכשדן פעלה לא היו הרבה
נסיעות בקו זה
 
יכול להיות שהיתה סיבה

התבלבלתי עם קו 93 לנחשונים
שקווים קיצצה משמעותית.
יכול להיות שהיתה סיבה
אני ראיתי כמה פעמים מידיבוסים נוסעים בקו 93. אולי פשוט לא היה ביקוש ולכן קוצץ הקו. אולי תושבי נחשונים מסתדרים עם רכבים פרטיים.
 
יש לי הרגשה שזה מה שהולך להתרחש

יכול להיות שהיתה סיבה
אני ראיתי כמה פעמים מידיבוסים נוסעים בקו 93. אולי פשוט לא היה ביקוש ולכן קוצץ הקו. אולי תושבי נחשונים מסתדרים עם רכבים פרטיים.
יש לי הרגשה שזה מה שהולך להתרחש
בחלק מהקווים החדשים בעוד שנה מהיום...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה