קווים היקפיים בירושלים

מצב
הנושא נעול.
קווים היקפיים בירושלים

קווים היקפיים בירושלים
לפני מספר שנים פורסם ע"י אגד על שינוי במערך הקווים העירוניים בירושלים. דובר על הוספת קווים בין השכונות שיסעו בכבישים ההקפיים והמהירים ולא דרך מרכז העיר. למיטב ידיעתי, לא נעשו שינויים בנושא מאז הארכת קו 32 לרמות וקו 35 לכפר שאול. האם היו שינויים נוספים בקווים? האם התוכנית עדיין קיימת?
 
לירושלמים או כל מי שיודע

קווים היקפיים בירושלים
לפני מספר שנים פורסם ע"י אגד על שינוי במערך הקווים העירוניים בירושלים. דובר על הוספת קווים בין השכונות שיסעו בכבישים ההקפיים והמהירים ולא דרך מרכז העיר. למיטב ידיעתי, לא נעשו שינויים בנושא מאז הארכת קו 32 לרמות וקו 35 לכפר שאול. האם היו שינויים נוספים בקווים? האם התוכנית עדיין קיימת?
לירושלמים או כל מי שיודע
1) ברשותכם, אשוב ואעלה את נושא קווי ההיקף (ראו הודעה ראשית). 2) מה המסלול המדויק של קו 42 והאם הוא עוצר גם מחוץ לקמפוסים של ´הדסה´ והאונ´ העברית? 3) שאלה שכבר עלתה כאן: מה מיקומה המדויק של תחנת רכבת מלחה? בתודה.
 

gallia

New member
אוטובוסים בירושלים

לירושלמים או כל מי שיודע
1) ברשותכם, אשוב ואעלה את נושא קווי ההיקף (ראו הודעה ראשית). 2) מה המסלול המדויק של קו 42 והאם הוא עוצר גם מחוץ לקמפוסים של ´הדסה´ והאונ´ העברית? 3) שאלה שכבר עלתה כאן: מה מיקומה המדויק של תחנת רכבת מלחה? בתודה.
אוטובוסים בירושלים
1. קו 42 עוצר במספר תחנות בין קמפוס עין כרם לקמפוס גבעת רם (רח´ סאלד, רח´ טהון, שד´ גולומב, שד´ הרצל ורח´ בורלא), לאחר מכן ממשיך בדרך בגין (כביש 4) לקמפוס הר הצופים, שלפניו הוא עוצר במספר מקומות בגבעה הצרפתית ואזור המעונות של הר הצופים. כל הנסיעה לוקחת 40-30 דקות. 2. אכן, זכור לי שלפני מספר שנים הבטיחה אגד לבצע שינוי מקיף (תרתי משמע) בקווי השירות בירושלים. צר לי, אני לא ממש מוצאת דוגמא לשינוי כזה, מלבד העובדה שנוספו קווים המגיעים לקניון מלחה, והעברת קו 31 בדרך בגין לתחנה המרכזית. ייתכן שאגד ממתינה כעת להשלמת הקו הראשון של הרכבת הקלה על מנת לבצע שינויים. כפי שידוע לכם, לאגד אסור להתחרות בנתיב הרכבת הקלה, ויהיה צורך בשינויים רבים לכשהקו הראשון יפתח. 3. תחנת הרכבת במלחה תמוקם, על פי הידוע לי, באזור שמול הקניון ואצטדיון טדי (חלק ממגרשי החניה של טדי ישמשו גם את הרכבת), סמוך לחניון אגד. מסוף המטענים יקום ככל הנראה מספר ק"מ מערבה, במקום שבעתיד יתחבר הכביש הפנימי 16 לכביש הארצי 39 (אחד ממחלפי כביש הטבעת המערבי). העברת מסוף המטענים היא תוצאה של התנגדות תושבי שכונת מלחה למסוף מטענים בקרבת בתיהם.
 
קו 31 בירושלים

אוטובוסים בירושלים
1. קו 42 עוצר במספר תחנות בין קמפוס עין כרם לקמפוס גבעת רם (רח´ סאלד, רח´ טהון, שד´ גולומב, שד´ הרצל ורח´ בורלא), לאחר מכן ממשיך בדרך בגין (כביש 4) לקמפוס הר הצופים, שלפניו הוא עוצר במספר מקומות בגבעה הצרפתית ואזור המעונות של הר הצופים. כל הנסיעה לוקחת 40-30 דקות. 2. אכן, זכור לי שלפני מספר שנים הבטיחה אגד לבצע שינוי מקיף (תרתי משמע) בקווי השירות בירושלים. צר לי, אני לא ממש מוצאת דוגמא לשינוי כזה, מלבד העובדה שנוספו קווים המגיעים לקניון מלחה, והעברת קו 31 בדרך בגין לתחנה המרכזית. ייתכן שאגד ממתינה כעת להשלמת הקו הראשון של הרכבת הקלה על מנת לבצע שינויים. כפי שידוע לכם, לאגד אסור להתחרות בנתיב הרכבת הקלה, ויהיה צורך בשינויים רבים לכשהקו הראשון יפתח. 3. תחנת הרכבת במלחה תמוקם, על פי הידוע לי, באזור שמול הקניון ואצטדיון טדי (חלק ממגרשי החניה של טדי ישמשו גם את הרכבת), סמוך לחניון אגד. מסוף המטענים יקום ככל הנראה מספר ק"מ מערבה, במקום שבעתיד יתחבר הכביש הפנימי 16 לכביש הארצי 39 (אחד ממחלפי כביש הטבעת המערבי). העברת מסוף המטענים היא תוצאה של התנגדות תושבי שכונת מלחה למסוף מטענים בקרבת בתיהם.
קו 31 בירושלים
האם פירוש הדבר שקו 31 נכנס אחרי הכניסה לקניון לכביש בגין ויוצא ממנו במחלף רופין ליד תחנה מרכזית (וכנ"ל חזרה)? האם כל הנסיעות בקו הן במסלול הנ"ל או רק חלק?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה