קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה

מצב
הנושא נעול.

romcd

New member
OK ויש לך מושג למה אשקלון תל אביב לא בתמונה

אתה טועה
המכרז הראשון שיצא בשנת 2001 היה מכרז נהריה-צפת + חדרה, בו זכתה נתיב אקספרס.
מכרז אשדוד+טבריה בו זכתה קונקס היה המכרז הרביעי שיצא והחברה החלה את פעילותה בשנת 2003.
קדמו לו גם מכרז תל אביב - באר שבע בו זכתה מטרופולין ומכרז רמלה + מודיעין עילית בו זכתה סופרבוס. שתי החברות החלו לפעול במהלך שנת 2002.
לכן אין פה שום דבר מוזר.
OK ויש לך מושג למה אשקלון תל אביב לא בתמונה
מה הם חולמים בעיר הזאת ואני כבר כתבתי להם מכתב לפני 5 שנים ,הם משלמים מחיר מופקע .

קווים 300 ,301,310,311, 355 ,ועוד ..
 

mister K

New member
הם בהחלט בתמונה והמפעיל הוא אגד.

OK ויש לך מושג למה אשקלון תל אביב לא בתמונה
מה הם חולמים בעיר הזאת ואני כבר כתבתי להם מכתב לפני 5 שנים ,הם משלמים מחיר מופקע .

קווים 300 ,301,310,311, 355 ,ועוד ..
הם בהחלט בתמונה והמפעיל הוא אגד.
לפחות בקו 300 המחיר (18 ש"ח) סביר בהחלט והשירות טוב.
אני נוסע לאשקלון לפחות פעם בשבוע ואין לי תלונות.
 

romcd

New member
אבל אני מדבר על אשכול קווים ,לפחות 6-7

הם בהחלט בתמונה והמפעיל הוא אגד.
לפחות בקו 300 המחיר (18 ש"ח) סביר בהחלט והשירות טוב.
אני נוסע לאשקלון לפחות פעם בשבוע ואין לי תלונות.
אבל אני מדבר על אשכול קווים ,לפחות 6-7

והם לא הכי טובים ויקרים נורא ,אני הייתי מצפה למכרז הוגן בקווי אשקלון המרכז כולל קווים חדשים פתח תקווה -גהה -בר אילן .
 

amirv

New member
אני אתקן אותך

דבר מעניין מאד מאד מאד !!!
המעניין שבאשכולות הגליל המערבי (עכו ונהריה) ועמקי הצפון יוצא בחודש הבא מכרז ,

אבל על המכרזים של קונקס שהיו הראשונים בטבריה ואשדוד ב 2001 יצאו למכרז , לא שומעים ציוץ.
אני אתקן אותך
אשכול הגליל כבר פורסם באוגוסט וכולל את אשכול נהריה צפת של נתיב + הרבה מאד מאגד בצפון.
אשכול העמקים (טבריה + עפולה + יקנעם) הוא הבא להתפרסם.
אשכול אשדוד בינעירוני (קונקס) הוא הבא אחריו.
 

scooby5

Member
איך אשכול עפולה ויקנעם הוא הבא ?

אני אתקן אותך
אשכול הגליל כבר פורסם באוגוסט וכולל את אשכול נהריה צפת של נתיב + הרבה מאד מאגד בצפון.
אשכול העמקים (טבריה + עפולה + יקנעם) הוא הבא להתפרסם.
אשכול אשדוד בינעירוני (קונקס) הוא הבא אחריו.
איך אשכול עפולה ויקנעם הוא הבא ?
רק לפני שנתיים הכניסו לשם את אומני...
 

arielguelman

New member
כבר להחליף חברה?

איך אשכול עפולה ויקנעם הוא הבא ?
רק לפני שנתיים הכניסו לשם את אומני...
כבר להחליף חברה?
אומני עושה עבודה מעולה בקווים האלה.
הזמינות שלהם מאוד טובה וגם בפנימיים של יקנעם הזמינות עלתה
אז למה כבר להוציא למכרז?
 

amirv

New member
המכרז היה מראש ל-4 שנים

כבר להחליף חברה?
אומני עושה עבודה מעולה בקווים האלה.
הזמינות שלהם מאוד טובה וגם בפנימיים של יקנעם הזמינות עלתה
אז למה כבר להוציא למכרז?
המכרז היה מראש ל-4 שנים

מתוך מחשבה שהוא ישולב בעתיד באשכול העמקים.

עד שהמכרז יצא ויהיה זוכה ויהיה יישום יעברו ארבע שנים (ואולי אפילו קצת יותר...)
 

mister K

New member
אני לא יודע לגבי אשכול העמקים...

איך אשכול עפולה ויקנעם הוא הבא ?
רק לפני שנתיים הכניסו לשם את אומני...
אני לא יודע לגבי אשכול העמקים...
אבל הבנתי שאשכול משגב שגם קיים רק שנתיים, עומד להיות כלול במכרז הענק כל קווי נתיב אקספרס בצפון + קווי צפת-חיפה ונהריה-חיפה של אגד.
ככל הנראה חברת "דן צפון" עומדת להתמודד במכרז הזה מול עפיפי ואולי גם מול מפעילים נוספים. אני לא מסתיר את תקוותי שהיא אכן תתמודד ותזכה.
 

scooby5

Member
אני גם מקווה לראות את דן

אני לא יודע לגבי אשכול העמקים...
אבל הבנתי שאשכול משגב שגם קיים רק שנתיים, עומד להיות כלול במכרז הענק כל קווי נתיב אקספרס בצפון + קווי צפת-חיפה ונהריה-חיפה של אגד.
ככל הנראה חברת "דן צפון" עומדת להתמודד במכרז הזה מול עפיפי ואולי גם מול מפעילים נוספים. אני לא מסתיר את תקוותי שהיא אכן תתמודד ותזכה.
אני גם מקווה לראות את דן
למרות שאני לא מבין "איזה אינטרס יש להם לבוא פה בחום הזה..."
בנימה רצינית - יש שם לא מעט קווים איזוריים מפסידים.
 

mister K

New member
יש להם היתר להתמודד במכרז הזה.

אני גם מקווה לראות את דן
למרות שאני לא מבין "איזה אינטרס יש להם לבוא פה בחום הזה..."
בנימה רצינית - יש שם לא מעט קווים איזוריים מפסידים.
יש להם היתר להתמודד במכרז הזה.
והאינטרס הוא דריסת רגל בצפון הארץ נוסף להפעלת המטרונית.
מכיוון שהאשכול במתכונתו המקורית הוא אשכול מפסיד, נוספים אליו כעת קווים רווחיים כמו 271 ו-361.
זה מכרז שמתפרס על שטח עצום.
 

scooby5

Member
זה נכון, אבל

יש להם היתר להתמודד במכרז הזה.
והאינטרס הוא דריסת רגל בצפון הארץ נוסף להפעלת המטרונית.
מכיוון שהאשכול במתכונתו המקורית הוא אשכול מפסיד, נוספים אליו כעת קווים רווחיים כמו 271 ו-361.
זה מכרז שמתפרס על שטח עצום.
זה נכון, אבל
השאלה היא מה עולה על מה - הרווחים משנים-שלושה קווים מאוד רווחיים או ההפסד מכמה עשרות אחרים שמפסידים בלי הפסקה.
אישית - הלוואי שתבוא חברה מסודרת כמו דן או אפילו מטרופולין. רק שלא נצטרך לסבול גם כאן את זוועת השירות של קווים או את הזוועות התורכיות של קבוצת עפיפי.
 

mister K

New member
קשה לי להאמין שמטרופולין יתמודדו בצפון.

זה נכון, אבל
השאלה היא מה עולה על מה - הרווחים משנים-שלושה קווים מאוד רווחיים או ההפסד מכמה עשרות אחרים שמפסידים בלי הפסקה.
אישית - הלוואי שתבוא חברה מסודרת כמו דן או אפילו מטרופולין. רק שלא נצטרך לסבול גם כאן את זוועת השירות של קווים או את הזוועות התורכיות של קבוצת עפיפי.
קשה לי להאמין שמטרופולין יתמודדו בצפון.
אבל כולי תקווה שתיכנס חברה נוספת פרט לאימפריית עפיפי התורכית.
 

scooby5

Member
הסולטן תופיק הגדול

קשה לי להאמין שמטרופולין יתמודדו בצפון.
אבל כולי תקווה שתיכנס חברה נוספת פרט לאימפריית עפיפי התורכית.
הסולטן תופיק הגדול
אני מסכים. מי שלא נסע פעם אחת ב-BMC, לא ידע סבל מהו.
 

אוהד11

New member
במשרד התחבורה החליטו שלא טוב מונופול כמו אגד

קווים עומדת להפוך לחברה ענקית.
גם אשכול השרון וגם אשכול רמלה-לוד-מודיעין אם לא יקבלו את ערעורה של סופרבוס.
זאת בנוסף לאשכולות שהיא מפעילה כיום ונכון לעכשיו טרם יצאו עליהם מכרזים חדשים.

אגב, ככל הנראה דן כנראה תתמודד על מכרז הענק בצפון באמצעות חברת הבת "דן צפון".
במשרד התחבורה החליטו שלא טוב מונופול כמו אגד
אז מקצצים בו כבר למעלה מעשור, ובמקום זה הופכים גופים אחרים למונופול לא פחות כוחני
 

amirv

New member
ובחזרה לויכוח הישן

במשרד התחבורה החליטו שלא טוב מונופול כמו אגד
אז מקצצים בו כבר למעלה מעשור, ובמקום זה הופכים גופים אחרים למונופול לא פחות כוחני
ובחזרה לויכוח הישן
מקצצים לאגד את הפריסה הגיאוגרפית ומעבירים אזורים שלמים למפעילים אחרים.
אבל מעודדים את אגד להוסיף ולשפר שירות במקומות שנשארים אצלהם, והם אכן מוסיפים. כך שאגד למעשה לא קטנה בקצב מהיר כל כך כמו שאתה חושב, אולי אפילו קצת גדלה בשנה האחרונה.

ב. השיטה של מונופול לתקופת זמן מוגבלת בהחלט הגיונית בשירות כמו תח"צ. הדגש הוא על תקופת זמן מוגבלת שלאחריה יכול לצאת מכרז חדש ומעודכן ש"מאפס" את כל ההסכמים שנחתמים עם כל המפעילים בשלבי ביניים במשא ומתן שמייקר את השירות למדינה שלא לצורך.

מכרזים מתגלגלים (כמו שאנחנו רואים עכשיו בסבב ב') מבטיחים דינמיות של של שינוי מתמיד ברמה הארצית, הגדלת היצע השירות והגבהת הסטנדרטים של רמת השירות, בעלות הכי נמוכה שניתן להשיג.

גם המכרזים החדשים מוגבלים בזמן (6+3+3) כלומר מפעיל לא טוב באופן קיצוני יועף אחרי 6 שנים או אחרי 9. מפעיל טוב יזכה להישאר באשכול שלו 12 שנה.
 

amirv

New member
ורק כדי לסבר את האוזן

ובחזרה לויכוח הישן
מקצצים לאגד את הפריסה הגיאוגרפית ומעבירים אזורים שלמים למפעילים אחרים.
אבל מעודדים את אגד להוסיף ולשפר שירות במקומות שנשארים אצלהם, והם אכן מוסיפים. כך שאגד למעשה לא קטנה בקצב מהיר כל כך כמו שאתה חושב, אולי אפילו קצת גדלה בשנה האחרונה.

ב. השיטה של מונופול לתקופת זמן מוגבלת בהחלט הגיונית בשירות כמו תח"צ. הדגש הוא על תקופת זמן מוגבלת שלאחריה יכול לצאת מכרז חדש ומעודכן ש"מאפס" את כל ההסכמים שנחתמים עם כל המפעילים בשלבי ביניים במשא ומתן שמייקר את השירות למדינה שלא לצורך.

מכרזים מתגלגלים (כמו שאנחנו רואים עכשיו בסבב ב') מבטיחים דינמיות של של שינוי מתמיד ברמה הארצית, הגדלת היצע השירות והגבהת הסטנדרטים של רמת השירות, בעלות הכי נמוכה שניתן להשיג.

גם המכרזים החדשים מוגבלים בזמן (6+3+3) כלומר מפעיל לא טוב באופן קיצוני יועף אחרי 6 שנים או אחרי 9. מפעיל טוב יזכה להישאר באשכול שלו 12 שנה.
ורק כדי לסבר את האוזן
מספר האוטובוסים הפעילים בתח"צ בישראל עלה מ-6,000 לכמעט 7,000 בעשור האחרון, גידול של כ-16%.
סט המכרזים הנוכחי (גלגול המכרזים הראשונים) יוסיף עוד כ-1,000 אוטובוסים.
 

רב קו 561

New member
קוים תגדל אבל לא תהיה ענקית

קווים עומדת להפוך לחברה ענקית.
גם אשכול השרון וגם אשכול רמלה-לוד-מודיעין אם לא יקבלו את ערעורה של סופרבוס.
זאת בנוסף לאשכולות שהיא מפעילה כיום ונכון לעכשיו טרם יצאו עליהם מכרזים חדשים.

אגב, ככל הנראה דן כנראה תתמודד על מכרז הענק בצפון באמצעות חברת הבת "דן צפון".
קוים תגדל אבל לא תהיה ענקית
המכרז של חשמונאים הוא סדר גודל של 200 אוטובוסים. המכרז של נתניה -חדרה הוא של כ-200 אוטובוסים. אלמכרז הבא של בקעת אונו ופ"ת קוים לא תגש, ובעפולה שם זה המגרש הביתי היא תתמודד שוב.אני מניח שהיא תרכוש חלק מהאוטובוסים היותר חדשים של המפעילות המוחלפות (סופרבוס,נתיב אקספרס) ותמכור חלק מהגרוטאות שלה באיזורי פ"ת בקעת אונו.
 

אוהד11

New member
איך אתה בטוח שלמכרז פ"ת היא לא תיגש ?

קוים תגדל אבל לא תהיה ענקית
המכרז של חשמונאים הוא סדר גודל של 200 אוטובוסים. המכרז של נתניה -חדרה הוא של כ-200 אוטובוסים. אלמכרז הבא של בקעת אונו ופ"ת קוים לא תגש, ובעפולה שם זה המגרש הביתי היא תתמודד שוב.אני מניח שהיא תרכוש חלק מהאוטובוסים היותר חדשים של המפעילות המוחלפות (סופרבוס,נתיב אקספרס) ותמכור חלק מהגרוטאות שלה באיזורי פ"ת בקעת אונו.
איך אתה בטוח שלמכרז פ"ת היא לא תיגש ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה