קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
אשכול בקעת אונו יותר ותיק מעפולה.

אני לא בטוח-
זאת רק הרגשה שהיא תעדיף לשמור על אשכול עפולה הוותיק עם אשכולות חשמונאים והשרון הצפוני (חדרה -נתניה) ותוותר על פ"ת בקעת אונו.
אשכול בקעת אונו יותר ותיק מעפולה.
בסבב המכרזים הקרוב אשכול עפולה יאוחד עם אשכול טבריה העירוני ובטח גם יכלול עוד קווים של אגד, שתישאר באזור הזה רק עם קווי ה-8XX וה-9XX דרומה.

אני חולק על ההרגשה שלך וחושב שקווים לא יוותרו על בקעת אונו ופתח תקוה בקלות.
אם הם יזכו שם שוב, הם ייצרו רצף של אזור בשליטתם יחד עם אשכול מודיעין-רמלוד (במידה וערעורה של סופרבוס לא יתקבל).
 

mister K

New member
מי אמר לך שקווים לא תתמודד בבקעת אונו-פ"ת?

קוים תגדל אבל לא תהיה ענקית
המכרז של חשמונאים הוא סדר גודל של 200 אוטובוסים. המכרז של נתניה -חדרה הוא של כ-200 אוטובוסים. אלמכרז הבא של בקעת אונו ופ"ת קוים לא תגש, ובעפולה שם זה המגרש הביתי היא תתמודד שוב.אני מניח שהיא תרכוש חלק מהאוטובוסים היותר חדשים של המפעילות המוחלפות (סופרבוס,נתיב אקספרס) ותמכור חלק מהגרוטאות שלה באיזורי פ"ת בקעת אונו.
מי אמר לך שקווים לא תתמודד בבקעת אונו-פ"ת?
מדובר במכרז ענקי שכנראה יכלול גם את קווי אלעד המופעלים כיום על ידי אגד תעבורה. הוא אמור לצאת בעוד כשנה ויש שם לא מעט קווים רווחיים + דריסת רגל במרכז תל אביב.
כולי תקוה שהמכרז הזה לא ילך לסופרבוס שבטח ירצו להתמודד עליו או לעפיפי שיביא את הזבל הטורקי שלו. כבר עדיף להישאר עם קווים ואני לא מאמין שאני אומר את זה...
מצד שני אולי גם מטרופולין או אפיקים יתמודדו שם ואז בהחלט יכול להיות שיפור.

אני לא חושב שקווים ירכשו הרבה אוטובוסים מסופרבוס. הרוב ברמלוד זה גרוטאות, בזמן שרוב המכונות החדשות של החברה פועלות בבית שמש ופרוזדור ירושלים. גם באשכול חדרה של עפיפי רוב המכונות לא הכי חדשות. החדשות ביותר הן ה-BMC וקשה לי להאמין שקווים יקנו אותן במקום להביא וולבו חדשים.
מבקעת אונו אני מאמין שלפחות 80 אוטובוסים ילכו לגריטה או למכירה לחו"ל. מדובר על ה-B7L ממודל 2003 שכשיצא המכרז ימלאו להן 10 שנים. אף מפעיל שיחליף את קווים לא ירכוש אותם. ה-B7RLE החדשות בטח יעברו לאחד האשכולות החדשים שתפעיל החברה.
 

רב קו 561

New member
אם המכרז הוא על פ"ת -בקעת אונו כמקשה אחת כפי

מי אמר לך שקווים לא תתמודד בבקעת אונו-פ"ת?
מדובר במכרז ענקי שכנראה יכלול גם את קווי אלעד המופעלים כיום על ידי אגד תעבורה. הוא אמור לצאת בעוד כשנה ויש שם לא מעט קווים רווחיים + דריסת רגל במרכז תל אביב.
כולי תקוה שהמכרז הזה לא ילך לסופרבוס שבטח ירצו להתמודד עליו או לעפיפי שיביא את הזבל הטורקי שלו. כבר עדיף להישאר עם קווים ואני לא מאמין שאני אומר את זה...
מצד שני אולי גם מטרופולין או אפיקים יתמודדו שם ואז בהחלט יכול להיות שיפור.

אני לא חושב שקווים ירכשו הרבה אוטובוסים מסופרבוס. הרוב ברמלוד זה גרוטאות, בזמן שרוב המכונות החדשות של החברה פועלות בבית שמש ופרוזדור ירושלים. גם באשכול חדרה של עפיפי רוב המכונות לא הכי חדשות. החדשות ביותר הן ה-BMC וקשה לי להאמין שקווים יקנו אותן במקום להביא וולבו חדשים.
מבקעת אונו אני מאמין שלפחות 80 אוטובוסים ילכו לגריטה או למכירה לחו"ל. מדובר על ה-B7L ממודל 2003 שכשיצא המכרז ימלאו להן 10 שנים. אף מפעיל שיחליף את קווים לא ירכוש אותם. ה-B7RLE החדשות בטח יעברו לאחד האשכולות החדשים שתפעיל החברה.
אם המכרז הוא על פ"ת -בקעת אונו כמקשה אחת כפי
שהוא כיום, נראה לי שלא יתמודדו. עם זה יכלול שטח גדול יותר וקוים רווחיים אז כנראה שכן.
לגבי מכירת האוטובוסים אני מסכים איתך.
 

mister K

New member
למה להם לוותר על ההתמודדות?

אם המכרז הוא על פ"ת -בקעת אונו כמקשה אחת כפי
שהוא כיום, נראה לי שלא יתמודדו. עם זה יכלול שטח גדול יותר וקוים רווחיים אז כנראה שכן.
לגבי מכירת האוטובוסים אני מסכים איתך.
למה להם לוותר על ההתמודדות?
לדעתי הם בהחלט יתמודדו גם על המכרז הזה ולא יוותרו עליו בקלות, אם כי לא בטוח שיזכו.
 

droriko

New member
למה לא?

למה להם לוותר על ההתמודדות?
לדעתי הם בהחלט יתמודדו גם על המכרז הזה ולא יוותרו עליו בקלות, אם כי לא בטוח שיזכו.
למה לא?
הרי במכרזים על החשמונאים ונתניה נראה שמשרד התחבורה מאד מרוצה מהרקורד שלהם ומעדיף אותם על סופרבוס או מטרופולין, למה שלא יעדיף אותם גם בפתח תקווה?
 

mister K

New member
נחכה ונראה. מה שבטוח, הם לא יוותרו מעצמם.

למה לא?
הרי במכרזים על החשמונאים ונתניה נראה שמשרד התחבורה מאד מרוצה מהרקורד שלהם ומעדיף אותם על סופרבוס או מטרופולין, למה שלא יעדיף אותם גם בפתח תקווה?
נחכה ונראה. מה שבטוח, הם לא יוותרו מעצמם.
 

אורי404

New member
האם "אגד" או "דן" רשאים להתמודד?

מי אמר לך שקווים לא תתמודד בבקעת אונו-פ"ת?
מדובר במכרז ענקי שכנראה יכלול גם את קווי אלעד המופעלים כיום על ידי אגד תעבורה. הוא אמור לצאת בעוד כשנה ויש שם לא מעט קווים רווחיים + דריסת רגל במרכז תל אביב.
כולי תקוה שהמכרז הזה לא ילך לסופרבוס שבטח ירצו להתמודד עליו או לעפיפי שיביא את הזבל הטורקי שלו. כבר עדיף להישאר עם קווים ואני לא מאמין שאני אומר את זה...
מצד שני אולי גם מטרופולין או אפיקים יתמודדו שם ואז בהחלט יכול להיות שיפור.

אני לא חושב שקווים ירכשו הרבה אוטובוסים מסופרבוס. הרוב ברמלוד זה גרוטאות, בזמן שרוב המכונות החדשות של החברה פועלות בבית שמש ופרוזדור ירושלים. גם באשכול חדרה של עפיפי רוב המכונות לא הכי חדשות. החדשות ביותר הן ה-BMC וקשה לי להאמין שקווים יקנו אותן במקום להביא וולבו חדשים.
מבקעת אונו אני מאמין שלפחות 80 אוטובוסים ילכו לגריטה או למכירה לחו"ל. מדובר על ה-B7L ממודל 2003 שכשיצא המכרז ימלאו להן 10 שנים. אף מפעיל שיחליף את קווים לא ירכוש אותם. ה-B7RLE החדשות בטח יעברו לאחד האשכולות החדשים שתפעיל החברה.
האם "אגד" או "דן" רשאים להתמודד?
האם "אגד" או "דן" רשאים (אם לא כאותה חברה, אז באמצעות חברת בת) בבקעת אונו-פ"ת?
או שמא יש הסכם ביניהן למשרד התחבורה, שהן לא תתמודדנה?

אם אכן קווי אלעד נכללים במכרז הזה ו"קווים" תזכה, הרי שיגיע מפעיל חדש-ישן;
לפני "אגד תעבורה" פעלה "ביתר טורס". המצב שם היה קטסטרופה עם האוטובוסים, שחלקם היה במצב לא תקין ושיבושים בזמנים.
הגיעו "אגד תעבורה" עם אוטובוסים תקינים, שחלקם הגדול חדשים-טריים. הם הוסיפו נסיעות וקווים שונים. ברמת השירות לא היה מה להשוות.
אותה "ביתר טורס" הפעילה גם קווים באשכול ביתר. כאשר יצא שם מכרז, הפנימו בחברה מה אפשר להפסיד אחרי ההפסד באלעד. שם הם (על-פניו לפחות) השתנו וזכו כחברת "עילית".
כיום "עילית"="קווים" ובמובן מסויים הם מנסים לבצע "עטרה ליושנה" ולחזור לאזור, שיש בו ביקוש רב של נוסעים.

מבחינת "אגד תעבורה" השירות באלעד, ממה שאני שומע מתושבים הוא טוב מאוד. הנהגים שם מרוצים מאוד מתנאי העבודה ומהמשכורת. כנראה ששם תנאי העבודה הם הטובים מבין חברות התחבורה הציבורית. לפיכך הייתי שמח לראות את "אגד תעבורה" באשכולות אחרים.
 

mister K

New member
אגד ודן לא רשאיות להתמודד במכרז הזה.

האם "אגד" או "דן" רשאים להתמודד?
האם "אגד" או "דן" רשאים (אם לא כאותה חברה, אז באמצעות חברת בת) בבקעת אונו-פ"ת?
או שמא יש הסכם ביניהן למשרד התחבורה, שהן לא תתמודדנה?

אם אכן קווי אלעד נכללים במכרז הזה ו"קווים" תזכה, הרי שיגיע מפעיל חדש-ישן;
לפני "אגד תעבורה" פעלה "ביתר טורס". המצב שם היה קטסטרופה עם האוטובוסים, שחלקם היה במצב לא תקין ושיבושים בזמנים.
הגיעו "אגד תעבורה" עם אוטובוסים תקינים, שחלקם הגדול חדשים-טריים. הם הוסיפו נסיעות וקווים שונים. ברמת השירות לא היה מה להשוות.
אותה "ביתר טורס" הפעילה גם קווים באשכול ביתר. כאשר יצא שם מכרז, הפנימו בחברה מה אפשר להפסיד אחרי ההפסד באלעד. שם הם (על-פניו לפחות) השתנו וזכו כחברת "עילית".
כיום "עילית"="קווים" ובמובן מסויים הם מנסים לבצע "עטרה ליושנה" ולחזור לאזור, שיש בו ביקוש רב של נוסעים.

מבחינת "אגד תעבורה" השירות באלעד, ממה שאני שומע מתושבים הוא טוב מאוד. הנהגים שם מרוצים מאוד מתנאי העבודה ומהמשכורת. כנראה ששם תנאי העבודה הם הטובים מבין חברות התחבורה הציבורית. לפיכך הייתי שמח לראות את "אגד תעבורה" באשכולות אחרים.
אגד ודן לא רשאיות להתמודד במכרז הזה.
לגבי ביתר תור, אם אני לא טועה להורן את לייבוביץ' היה חלק בחברה אבל לא ליעקב שחר.
נהגי אגד תעבורה באלעד אכן מרוצים, משום שהם עובדים בתנאים טובים מאוד יחסית לשוק התח"צ.
עם זאת, אשכול אלעד הוא אשכול מפסיד ולהשערתי באגד לא ימחו דמעה אם יפסידו אותו.
 

mister K

New member
למעשה אגד ודן לא רשאיות להתמודד באף מרכז.

אגד ודן לא רשאיות להתמודד במכרז הזה.
לגבי ביתר תור, אם אני לא טועה להורן את לייבוביץ' היה חלק בחברה אבל לא ליעקב שחר.
נהגי אגד תעבורה באלעד אכן מרוצים, משום שהם עובדים בתנאים טובים מאוד יחסית לשוק התח"צ.
עם זאת, אשכול אלעד הוא אשכול מפסיד ולהשערתי באגד לא ימחו דמעה אם יפסידו אותו.
למעשה אגד ודן לא רשאיות להתמודד באף מרכז.
ולהבנתי, במכרז המדובר הן לא יהיו רשאיות להתמודד אפילו באמצעות חברות בת.
 

droriko

New member
בעתיד הקרוב הולכים להכניס את השיטה האנגלית

אגד ודן לא רשאיות להתמודד במכרז הזה.
לגבי ביתר תור, אם אני לא טועה להורן את לייבוביץ' היה חלק בחברה אבל לא ליעקב שחר.
נהגי אגד תעבורה באלעד אכן מרוצים, משום שהם עובדים בתנאים טובים מאוד יחסית לשוק התח"צ.
עם זאת, אשכול אלעד הוא אשכול מפסיד ולהשערתי באגד לא ימחו דמעה אם יפסידו אותו.
בעתיד הקרוב הולכים להכניס את השיטה האנגלית
שלפי החברה תרוויח לפי קילומטרז' ולא לפי כמות נוסעים.
 
משרד התחבורה לא הודיע בעבר שכאשר יילקחו

האם "אגד" או "דן" רשאים להתמודד?
האם "אגד" או "דן" רשאים (אם לא כאותה חברה, אז באמצעות חברת בת) בבקעת אונו-פ"ת?
או שמא יש הסכם ביניהן למשרד התחבורה, שהן לא תתמודדנה?

אם אכן קווי אלעד נכללים במכרז הזה ו"קווים" תזכה, הרי שיגיע מפעיל חדש-ישן;
לפני "אגד תעבורה" פעלה "ביתר טורס". המצב שם היה קטסטרופה עם האוטובוסים, שחלקם היה במצב לא תקין ושיבושים בזמנים.
הגיעו "אגד תעבורה" עם אוטובוסים תקינים, שחלקם הגדול חדשים-טריים. הם הוסיפו נסיעות וקווים שונים. ברמת השירות לא היה מה להשוות.
אותה "ביתר טורס" הפעילה גם קווים באשכול ביתר. כאשר יצא שם מכרז, הפנימו בחברה מה אפשר להפסיד אחרי ההפסד באלעד. שם הם (על-פניו לפחות) השתנו וזכו כחברת "עילית".
כיום "עילית"="קווים" ובמובן מסויים הם מנסים לבצע "עטרה ליושנה" ולחזור לאזור, שיש בו ביקוש רב של נוסעים.

מבחינת "אגד תעבורה" השירות באלעד, ממה שאני שומע מתושבים הוא טוב מאוד. הנהגים שם מרוצים מאוד מתנאי העבודה ומהמשכורת. כנראה ששם תנאי העבודה הם הטובים מבין חברות התחבורה הציבורית. לפיכך הייתי שמח לראות את "אגד תעבורה" באשכולות אחרים.
משרד התחבורה לא הודיע בעבר שכאשר יילקחו
אחוזים מסוימים מהתנח הארצי של אגד ושל דן הן תהיינה רשאיות להתמודד כמו כל החברות במכרזים (ולאו דווקא באמצעות חברת בת) ?
 

אוהד11

New member
הוא אכן הודיע, אך לא הודיע שהוא מתחייב לעמוד

משרד התחבורה לא הודיע בעבר שכאשר יילקחו
אחוזים מסוימים מהתנח הארצי של אגד ושל דן הן תהיינה רשאיות להתמודד כמו כל החברות במכרזים (ולאו דווקא באמצעות חברת בת) ?
הוא אכן הודיע, אך לא הודיע שהוא מתחייב לעמוד
בהתחייבותו
 

amirv

New member
חשמונאים הוא מעל 300 אוטובוסים

קוים תגדל אבל לא תהיה ענקית
המכרז של חשמונאים הוא סדר גודל של 200 אוטובוסים. המכרז של נתניה -חדרה הוא של כ-200 אוטובוסים. אלמכרז הבא של בקעת אונו ופ"ת קוים לא תגש, ובעפולה שם זה המגרש הביתי היא תתמודד שוב.אני מניח שהיא תרכוש חלק מהאוטובוסים היותר חדשים של המפעילות המוחלפות (סופרבוס,נתיב אקספרס) ותמכור חלק מהגרוטאות שלה באיזורי פ"ת בקעת אונו.
חשמונאים הוא מעל 300 אוטובוסים
וביחד עם לוד-ת"א של קונקס שיצורף אליו הוא יתקרב ל-400 אוטובוסים
המכרז הכי גדול שיצא אי פעם.

חדרה נתניה קטן ממאתיים אוטובוסים.
 
שכחת לציין את "עילית"

קווים עומדת להפוך לחברה ענקית.
גם אשכול השרון וגם אשכול רמלה-לוד-מודיעין אם לא יקבלו את ערעורה של סופרבוס.
זאת בנוסף לאשכולות שהיא מפעילה כיום ונכון לעכשיו טרם יצאו עליהם מכרזים חדשים.

אגב, ככל הנראה דן כנראה תתמודד על מכרז הענק בצפון באמצעות חברת הבת "דן צפון".
שכחת לציין את "עילית"
שהתמזגה עם קווים לא מזמן.
 
חסר לי נתונים...

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
חסר לי נתונים...
מה תוקף הזכיה, כלומר, מתי יערך המכרז הבא באותו אזור? חוץ מזה, 107 מליון שקל לאיזו תקופה? שנה? עשור? יום?
 

connex

Member
אני מניח שגם עפיפי יערער

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
אני מניח שגם עפיפי יערער
פעם ראשונה שלוקחים לו קווים במקום לתת לו עוד דרך חברת שקר כלשהי
 

אורי404

New member
במקרה הזה לא בטוח, שהוא ירצה להישאר

אני מניח שגם עפיפי יערער
פעם ראשונה שלוקחים לו קווים במקום לתת לו עוד דרך חברת שקר כלשהי
במקרה הזה לא בטוח, שהוא ירצה להישאר
אולי עדיף לו להתמקד חזק באזור הצפון.
מה גם, שאזור נתניה-חדרה לא הכי רווחי.
 

connex

Member
לא מכיר אז לא יודע


במקרה הזה לא בטוח, שהוא ירצה להישאר
אולי עדיף לו להתמקד חזק באזור הצפון.
מה גם, שאזור נתניה-חדרה לא הכי רווחי.
לא מכיר אז לא יודע

מה שאני לא מבין זה אם משרד התחבורה רוצה לצמצם מפעילים ולאחד אשכולות,מדוע שהמכרז המחודש לא יכיל חברות הפעילות באזור ורק הן?
(למשל במכרז אשדוד העתידי יוכלו להתמודד אגד,אג"ת,וויאוליה אם יחליטו להשאר)
ובמידה וזכיינית לא מעוניינת להתמודד אז אגד או דן יתמודדו במקומה כי הרי בעבר האשכול היה שייך לאחת מהן)
מפעילות חדשות באזורים חדשים סתם יוצרות בלאגן מיותר.
החברות צריכות ללמוד את האזור,להערך אליו ואז לגלות ש"פתאום" חסרים להם אוטובוסים ונהגים,תדירויות הקווים מצטמצמות כתוצאה מכך,הממור גדל ואז החברה זוכה בעוד אשכול...
 

droriko

New member
אבל אם החברות האלה נתנו שירות גרוע

לא מכיר אז לא יודע

מה שאני לא מבין זה אם משרד התחבורה רוצה לצמצם מפעילים ולאחד אשכולות,מדוע שהמכרז המחודש לא יכיל חברות הפעילות באזור ורק הן?
(למשל במכרז אשדוד העתידי יוכלו להתמודד אגד,אג"ת,וויאוליה אם יחליטו להשאר)
ובמידה וזכיינית לא מעוניינת להתמודד אז אגד או דן יתמודדו במקומה כי הרי בעבר האשכול היה שייך לאחת מהן)
מפעילות חדשות באזורים חדשים סתם יוצרות בלאגן מיותר.
החברות צריכות ללמוד את האזור,להערך אליו ואז לגלות ש"פתאום" חסרים להם אוטובוסים ונהגים,תדירויות הקווים מצטמצמות כתוצאה מכך,הממור גדל ואז החברה זוכה בעוד אשכול...
אבל אם החברות האלה נתנו שירות גרוע
מטרת המכרז היא להיפטר מהן ולהביא חברה טובה יותר?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה