קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה

מצב
הנושא נעול.

romcd

New member
קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
 

davidfainshtein

New member
מנהל
לפי גל"צ קווים נקנסה ב- 50000 ש"ח

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
לפי גל"צ קווים נקנסה ב- 50000 ש"ח
על אי התקנת מערכות כריזה.
 

orchilit

New member
תן לי לנחש - למקום ה-2 הגיעה סופרבוס...

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
תן לי לנחש - למקום ה-2 הגיעה סופרבוס...
 

mister K

New member
קווים עומדת להפוך לחברה ענקית.

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
קווים עומדת להפוך לחברה ענקית.
גם אשכול השרון וגם אשכול רמלה-לוד-מודיעין אם לא יקבלו את ערעורה של סופרבוס.
זאת בנוסף לאשכולות שהיא מפעילה כיום ונכון לעכשיו טרם יצאו עליהם מכרזים חדשים.

אגב, ככל הנראה דן כנראה תתמודד על מכרז הענק בצפון באמצעות חברת הבת "דן צפון".
 

romcd

New member
דבר מעניין מאד מאד מאד !!!

קווים עומדת להפוך לחברה ענקית.
גם אשכול השרון וגם אשכול רמלה-לוד-מודיעין אם לא יקבלו את ערעורה של סופרבוס.
זאת בנוסף לאשכולות שהיא מפעילה כיום ונכון לעכשיו טרם יצאו עליהם מכרזים חדשים.

אגב, ככל הנראה דן כנראה תתמודד על מכרז הענק בצפון באמצעות חברת הבת "דן צפון".
דבר מעניין מאד מאד מאד !!!
המעניין שבאשכולות הגליל המערבי (עכו ונהריה) ועמקי הצפון יוצא בחודש הבא מכרז ,

אבל על המכרזים של קונקס שהיו הראשונים בטבריה ואשדוד ב 2001 יצאו למכרז , לא שומעים ציוץ.
 

romcd

New member
גם באר שבע תצא למכרז חדש בתחילת 2013 רבעון רא

דבר מעניין מאד מאד מאד !!!
המעניין שבאשכולות הגליל המערבי (עכו ונהריה) ועמקי הצפון יוצא בחודש הבא מכרז ,

אבל על המכרזים של קונקס שהיו הראשונים בטבריה ואשדוד ב 2001 יצאו למכרז , לא שומעים ציוץ.
גם באר שבע תצא למכרז חדש בתחילת 2013 רבעון רא
ראשון ינואר -פבואר .

אז בטח אשכול אשדוד ייצא רק באפריל -מאי 2013 וחבל .


ושאלה חשובה ,מה עם אשקלון ורחובות ,למה אף אחד לא מתייחס אליהם ,בעיקר אשקלון תל אביב .
 

846

Active member
אשקלון - ת"א לא עומד כלל למיכרז

גם באר שבע תצא למכרז חדש בתחילת 2013 רבעון רא
ראשון ינואר -פבואר .

אז בטח אשכול אשדוד ייצא רק באפריל -מאי 2013 וחבל .


ושאלה חשובה ,מה עם אשקלון ורחובות ,למה אף אחד לא מתייחס אליהם ,בעיקר אשקלון תל אביב .
אשקלון - ת"א לא עומד כלל למיכרז
כך גם רחובות
 

droriko

New member
תגיד ג'קי

אשקלון - ת"א לא עומד כלל למיכרז
כך גם רחובות
תגיד ג'קי
בטח קראת את הכתבה שהעלתי שאומרת שקוי אגד ודן בבת ים חולון יצאו למכרז. עכשיו על הצד של דן דנו מספיק, מה עם הצד של אגד,האם באמת הולכים למסור קוים שלכם בחולון-בת ים למכרז או שגם זה בלוף עיתונאי?
 

אורי404

New member
לפי פרסומים קודמים

תגיד ג'קי
בטח קראת את הכתבה שהעלתי שאומרת שקוי אגד ודן בבת ים חולון יצאו למכרז. עכשיו על הצד של דן דנו מספיק, מה עם הצד של אגד,האם באמת הולכים למסור קוים שלכם בחולון-בת ים למכרז או שגם זה בלוף עיתונאי?
לפי פרסומים קודמים
לפי פרסומים קודמים של משרד התחבורה (ולא רק כתבות) התכנון הוא להוציא חלק מקווי גוש דן הדרומי ביחד עם קווי השרון הבינעירוני למכרז.
מה בפועל יהיה, אין לי מושג.
 

846

Active member
חלק מהקווים יצאו למיכרז

תגיד ג'קי
בטח קראת את הכתבה שהעלתי שאומרת שקוי אגד ודן בבת ים חולון יצאו למכרז. עכשיו על הצד של דן דנו מספיק, מה עם הצד של אגד,האם באמת הולכים למסור קוים שלכם בחולון-בת ים למכרז או שגם זה בלוף עיתונאי?
חלק מהקווים יצאו למיכרז
 
אבל השיפור יכול להיעשות ע"י אגד בהוראת משרד

גם שם יש מה לשפר.
בראש ובראשונה קו מהיר לתל אביב שייסע בכביש 42 וכביש 4 ולא דרך ראשל"צ.
אבל השיפור יכול להיעשות ע"י אגד בהוראת משרד
התחבורה כמובן.
לא צריך להביא חברה חדשה לשם
תושבי רחובות זוכים לנהגי אגד הנחמדים, המנוסים, הזהירים והיעילים, לתחזוקה טובה של אוטובוסים, וגם בלי שתהיה חברה חדשה זכו לאוטובוסים חדשים לאחרונה כולל BRT

חוץ מקו מהיר לתל אביב לדעתי צריך גם להפוך את קו 166 שנוסע לתל השומר לקו שפועל בכל שעות היום, וכמובן לתגבר את 274,164 בשעות השיא.
 

mister K

New member
גם לדעתי עדיף שאגד ישפרו באשכולות שלהם.

אבל השיפור יכול להיעשות ע"י אגד בהוראת משרד
התחבורה כמובן.
לא צריך להביא חברה חדשה לשם
תושבי רחובות זוכים לנהגי אגד הנחמדים, המנוסים, הזהירים והיעילים, לתחזוקה טובה של אוטובוסים, וגם בלי שתהיה חברה חדשה זכו לאוטובוסים חדשים לאחרונה כולל BRT

חוץ מקו מהיר לתל אביב לדעתי צריך גם להפוך את קו 166 שנוסע לתל השומר לקו שפועל בכל שעות היום, וכמובן לתגבר את 274,164 בשעות השיא.
גם לדעתי עדיף שאגד ישפרו באשכולות שלהם.
רשת הקווים חייבת להשתדרג בלי קשר למפעיל.

לגבי 166, אין שום סיבה להפעיל אותו בכל שעות היום כל זמן שיש את 164 באלוף שדה.
לכל היותר אפשר להוסיף לו כמה נסיעות בשעות הבוקר לכיוון תה"ש ואחר"צ לכיוון רחובות, ולהחזיר אותו למסלול הישן דרך בר אילן. אולי אפילו ללא כניסה למחלף אלוף שדה בדומה לקו 143. אבל אין הצדקה להפעיל אותו כל היום.
 

mister K

New member
אתה טועה

דבר מעניין מאד מאד מאד !!!
המעניין שבאשכולות הגליל המערבי (עכו ונהריה) ועמקי הצפון יוצא בחודש הבא מכרז ,

אבל על המכרזים של קונקס שהיו הראשונים בטבריה ואשדוד ב 2001 יצאו למכרז , לא שומעים ציוץ.
אתה טועה
המכרז הראשון שיצא בשנת 2001 היה מכרז נהריה-צפת + חדרה, בו זכתה נתיב אקספרס.
מכרז אשדוד+טבריה בו זכתה קונקס היה המכרז הרביעי שיצא והחברה החלה את פעילותה בשנת 2003.
קדמו לו גם מכרז תל אביב - באר שבע בו זכתה מטרופולין ומכרז רמלה + מודיעין עילית בו זכתה סופרבוס. שתי החברות החלו לפעול במהלך שנת 2002.
לכן אין פה שום דבר מוזר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה