בקרוב זה יהיה"קווים" באיזור נתניה
היי
למישהו יש מוגש מתי "קווים" תתחיל להרחיב פעילותה בסניף נתניה? כי בינתיים האי מפעילה רק 4 קווים בסניף הזה שהם גם כן אותו מוצא ויעד בדרכים כאלה או אחרות, ולעומת זאת בסניף חדרה פועלים הרבה יותר קווים כבר עכשיו
תודה לעונים
נצל"שבקרוב זה יהיה
"קווים" החלו לפעול באופן חלקי עם הקווים השונים, שראית.
בנובמבר-דצמבר הקרוב תהיה פעילות מלאה באזור נתניה ובכך החלפה ב"נתיב אקספרס" ובחלק מקווי "אגד" (641 וכו').
בפברואר 2014 החלפה במרחב חדרה.
נצל"ש
הקווים בנתניה כוללים גם את קווי נתיב אקספרס בתל אביב? (600,601 וכו')
אני יודע שזה נחשב אשכול שונה אבל אם 641 נכנס לתמונה אז מדוע גם שאלו לא יכנסו?
641 אינו קו המיועד לשרת נוסעים בין נתניה לת"אנצל"ש
הקווים בנתניה כוללים גם את קווי נתיב אקספרס בתל אביב? (600,601 וכו')
אני יודע שזה נחשב אשכול שונה אבל אם 641 נכנס לתמונה אז מדוע גם שאלו לא יכנסו?
גם 322 לא אמור לקשר בין אשדוד לת"א.641 אינו קו המיועד לשרת נוסעים בין נתניה לת"א
אלא לחבר בין נקודות שונות בשרון מנתניה עד פתח תקוה.במכרז גם נכתב במפורש שבעתיד הקו הזה ואחיו (642, 627) מיועדים להתקצר ולהתחיל / לסיים בתחנה המרכזית של פתח תקוה.
לכן הגיוני שהוא כלול במכרז של קווי נתיב אקספרס בשרון ולא ביחד עם קווי נתניה - תל אביב דרך כביש החוף.
יש שיקולים שונים לשיוך קווים לאשכול ולמכרזגם 322 לא אמור לקשר בין אשדוד לת"א.
אבל כדי שויאולה בזמנו רצתה להפעיל קו מאשדוד לבני ברק שלא ממש שונה מ350/351 של אגד, היא הייתה צריכה להאריך אותו לשטח מוניציפלי של ת"א וכך הקו מקשר בין אשדוד לעתידים בת"א.
במילים פשוטות יותר, אפשר לשחק עם זה מכיוונים שונים ומשונים. גם אף אחד לא יסע מבאר שבע לת"א ב351/353, אולי רק ב371 האחרון כשאין ברירה (למרות שכיום יש ברירה - רכבת). ועדיין, אלו כלולים באותו המכרז עם קווי ת"א הישירים, למרות שבאיזור מערב הנגב (נתיבות, שדרות, סעד וכו') רישיון הקווים הוא לאגד תעבורה.
דר"א, על פי המכרזים החדשים קווים שמטרתם לשרת את תושבי העיר שבה החברה זכתה במכרז, עוברים לחברה הזוכה. כך ראינו עם קו 258 למשל בין מודיעין לבאר שבע. האם זה אומר שיהיה שינוי ב670 מנתניה לב"ש? לא נראה לי...
האמת שחבל שקווי ת"א-נתניה לא כלולים במכרז הזה. היה פותר את עניין הכרטוס המשותף על כביש החוף ומאפשר את הורדת העומס מקווי אגד ומטרופולין באיזור (בעלי החופשי חודשי לא משתמשים בנתיב אקספרס).
יותר קל להכניס את נתיב אקספרס לכרטוס המשותף!!גם 322 לא אמור לקשר בין אשדוד לת"א.
אבל כדי שויאולה בזמנו רצתה להפעיל קו מאשדוד לבני ברק שלא ממש שונה מ350/351 של אגד, היא הייתה צריכה להאריך אותו לשטח מוניציפלי של ת"א וכך הקו מקשר בין אשדוד לעתידים בת"א.
במילים פשוטות יותר, אפשר לשחק עם זה מכיוונים שונים ומשונים. גם אף אחד לא יסע מבאר שבע לת"א ב351/353, אולי רק ב371 האחרון כשאין ברירה (למרות שכיום יש ברירה - רכבת). ועדיין, אלו כלולים באותו המכרז עם קווי ת"א הישירים, למרות שבאיזור מערב הנגב (נתיבות, שדרות, סעד וכו') רישיון הקווים הוא לאגד תעבורה.
דר"א, על פי המכרזים החדשים קווים שמטרתם לשרת את תושבי העיר שבה החברה זכתה במכרז, עוברים לחברה הזוכה. כך ראינו עם קו 258 למשל בין מודיעין לבאר שבע. האם זה אומר שיהיה שינוי ב670 מנתניה לב"ש? לא נראה לי...
האמת שחבל שקווי ת"א-נתניה לא כלולים במכרז הזה. היה פותר את עניין הכרטוס המשותף על כביש החוף ומאפשר את הורדת העומס מקווי אגד ומטרופולין באיזור (בעלי החופשי חודשי לא משתמשים בנתיב אקספרס).
בירוקרטית זה יותר קשה. זה גם דורש שינוי מחירייותר קל להכניס את נתיב אקספרס לכרטוס המשותף!!
אבל זה בדיוק מה שנעשה כשהחילו את הכרטוסבירוקרטית זה יותר קשה. זה גם דורש שינוי מחירי
נסיעה ופתיחת החוזה והסובסידיות מחדש.
כי מול אגד ודן לא היו מכרזים... קל יותר להחילאבל זה בדיוק מה שנעשה כשהחילו את הכרטוס
המשותף בגוש דן ובשרון הדרומי. זה לא נעשה בעקבות שום מכרז אלא בשינוי התנאים עם ארבע המפעילות הקיימות.
באותה צורה זה יכול להיעשות עם נתיב אקספרס ועם אפיקים.
ושינוי המחירים בכל מקרה יצטרך להתבצע גם אם הקווים יעברו למפעיל אחר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.