"קווים" באיזור נתניה

מצב
הנושא נעול.

1515r

New member
"קווים" באיזור נתניה

"קווים" באיזור נתניה
היי
למישהו יש מוגש מתי "קווים" תתחיל להרחיב פעילותה בסניף נתניה? כי בינתיים האי מפעילה רק 4 קווים בסניף הזה שהם גם כן אותו מוצא ויעד בדרכים כאלה או אחרות, ולעומת זאת בסניף חדרה פועלים הרבה יותר קווים כבר עכשיו
תודה לעונים
 

אורי404

New member
בקרוב זה יהיה

"קווים" באיזור נתניה
היי
למישהו יש מוגש מתי "קווים" תתחיל להרחיב פעילותה בסניף נתניה? כי בינתיים האי מפעילה רק 4 קווים בסניף הזה שהם גם כן אותו מוצא ויעד בדרכים כאלה או אחרות, ולעומת זאת בסניף חדרה פועלים הרבה יותר קווים כבר עכשיו
תודה לעונים
בקרוב זה יהיה
"קווים" החלו לפעול באופן חלקי עם הקווים השונים, שראית.
בנובמבר-דצמבר הקרוב תהיה פעילות מלאה באזור נתניה ובכך החלפה ב"נתיב אקספרס" ובחלק מקווי "אגד" (641 וכו').
בפברואר 2014 החלפה במרחב חדרה.
 

connex

Member
נצל"ש

בקרוב זה יהיה
"קווים" החלו לפעול באופן חלקי עם הקווים השונים, שראית.
בנובמבר-דצמבר הקרוב תהיה פעילות מלאה באזור נתניה ובכך החלפה ב"נתיב אקספרס" ובחלק מקווי "אגד" (641 וכו').
בפברואר 2014 החלפה במרחב חדרה.
נצל"ש
הקווים בנתניה כוללים גם את קווי נתיב אקספרס בתל אביב? (600,601 וכו')
אני יודע שזה נחשב אשכול שונה אבל אם 641 נכנס לתמונה אז מדוע גם שאלו לא יכנסו?
 

orenhz

New member
קווי נתניה-ת"א לא שייכים לאשכול זה

נצל"ש
הקווים בנתניה כוללים גם את קווי נתיב אקספרס בתל אביב? (600,601 וכו')
אני יודע שזה נחשב אשכול שונה אבל אם 641 נכנס לתמונה אז מדוע גם שאלו לא יכנסו?
קווי נתניה-ת"א לא שייכים לאשכול זה
וכמו שבעבר קווי 64X לא עברו מאגד לנתיב אקספרס, כך גם עכשיו הם לא קשורים לנתיב אקספרס.
 
641 אינו קו המיועד לשרת נוסעים בין נתניה לת"א

נצל"ש
הקווים בנתניה כוללים גם את קווי נתיב אקספרס בתל אביב? (600,601 וכו')
אני יודע שזה נחשב אשכול שונה אבל אם 641 נכנס לתמונה אז מדוע גם שאלו לא יכנסו?
641 אינו קו המיועד לשרת נוסעים בין נתניה לת"א
אלא לחבר בין נקודות שונות בשרון מנתניה עד פתח תקוה.במכרז גם נכתב במפורש שבעתיד הקו הזה ואחיו (642, 627) מיועדים להתקצר ולהתחיל / לסיים בתחנה המרכזית של פתח תקוה.
לכן הגיוני שהוא כלול במכרז של קווי נתיב אקספרס בשרון ולא ביחד עם קווי נתניה - תל אביב דרך כביש החוף.
 

olli3

New member
מנהל
גם 322 לא אמור לקשר בין אשדוד לת"א.

641 אינו קו המיועד לשרת נוסעים בין נתניה לת"א
אלא לחבר בין נקודות שונות בשרון מנתניה עד פתח תקוה.במכרז גם נכתב במפורש שבעתיד הקו הזה ואחיו (642, 627) מיועדים להתקצר ולהתחיל / לסיים בתחנה המרכזית של פתח תקוה.
לכן הגיוני שהוא כלול במכרז של קווי נתיב אקספרס בשרון ולא ביחד עם קווי נתניה - תל אביב דרך כביש החוף.
גם 322 לא אמור לקשר בין אשדוד לת"א.
אבל כדי שויאולה בזמנו רצתה להפעיל קו מאשדוד לבני ברק שלא ממש שונה מ350/351 של אגד, היא הייתה צריכה להאריך אותו לשטח מוניציפלי של ת"א וכך הקו מקשר בין אשדוד לעתידים בת"א.

במילים פשוטות יותר, אפשר לשחק עם זה מכיוונים שונים ומשונים. גם אף אחד לא יסע מבאר שבע לת"א ב351/353, אולי רק ב371 האחרון כשאין ברירה (למרות שכיום יש ברירה - רכבת). ועדיין, אלו כלולים באותו המכרז עם קווי ת"א הישירים, למרות שבאיזור מערב הנגב (נתיבות, שדרות, סעד וכו') רישיון הקווים הוא לאגד תעבורה.

דר"א, על פי המכרזים החדשים קווים שמטרתם לשרת את תושבי העיר שבה החברה זכתה במכרז, עוברים לחברה הזוכה. כך ראינו עם קו 258 למשל בין מודיעין לבאר שבע. האם זה אומר שיהיה שינוי ב670 מנתניה לב"ש? לא נראה לי...

האמת שחבל שקווי ת"א-נתניה לא כלולים במכרז הזה. היה פותר את עניין הכרטוס המשותף על כביש החוף ומאפשר את הורדת העומס מקווי אגד ומטרופולין באיזור (בעלי החופשי חודשי לא משתמשים בנתיב אקספרס).
 
יש שיקולים שונים לשיוך קווים לאשכול ולמכרז

גם 322 לא אמור לקשר בין אשדוד לת"א.
אבל כדי שויאולה בזמנו רצתה להפעיל קו מאשדוד לבני ברק שלא ממש שונה מ350/351 של אגד, היא הייתה צריכה להאריך אותו לשטח מוניציפלי של ת"א וכך הקו מקשר בין אשדוד לעתידים בת"א.

במילים פשוטות יותר, אפשר לשחק עם זה מכיוונים שונים ומשונים. גם אף אחד לא יסע מבאר שבע לת"א ב351/353, אולי רק ב371 האחרון כשאין ברירה (למרות שכיום יש ברירה - רכבת). ועדיין, אלו כלולים באותו המכרז עם קווי ת"א הישירים, למרות שבאיזור מערב הנגב (נתיבות, שדרות, סעד וכו') רישיון הקווים הוא לאגד תעבורה.

דר"א, על פי המכרזים החדשים קווים שמטרתם לשרת את תושבי העיר שבה החברה זכתה במכרז, עוברים לחברה הזוכה. כך ראינו עם קו 258 למשל בין מודיעין לבאר שבע. האם זה אומר שיהיה שינוי ב670 מנתניה לב"ש? לא נראה לי...

האמת שחבל שקווי ת"א-נתניה לא כלולים במכרז הזה. היה פותר את עניין הכרטוס המשותף על כביש החוף ומאפשר את הורדת העומס מקווי אגד ומטרופולין באיזור (בעלי החופשי חודשי לא משתמשים בנתיב אקספרס).
יש שיקולים שונים לשיוך קווים לאשכול ולמכרז
אין עקרונות ברזל.
גם במכרז החשמונאים - 258 עבר לקווים אבל 291 נשאר באפיקים (וברור ש291 משרת את תושבי מודיעין יותר מאשר את תושבי אריאל, כי הקו הזה מיועד בעיקר לקשר את מודיעין לאוניברסיטת אריאל).
בדוגמה שנתת על קווי הנגב, אני מניח שאחד השיקולים המנחים היה הכנסת אלמנט מסויים של תחרות. כך הייתה גם חלוקה של 370 ו-380 בין שתי מפעילות.

לגבי הכרטוס המשותף - זה לכשעצמו לא אמור להיות קריטריון להכללת קו במכרז מסויים ולהעברתו למפעיל מסויים. הכרטוס המשותף אמור בסופו של דבר לכלול את כל המפעילים. והפתרון לכרטוס המשותף בכביש החוף, הוא להחיל אותו גם על נתיב אקספרס. כפי שצריך להחיל אותו גם על אפיקים.
מבחינה זו זהות המפעיל צריכה להיות שקופה.
 

benshap2

New member
יותר קל להכניס את נתיב אקספרס לכרטוס המשותף!!

גם 322 לא אמור לקשר בין אשדוד לת"א.
אבל כדי שויאולה בזמנו רצתה להפעיל קו מאשדוד לבני ברק שלא ממש שונה מ350/351 של אגד, היא הייתה צריכה להאריך אותו לשטח מוניציפלי של ת"א וכך הקו מקשר בין אשדוד לעתידים בת"א.

במילים פשוטות יותר, אפשר לשחק עם זה מכיוונים שונים ומשונים. גם אף אחד לא יסע מבאר שבע לת"א ב351/353, אולי רק ב371 האחרון כשאין ברירה (למרות שכיום יש ברירה - רכבת). ועדיין, אלו כלולים באותו המכרז עם קווי ת"א הישירים, למרות שבאיזור מערב הנגב (נתיבות, שדרות, סעד וכו') רישיון הקווים הוא לאגד תעבורה.

דר"א, על פי המכרזים החדשים קווים שמטרתם לשרת את תושבי העיר שבה החברה זכתה במכרז, עוברים לחברה הזוכה. כך ראינו עם קו 258 למשל בין מודיעין לבאר שבע. האם זה אומר שיהיה שינוי ב670 מנתניה לב"ש? לא נראה לי...

האמת שחבל שקווי ת"א-נתניה לא כלולים במכרז הזה. היה פותר את עניין הכרטוס המשותף על כביש החוף ומאפשר את הורדת העומס מקווי אגד ומטרופולין באיזור (בעלי החופשי חודשי לא משתמשים בנתיב אקספרס).
יותר קל להכניס את נתיב אקספרס לכרטוס המשותף!!
 

olli3

New member
מנהל
בירוקרטית זה יותר קשה. זה גם דורש שינוי מחירי

יותר קל להכניס את נתיב אקספרס לכרטוס המשותף!!
בירוקרטית זה יותר קשה. זה גם דורש שינוי מחירי
נסיעה ופתיחת החוזה והסובסידיות מחדש.
 
אבל זה בדיוק מה שנעשה כשהחילו את הכרטוס

בירוקרטית זה יותר קשה. זה גם דורש שינוי מחירי
נסיעה ופתיחת החוזה והסובסידיות מחדש.
אבל זה בדיוק מה שנעשה כשהחילו את הכרטוס
המשותף בגוש דן ובשרון הדרומי. זה לא נעשה בעקבות שום מכרז אלא בשינוי התנאים עם ארבע המפעילות הקיימות.
באותה צורה זה יכול להיעשות עם נתיב אקספרס ועם אפיקים.

ושינוי המחירים בכל מקרה יצטרך להתבצע גם אם הקווים יעברו למפעיל אחר.
 

olli3

New member
מנהל
כי מול אגד ודן לא היו מכרזים... קל יותר להחיל

אבל זה בדיוק מה שנעשה כשהחילו את הכרטוס
המשותף בגוש דן ובשרון הדרומי. זה לא נעשה בעקבות שום מכרז אלא בשינוי התנאים עם ארבע המפעילות הקיימות.
באותה צורה זה יכול להיעשות עם נתיב אקספרס ועם אפיקים.

ושינוי המחירים בכל מקרה יצטרך להתבצע גם אם הקווים יעברו למפעיל אחר.
כי מול אגד ודן לא היו מכרזים... קל יותר להחיל
מול קווים היה מדובר במכרז ישן ועל הדרך כשפתחו אותו, הכניסו שיפורים גם בפתח תקווה אם זכור לי נכון וגם בקרית אונו.

מטרופולין נמצאת במכרז חדש בו למשרד התחבורה יש הרבה יותר יד גמישה ולכן אנו רואים שפה שנפתחים קווים חדשים ויש שינויים בתדירות בקוויה הן בשרון והן במכרז הנגב שבו זכתה לא מזמן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה