קווים אשכול נתניה חדרה

קווים אשכול נתניה חדרה

בקשות/שאלות לא הכוונה
קווים אשכול נתניה חדרה
היי
מי יודע איזה קוי תחבורה מכיל אשכול נתניה חדרה?
תודה
 

mister K

New member
כל הקווים המופעלים באזורים אלו כיום ע"י נתיב.

קווים אשכול נתניה חדרה
היי
מי יודע איזה קוי תחבורה מכיל אשכול נתניה חדרה?
תודה
כל הקווים המופעלים באזורים אלו כיום ע"י נתיב.
למעט קווי נתניה - תל אביב השייכים לאשכול נפרד.
 

אורי404

New member
עד כמה, שאני זוכר זהו אשכול מורחב

כל הקווים המופעלים באזורים אלו כיום ע"י נתיב.
למעט קווי נתניה - תל אביב השייכים לאשכול נפרד.
עד כמה, שאני זוכר זהו אשכול מורחב
עד כמה, שאני זוכר, מכתבות שונות, המעבר הוא לאשכול מורחב. נוסף לקווים בהפעלת "נתיב אקספרס", צפויים לעבור חלק מקווי "אגד", כמו למשל 640 ו-641. אולי גם 642 ו-627.
לפי הכתבות לא היה לי ברור, האם גם הקווים הפנימיים בנתניה (כיום בהפעלת "אגד") צפויים לעבור ל"קווים".
 
הקווים הפנימיים הם בהפעלת אגד תעבורה.

עד כמה, שאני זוכר זהו אשכול מורחב
עד כמה, שאני זוכר, מכתבות שונות, המעבר הוא לאשכול מורחב. נוסף לקווים בהפעלת "נתיב אקספרס", צפויים לעבור חלק מקווי "אגד", כמו למשל 640 ו-641. אולי גם 642 ו-627.
לפי הכתבות לא היה לי ברור, האם גם הקווים הפנימיים בנתניה (כיום בהפעלת "אגד") צפויים לעבור ל"קווים".
הקווים הפנימיים הם בהפעלת אגד תעבורה.
 

אורי404

New member
חוזר בי - קווים פנימיים בחדרה

הקווים הפנימיים הם בהפעלת אגד תעבורה.
חוזר בי - קווים פנימיים בחדרה
אכן הקווים הפנימיים בנתניה הם בהפעלת "אגד תעבורה".
כוונתי הייתה לחדרה ובהקלדת ההודעה התערבבו לי הדברים.
בחדרה "אגד" מפעילה את הקווים הפנימיים. על-פי הפרסומים לא הבנתי האם "אגד" עתידה להמשיך להפעיל את השירות הפנימי או שמא זה יעבור ל"קווים", במסגרת מכרז נתניה-חדרה המורחב.
 

דניאל 130

New member
הקווים הפנימיים בחדרה לא עוברים

חוזר בי - קווים פנימיים בחדרה
אכן הקווים הפנימיים בנתניה הם בהפעלת "אגד תעבורה".
כוונתי הייתה לחדרה ובהקלדת ההודעה התערבבו לי הדברים.
בחדרה "אגד" מפעילה את הקווים הפנימיים. על-פי הפרסומים לא הבנתי האם "אגד" עתידה להמשיך להפעיל את השירות הפנימי או שמא זה יעבור ל"קווים", במסגרת מכרז נתניה-חדרה המורחב.
הקווים הפנימיים בחדרה לא עוברים
ימשיכו להיות מופעלים על ידי "אגד".
הם שייכים לאשכול אחר,שנקרא "חדרה-פרברי",שהוא אשכול אחר מהאשכול "חדרה-נתניה",שיצא למכרז,שבו זכתה חברת "קווים".
אשכול "חדרה-פרברי" כולל את הקווים הפנימיים בחדרה,פרדס חנה וזכרון יעקב והקווים ממוגני הירי מחדרה לצפון השומרון.לא קשור כלל לאשכול שיצא למכרז ושכלל את קווי "נתיב אקספרס" מחדרה למושבים ולקיבוצים שבסביבתה,לזכרון יעקב ופרדס חנה.
כמו כן,קיים אשכול אחר של קווים בינעירוניים "חדרה-תל-אביב",ששייך ל"אגד" וגם לא קשור כלל לאשכול "נתניה-חדרה".
כמו כן,על פי פרסום בדף הפייסבוק של "אגד",מתחילת חודש יולי יעבור קו הלילה 610 מ"נתי אקספרס" ל"אגד" ויהיה משוייך לאשכול "חדרה-תל-אביב",כשבכלל לא ברורה מלכתחילה החלטתו ההזויה של משרד התחבורה מלפני שנה לתת ל"נתיב אקספרס" לתפעל קו זה (החלטה שהתבררה כשגויה מיסודה עקב תפעול גרוע של הקו במהלך השנה האחרונה מצד נתיב אקספרס),ששייך לאשכול קווי "אגד" בין חדרה לתל-אביב.
מה שכן,לאשכול "חדרה-נתניה" צורפו במכרז הקווים 627,640,641 ו-642,ו"אגד" תצטרך להעביר את הקווים האלה לחברת "קווים" בעוד כמספר חודשים.
כמה חבל.
 

אורי404

New member
על המידע. בקשר לאזור חדרה וקווי הלילה

הקווים הפנימיים בחדרה לא עוברים
ימשיכו להיות מופעלים על ידי "אגד".
הם שייכים לאשכול אחר,שנקרא "חדרה-פרברי",שהוא אשכול אחר מהאשכול "חדרה-נתניה",שיצא למכרז,שבו זכתה חברת "קווים".
אשכול "חדרה-פרברי" כולל את הקווים הפנימיים בחדרה,פרדס חנה וזכרון יעקב והקווים ממוגני הירי מחדרה לצפון השומרון.לא קשור כלל לאשכול שיצא למכרז ושכלל את קווי "נתיב אקספרס" מחדרה למושבים ולקיבוצים שבסביבתה,לזכרון יעקב ופרדס חנה.
כמו כן,קיים אשכול אחר של קווים בינעירוניים "חדרה-תל-אביב",ששייך ל"אגד" וגם לא קשור כלל לאשכול "נתניה-חדרה".
כמו כן,על פי פרסום בדף הפייסבוק של "אגד",מתחילת חודש יולי יעבור קו הלילה 610 מ"נתי אקספרס" ל"אגד" ויהיה משוייך לאשכול "חדרה-תל-אביב",כשבכלל לא ברורה מלכתחילה החלטתו ההזויה של משרד התחבורה מלפני שנה לתת ל"נתיב אקספרס" לתפעל קו זה (החלטה שהתבררה כשגויה מיסודה עקב תפעול גרוע של הקו במהלך השנה האחרונה מצד נתיב אקספרס),ששייך לאשכול קווי "אגד" בין חדרה לתל-אביב.
מה שכן,לאשכול "חדרה-נתניה" צורפו במכרז הקווים 627,640,641 ו-642,ו"אגד" תצטרך להעביר את הקווים האלה לחברת "קווים" בעוד כמספר חודשים.
כמה חבל.
על המידע. בקשר לאזור חדרה וקווי הלילה
האם למעשה הקווים הנוכחיים היחידים, ש'מרחיבים' את אשכול נתניה-חדרה הם 62X ו-64X, שפירטת?
לגבי קווי הלילה; גם באזורים אחרים אין תמיד הקשר, בין מה שקורה במהלך היום למהלך הלילה. למשל במהלך היום "דן" מפעילים את קווי פתח תקווה-תל אביב וראש העין-תל אביב. אולם חלק מקווי הלילה הם בהפעלת "קווים".
 

דניאל 130

New member
למיטב ידיעתי,כן

על המידע. בקשר לאזור חדרה וקווי הלילה
האם למעשה הקווים הנוכחיים היחידים, ש'מרחיבים' את אשכול נתניה-חדרה הם 62X ו-64X, שפירטת?
לגבי קווי הלילה; גם באזורים אחרים אין תמיד הקשר, בין מה שקורה במהלך היום למהלך הלילה. למשל במהלך היום "דן" מפעילים את קווי פתח תקווה-תל אביב וראש העין-תל אביב. אולם חלק מקווי הלילה הם בהפעלת "קווים".
למיטב ידיעתי,כן
וכמובן,קווים חדשים שיפתחו באשכול על ידי המפעיל החדש,שגם מרחיבים את האשכול.

לא ידוע לי איזה קווים חדשים יפתחו,אבל אני משער שיהיה במסגרת הקווים החדשים שיפתחו שיפור הקשר הרופף למדי שקיים בין כפר סבא ורעננה לנתניה,למשל.

מדברים גם על הפעלת קו מזכרון יעקב לבני ברק,שנדרש זה מכבר,אולם לא ברור לי אם קו מעין זה הוא בתחום המנדט של "אגד",או שיכלל באשכול המורחב של "קווים".
 

אורי404

New member
נקווה לשיפורים אלה ואחרים

למיטב ידיעתי,כן
וכמובן,קווים חדשים שיפתחו באשכול על ידי המפעיל החדש,שגם מרחיבים את האשכול.

לא ידוע לי איזה קווים חדשים יפתחו,אבל אני משער שיהיה במסגרת הקווים החדשים שיפתחו שיפור הקשר הרופף למדי שקיים בין כפר סבא ורעננה לנתניה,למשל.

מדברים גם על הפעלת קו מזכרון יעקב לבני ברק,שנדרש זה מכבר,אולם לא ברור לי אם קו מעין זה הוא בתחום המנדט של "אגד",או שיכלל באשכול המורחב של "קווים".
נקווה לשיפורים אלה ואחרים
לגבי קו זכרון יעקב-בני ברק, אני חושב (אך לא בטוח), שנעשות הסעות לא חוקיות. בכל מקרה אולי אכן יש לזה צורך.
 
האם במעבר קו 641 לקווים צפוי שינוי במסלולו?

למיטב ידיעתי,כן
וכמובן,קווים חדשים שיפתחו באשכול על ידי המפעיל החדש,שגם מרחיבים את האשכול.

לא ידוע לי איזה קווים חדשים יפתחו,אבל אני משער שיהיה במסגרת הקווים החדשים שיפתחו שיפור הקשר הרופף למדי שקיים בין כפר סבא ורעננה לנתניה,למשל.

מדברים גם על הפעלת קו מזכרון יעקב לבני ברק,שנדרש זה מכבר,אולם לא ברור לי אם קו מעין זה הוא בתחום המנדט של "אגד",או שיכלל באשכול המורחב של "קווים".
האם במעבר קו 641 לקווים צפוי שינוי במסלולו?
אם לא, קווים תתחרה ישירות בקו 51 ולאחר מכן בקו המהיר האדום המקדים.
 

אורי404

New member
יש תכנון לשינוי. לא ברור מתי

האם במעבר קו 641 לקווים צפוי שינוי במסלולו?
אם לא, קווים תתחרה ישירות בקו 51 ולאחר מכן בקו המהיר האדום המקדים.
יש תכנון לשינוי. לא ברור מתי
קיימות תכניות אלה ואחרות לקיצור הקווים המאספים לצפון (921, 823, 841 וכו') לצומת רעננה.
אם הבנתי נכון, את 641 לקצר לתחנה המרכזית בפתח תקווה.
מתי זה יהיה, זוהי שאלה אחרת.
 
בסוף השנה 641 עובר לקווים

יש תכנון לשינוי. לא ברור מתי
קיימות תכניות אלה ואחרות לקיצור הקווים המאספים לצפון (921, 823, 841 וכו') לצומת רעננה.
אם הבנתי נכון, את 641 לקצר לתחנה המרכזית בפתח תקווה.
מתי זה יהיה, זוהי שאלה אחרת.
בסוף השנה 641 עובר לקווים
מתישהו בתקופת הזמן הסמוכה לפני או אחרי, גם אמור להתחיל לפעול הקו המקדים האדום המהיר.
אם צפוי שינוי במסלול קו 641, הגיוני שזה יקרה במקביל לשני השינויים הללו.
ואולי בתקופת זמן זו יחול שינוי נוסף - פתיחת המסוף הסמוך לקניון הגדול ואז הגיוני יהיה להפוך את המסוף הזה לתחנת הקצה ל-641 ולעוד שני קווים בינעירוניים נוספים שצפויים לעבור בעוד חודש לקווים - 200 ו-202 של ויאוליה.
 

4XTOS

New member
איך בדיוק יכניסו את הקווים האלו למסוף כקצה?

יש תכנון לשינוי. לא ברור מתי
קיימות תכניות אלה ואחרות לקיצור הקווים המאספים לצפון (921, 823, 841 וכו') לצומת רעננה.
אם הבנתי נכון, את 641 לקצר לתחנה המרכזית בפתח תקווה.
מתי זה יהיה, זוהי שאלה אחרת.
איך בדיוק יכניסו את הקווים האלו למסוף כקצה?
המסוף גם ככה לא יעיל
 

אורי404

New member
על איזה מסוף התכוונת?

איך בדיוק יכניסו את הקווים האלו למסוף כקצה?
המסוף גם ככה לא יעיל
על איזה מסוף התכוונת?
למסוף ליד הקניון הגדול בפתח תקווה או למסוף צומת רעננה.
אם התכוונת לצומת רעננה, הוא בלשון המעטה לא יעיל. זהו מסוף רעוע למדי.
 

דניאל 130

New member
תוספת

חוזר בי - קווים פנימיים בחדרה
אכן הקווים הפנימיים בנתניה הם בהפעלת "אגד תעבורה".
כוונתי הייתה לחדרה ובהקלדת ההודעה התערבבו לי הדברים.
בחדרה "אגד" מפעילה את הקווים הפנימיים. על-פי הפרסומים לא הבנתי האם "אגד" עתידה להמשיך להפעיל את השירות הפנימי או שמא זה יעבור ל"קווים", במסגרת מכרז נתניה-חדרה המורחב.
תוספת
כמובן גם שאשכול "חדרה-נתניה" כולל גם את קווי חדרה-נתניה וחדרה-אור עקיבא.הוא כולל ,לפי שמו הפעלת קווים פרבריים בלבד ולא קווים פנימיים.
ההרחבה של המכרז כוללת רק את הקווים מנתניה ומצורן (קו 627 )לתל-אביב ותל-השומר דרך כביש 4,שיילקחו מ"אגד" כאמור.
אשכול נוסף של קווים בינעירוניים באזור השרון,שנשאר ב"אגד" הוא אשכול קווים בינעירוניים "ירושלים-שרון-חיפה",שכולל את קווי "אגד" הבינעירוניים לירושלים ולחיפה מהשרון ולשרון.
אשכולות "חדרה-פרברי","חדרה-תל-אביב" ו"ירושלים-שרון-חיפה" לא מתוכננים לצאת למכרז ומהווים למעשה את "מבצר מצדה"-האחיזה האחרונה של "אגד" באזור השרון,שריד לעבר וימי הזוהר של "אגד" באזור השרון,שתתממש הלכה למעשה עם מעברם העתידי של קווי 500 בשרון,במיוחד לאור העובדה,שעל פי הסכם ה"תחרות" עם משרד התחבורה נאסר על "אגד" להשתתף במכרז ה-BRT בשרון.
 

4XTOS

New member
המטרה של משרד התחבורה היא לסגור את אגד?

תוספת
כמובן גם שאשכול "חדרה-נתניה" כולל גם את קווי חדרה-נתניה וחדרה-אור עקיבא.הוא כולל ,לפי שמו הפעלת קווים פרבריים בלבד ולא קווים פנימיים.
ההרחבה של המכרז כוללת רק את הקווים מנתניה ומצורן (קו 627 )לתל-אביב ותל-השומר דרך כביש 4,שיילקחו מ"אגד" כאמור.
אשכול נוסף של קווים בינעירוניים באזור השרון,שנשאר ב"אגד" הוא אשכול קווים בינעירוניים "ירושלים-שרון-חיפה",שכולל את קווי "אגד" הבינעירוניים לירושלים ולחיפה מהשרון ולשרון.
אשכולות "חדרה-פרברי","חדרה-תל-אביב" ו"ירושלים-שרון-חיפה" לא מתוכננים לצאת למכרז ומהווים למעשה את "מבצר מצדה"-האחיזה האחרונה של "אגד" באזור השרון,שריד לעבר וימי הזוהר של "אגד" באזור השרון,שתתממש הלכה למעשה עם מעברם העתידי של קווי 500 בשרון,במיוחד לאור העובדה,שעל פי הסכם ה"תחרות" עם משרד התחבורה נאסר על "אגד" להשתתף במכרז ה-BRT בשרון.
המטרה של משרד התחבורה היא לסגור את אגד?
לא מבין את כל הקטע הזה, להחליף חברה וותיקה, מנוסה, נהגים שמכירים את המסלול, בחברות חדשות, ללא רזרבות, נהגים חסרי ניסיון ושלא מכירים את המסלול, ואפילו אין הורדה במחיר, אז איפה השיפור פה?
ומתי קווי 5XX אמורים לצאת למכרז?
 

raminec

New member
המטרה, לפחות רשמית
,

המטרה של משרד התחבורה היא לסגור את אגד?
לא מבין את כל הקטע הזה, להחליף חברה וותיקה, מנוסה, נהגים שמכירים את המסלול, בחברות חדשות, ללא רזרבות, נהגים חסרי ניסיון ושלא מכירים את המסלול, ואפילו אין הורדה במחיר, אז איפה השיפור פה?
ומתי קווי 5XX אמורים לצאת למכרז?
המטרה, לפחות רשמית
,
היא להקטין את הנתח של אגד בשוק האוטובוסים. זאת על מנת שכל החברות יוכלו להתמודד בצורה הוגנת במכרזים. הרי ברור שלחברה ששולטת ב- 90% משוק האוטובוסים יותר קל להתמודד על מכרזים על אשכולות של קווים לעומת חברה חדשה שזה עתה קמה או חברה ותיקה שלא עסקה מעולם בהפעלת קווי תח"צ.
הסיבה שבגללה צריך לעשות מכרזים היא שלא ייתכן שיש 2 חברות פרטיות שחילקו את כל קווי האוטובוסים במדינה ביניהן. מעין "תפיסת חזקה" היסטורית על קווי התח"צ במדינה מעתה ועד עולם. במצב הזה ישנן שתי אופציות: 1. להוציא למכרזים את כל אשכולות הקווים. 2. להלאים את קווי האוטובוסים ולהמשיך להפעיל אותם ללא מכרז.
ישנן מדינות שבהן האוטובוסים מופעלים על ידי העיריות וזה בסדר גמור. גם ככה בישראל כמעט כל התושבים מתרכזים באיזורים עירוניים.
 
למעלה