קודמתי

La la la 20

New member
קודמתי

איך אני לא אחלוק עם חברי הפורום היקרים שהוזמנתי לארוחת שבת אצל ההורים של הבחור
בגדול אני קצת חוששת מהאינטראקציה כי הוא לא ביחסים הכי נהדרים אתם ואני לא יודעת איך זה ישפיע על הכימיה (זו אגב גם הסיבה שלא הוזמנתי קודם, זה ושכל החברים שלו אחד אחרי השניה שאלו אם כבר הוא היה אצל ההורים שלי ולהפך) אז בגדול לקח זמן ולנו יש את הקצב שלנו לדברים, שזה מתסכל לעיתים אבל מביא אותנו למקומות אמיתיים יותר. ובהזדמנות זו אשאל מה מביאים לארוחת שבת של הורים, בחור אחותו בעלה והילדים ? יין ?
פרחים ?
אם כן איפה משיגים פרחים טריים ביום שבת באזור המרכז בישול ביתי, קינוח, עוגה ?
נהדרים אתם!
 
בקבוק יין אדום זה מצויין

רק בררי אם אין בעיות אלכוהוליזם במשפחה. ואל תביאי תבשילים מעשה ידייך, לכי תדעי אם האימא שלו לא קנאית לבישוליה
 

gamani4

New member
ואולי האבא מבשל?

ואולי הוא קנאי? ההצגה שלך של נשים בתור הבשלניות ולא רק זאת אלא גם היסטריות פוגענית מאוד!
 
אויש תנוחי

אני מתה על הבחורות האלה שלא משנה מה אומרים הם יראו את זה בתור הצהרת שוביניזם. אני ממליצה על יין אדום ואת גוררת את זה לדיון פילוסופי. איזה כובד....
 
איזה כובד?

קראת לה שמנה עכשיו? למה? בגלל שהיא אישה והיא בטח רק מבשלת ואוכלת ויושבת מול הטלוויזיה לראות טלנובלות?! את מגעילה אותי לפעמים
 

La la la 20

New member
בגדול

עפ"י ידע מוקדם האמא היא הבשלנית (שולחת אוכל וכל זה) האבא (שוב עפ"י ידע מוקדם) לא מזיז את עצמו הרבה בבית, בגדול קיים חשש של הבחור לרשת ממנו את התכונה הזו (הבחור לא מתקרב לזה) ואני מבינה קנאות לבישולים הרי אם אני מכינה ארוחה עם קונספט מסוים לא הייתי רוצה שיצטרף משהו לא קשור לשולחן... בכל אופן אני בעד גברים מבשלים והיסטרים במטבח! יחי!
 

GreenEyes82

New member
אם את חובבת בישולים..

אז בבוא הזמן, אם הכל ילך ביניכם תוכלי ללמד אותו, בישול זה מדבק..
 

La la la 20

New member
אההההמ

אולי לא הבהרתי את עצמי נכון, הוא הבשלן. אני זו שעושה כלים ועורכת את השולחן, מדי פעם אני מנסה את כוחי במטבח, בינתיים ב ס ד ר לא גאון קולינרי. אפילו הסנדוויצ'ים שהוא מכין לי בבוקר יותר טעימים מאלו שאני מכינה לעצמי, אני אשאר עם מה שאני טובה בו ועדיף שכך.
 
ילדים אינם שונים בהרבה מהוריהם

ומה שרואים בבית זה גם מה שנתפס בהמשך. את כבר יודעת איך הוא מתנהג וכעת תוכלי לראות מקרוב ממה הוא ירש את זה. התפוח לדעתי לא נופל רחוק מהעץ, גם אם אנשים מתעקשים שהם שונים לגמרי מהוריהם.
 

too addictive

New member
לא נכון ../images/Emo13.gif

יש ילדים שרואים מה הולך בבית שלהם ומחליטים שכזה הם לא רוצים, ולפעמים הם אפילו מצליחים
 
לפעמים, לפעמים הם לא ../images/Emo13.gif

גם אני רוצה לא לעשות משגים שהורי עשו, אבל בין הרצון שלי לבין העובדה שאני כן עושה דברים כמוהם וטועה כמוהם והרבה פעמים רק בדיעבד מגלה שאני ממש עושה כמוהם, אז כנראה שהרצון לא מספיק. רק בדיעבד אני מוצא בעצמי הרבה מהם. הרבה מאוד. כמובן שכולנו היינו שמחים לא להיות כמו ההורים שלנו אבל אני חושב שלרובנו זה לא יעזור, אנחנו נהיה כמוהם בסופו של דבר גם אם נרצה וגם אם נתכחש לזה.
 
למעלה