קובץ ממש קשה>>> לא מצליח למחוק>>>

riluman

New member
קובץ ממש קשה>>> לא מצליח למחוק>>>

יש לי תיקייה ריקה שאני לא מצליח למחוק, לא במצב בטוח של באיזו תוכנה למחיקת קבצים קשים, לא כלום. כל פעם שאני מנסה למחוק מופיעה לי הודעת שגיאה שאי אפשר למחוק את הקובץ כי הוא מוגדר כמקור...מישהו יודע איך מעיף את התיקייה הזאת?
 

point2i

New member
עזוב אותה במנוחה היא ריקה

ספר מה יש לך עם התיקייה הזו , למה אתם מתעקשים ..........שניכם אתה למחוק אותה והיא להישאר בסביבה איזו תיקייה זו , איזו הודעה אתה מקבל , ואולי תעלה צילום מסך .
 

riluman

New member
היא אומנם ריקה אבל היא מציקה לי>>

היא תיקייה של איזה דרייב דפוק למצלמה כלשהי.....וכל פעם שאני מחובר לאיזו תוכנת שיתוף אנשים מנסים להוריד ממני את זה...כי זאת התיקייה שאני משתף...בכל מקרה. היא רישה, ובכל זאת אני מת להעיף אותה...וההודעה היא פשוט- "אין אפשרות למחוק את הקובץ:אין אפשרות לקרוא מהקובץ או מהדיסק המוגדרים כמקור." זהו...זאת ההודעה....יש לך רעיונות איך להיפטר ממנה?
 

point2i

New member
ביצעת הסרה של הדרייב

לפני ההתנכלות לאומללה ? ניסית לנטרל את התוכנה ( של המצלמה ) עם עליית המערכת , כדי לאפשר הסרתה ? ניסית להסירה בעזרת תוכנות ייעודיות להסרה ?
 

riluman

New member
אין לה דרייבר>>>

זאת לא תוכנה. זאת רק תיקייה ריקה ....לא משהו שהתקנתי....זה כמו שתפתח עכשיו תיקייה חדשה, תמציא לה שם, והיא לא תימחק יותר....זה לא משהו שעולה ישר עם המחשב או שום דבר כזה, וכן, ניסיתי גם בעזרת תוכנת "קילבוקס" להסרת קבצים קשים.
 

point2i

New member
ציטוט שלך ...../images/Emo13.gif

" היא תיקייה של איזה דרייב דפוק למצלמה כלשהי..... " בכל אופן נסה להתקין את ה unlocker אולי היא תחולל את המבוקש . בהצלחה .
 
למעלה