קובי אוז - סינגל שני חדש

lulit

New member
קובי אוז - סינגל שני חדש

לראשון קוראים זכרונות (מצויין!! יופי של סינגל). מישהו זוכר / יודע איך קואים לשני? תודה!
 

lulit

New member
לא לא לא ...

רק קובי. הוא מוציא דיסק סולו.. יצא סינגל חדש השבוע. (תודה בכל אופן)
 

Kattash

New member
בוקר טוב מאמי...../images/Emo47.gif

לא הייתי פה 3 ימים..כי הייתי בגיבוש... אז לא הייתי מעודכן... אולי תספרי לי..בבקשה
 

Drorrrrrr

New member
צלחת מעופפת זה לדעתי מהפסטיגל

בכלל. וזה של טיפקס, לא של קובי.
 

ys100

New member
קובי אוז- אל תעזבי אותי

סינגל שני מתוך אלבום סולו ראשון... "מעניין" על מי הוא כתב את זה...;)
 

lulit

New member
אני אפילו חושבת שזה

"אם תעזבי אותי". עושה רושם שזה הולך להיות דיסק מאוווווווד טוב.. (לצערי, קרוב ללבי הנושא הזה..)
 
למעלה