קואופרטיב "אגד" הצליח להסיר את נסיעות קווי הלילה מלוח הזמנים

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
קואופרטיב "אגד" הצליח להסיר את נסיעות קווי הלילה מלוח הזמנים

קואופרטיב "אגד" הצליח להסיר את נסיעות קווי הלילה מלוח הזמנים
שבאתר אגד. כל קווי הלילה שלא פעילים עקב המצב הביטחוני לא מופיעים יותר בלו"ז, מיום שלישי ואילך (אני לא מדבר על ט' באב).

זאת לאחר התערבות התוכנית יהיה בסדר בגלי צה"ל (הנושא נידון לפני 10 דקות בתוכנית).

אז כל הכבוד לאגד, בכל זאת. אבל מה עם שאר החברות? שאפילו לא מעדכנות בתחנות האוטובוס עצמן שיש נסיעות שבוטלו (לא רק קווי לילה).

יחד עם זאת אציין לשבח את חברת גלים שהדביקה מודעה מפורטת בכל תחה ותחנה בה עוצר אחד מהקווים שלה על השינויים ועל הלו"ז החדש עקב המצב הביטחוני.
 

Ofekalef1

New member
רק צריך לדאוג שהם יחזרו לפעול לאחר סיום המבצע


קואופרטיב "אגד" הצליח להסיר את נסיעות קווי הלילה מלוח הזמנים
שבאתר אגד. כל קווי הלילה שלא פעילים עקב המצב הביטחוני לא מופיעים יותר בלו"ז, מיום שלישי ואילך (אני לא מדבר על ט' באב).

זאת לאחר התערבות התוכנית יהיה בסדר בגלי צה"ל (הנושא נידון לפני 10 דקות בתוכנית).

אז כל הכבוד לאגד, בכל זאת. אבל מה עם שאר החברות? שאפילו לא מעדכנות בתחנות האוטובוס עצמן שיש נסיעות שבוטלו (לא רק קווי לילה).

יחד עם זאת אציין לשבח את חברת גלים שהדביקה מודעה מפורטת בכל תחה ותחנה בה עוצר אחד מהקווים שלה על השינויים ועל הלו"ז החדש עקב המצב הביטחוני.
רק צריך לדאוג שהם יחזרו לפעול לאחר סיום המבצע
 

Ofekalef1

New member
באתר מטרופולין לא מצאתי את קווי הלילה שלא פעילים

קואופרטיב "אגד" הצליח להסיר את נסיעות קווי הלילה מלוח הזמנים
שבאתר אגד. כל קווי הלילה שלא פעילים עקב המצב הביטחוני לא מופיעים יותר בלו"ז, מיום שלישי ואילך (אני לא מדבר על ט' באב).

זאת לאחר התערבות התוכנית יהיה בסדר בגלי צה"ל (הנושא נידון לפני 10 דקות בתוכנית).

אז כל הכבוד לאגד, בכל זאת. אבל מה עם שאר החברות? שאפילו לא מעדכנות בתחנות האוטובוס עצמן שיש נסיעות שבוטלו (לא רק קווי לילה).

יחד עם זאת אציין לשבח את חברת גלים שהדביקה מודעה מפורטת בכל תחה ותחנה בה עוצר אחד מהקווים שלה על השינויים ועל הלו"ז החדש עקב המצב הביטחוני.
באתר מטרופולין לא מצאתי את קווי הלילה שלא פעילים
אם כי יכול להיות שפספסתי משהו.
 

olli3

New member
מנהל
ההודעה נמצאת בדף הראשי מצד ימין.

באתר מטרופולין לא מצאתי את קווי הלילה שלא פעילים
אם כי יכול להיות שפספסתי משהו.
ההודעה נמצאת בדף הראשי מצד ימין.
בעדכונים המידע לא מספיק וחלקי. יש עדכון על נסיעות מבוטלות ביום חמישי ומוזכרת שם נסיעת הלילה של קו 64 (נסיעה זו מוגדרת כקו לילה) ואת כך שקו 188 (קו לילה בין באר שבע לערד) מבוטל עד להודעה חדשה. אבל אין שם אזכור לכך שקו 128 מבוטל. את זה ש128 מבוטל אפשר לראות רק בדף הראשי.
 

Ofekalef1

New member
אה, לא הסתכלתי על ההודעה אלא רק על רשימת הקווים

ההודעה נמצאת בדף הראשי מצד ימין.
בעדכונים המידע לא מספיק וחלקי. יש עדכון על נסיעות מבוטלות ביום חמישי ומוזכרת שם נסיעת הלילה של קו 64 (נסיעה זו מוגדרת כקו לילה) ואת כך שקו 188 (קו לילה בין באר שבע לערד) מבוטל עד להודעה חדשה. אבל אין שם אזכור לכך שקו 128 מבוטל. את זה ש128 מבוטל אפשר לראות רק בדף הראשי.
אה, לא הסתכלתי על ההודעה אלא רק על רשימת הקווים
ב"חיפוש לפי קו".
 

olli3

New member
מנהל
כי לתושבי אשקלון, אשדוד וגן יבנה-בני עייש לא מגיע לצאת לבלות

ממחר בלילה רק קווי הלילה באזור הדרום לא יפעלו
110, 111, 112, 128, 133, 147, 148, 188, 299, 333, 336
[URL]http://www.kav-layla.co.il/Web/He/News/1129.aspx[/URL]
כי לתושבי אשקלון, אשדוד וגן יבנה-בני עייש לא מגיע לצאת לבלות
בתל אביב.
&nbsp
אבל לתושבי אשדוד המבקשים להגיע לבני ברק ב1 בלילה או לחזור מבני ברק ב1:40 - כן.
 

olli3

New member
מנהל
הקלטת התוכנית + תמליל תגובת "אגד" + סקופ מאגד.

קואופרטיב "אגד" הצליח להסיר את נסיעות קווי הלילה מלוח הזמנים
שבאתר אגד. כל קווי הלילה שלא פעילים עקב המצב הביטחוני לא מופיעים יותר בלו"ז, מיום שלישי ואילך (אני לא מדבר על ט' באב).

זאת לאחר התערבות התוכנית יהיה בסדר בגלי צה"ל (הנושא נידון לפני 10 דקות בתוכנית).

אז כל הכבוד לאגד, בכל זאת. אבל מה עם שאר החברות? שאפילו לא מעדכנות בתחנות האוטובוס עצמן שיש נסיעות שבוטלו (לא רק קווי לילה).

יחד עם זאת אציין לשבח את חברת גלים שהדביקה מודעה מפורטת בכל תחה ותחנה בה עוצר אחד מהקווים שלה על השינויים ועל הלו"ז החדש עקב המצב הביטחוני.
הקלטת התוכנית + תמליל תגובת "אגד" + סקופ מאגד.
קישור להאזנה: http://www41.zippyshare.com/v/22199239/file.html - מדובר ב10 דקות משעשעות מהחיים שלכם על הטמטום והראש הקטן של התחבורה הציבורית בישראל, במקרה זה דובר על אגד אם כי הרעה החולה הזאת קיימת כמעט בכל החברות ואני מדגיש - כמעט.
&nbsp
הנה תמליל תגובת "אגד" (למי שלא רוצה או נבצר ממנו להאזין) ובו הסקופ, האזנה לתגובת אגד מתחילה בדקה השביעית (07:00):
&nbsp
"בשל העובדה שלוח הזמנים באתר מבוסס על זמני הנסיעה כפי שהם כתובים (התרעה על אזעקה מפריעה להבין את הנאמר), יש קושי לבצע בו שינויים תכופים. מסיבה זו למעט הנסיעות שבוטלו באופן וודאי (הערות של מה זה אומר ומדוע זה כל כך מסובך של השדרנים...) לא הוסרו הנסיעות של איזור המרכז מלוחות הזמנים הרשמיים, הפתרון הזמני שנתן אגד לבעיה זו הוא פרסום הבהרה בדף הבית של אתר אגד ובהודעה רצה במערכת המידע על קווי השירות. במקביל פורסם פוסט קבוע בעמודי הפייסבוק של אגד שבהם חברים למעלה מ200,000 גולשים. אגד מנסה למצוא כלים למענה מלא ומשופר לסוגיה זו באמצעות אתר חדש (גיכוחים באולפן על המורכבות הטכנית שמוצגת בתגובה) שמתכונן לעלות בעתיד. בנוסף ראוי לציין כי נכון לעכשיו צפוי שירות קווי הלילה לחזור לפעילות.
&nbsp
תגובת מגישי התוכנית:
&nbsp
- אפשר לחשוב שזה איום מנהרות שצריך לפתח איזה טכנולוגיות לא מוכרות כדי להתמודד איתו. יש לוח זמנים, תשנו, תשימו כוכבית - בוטל. כמו בשדה תעופה. מה ה-סיפור?
&nbsp
- אלון, המתלונן, אמר שהיום הוא בדק ואגד הסירו את הלו"ז של הנסיעות המבוטלות. תגובת המגיש, סימן שזה אפשרי טכנולוגית...
&nbsp
בתחילת השבוע הייתה תוכנית מיוחדת של "יהיה בסדר" בה דרור גנון טען שקווי הלילה בוטלו עקב אי ביקוש וגם עקב הורים שיצרו קשר עם משרד התחבורה וביקוש שהקווים לא יפעלו כדי שהם לא יצטרכו להתמודד עם הילדים שלהם שרוצים לצאת לבלות (הדבר הכי הזוי ששמעתי בחיים שלי).
&nbsp
במסגרת הסיפור שהובא כאן, עמית ציין כי במסוף 2000 היו איתו בתחנה עוד 20 איש (גם הוא קצת עיגל כלפי מעלה), זה לא אוטובוסים נסעו ריקים כפי שדרור גנון הציג זאת.
&nbsp
וקו 469 ממשיך לפעול... עלאק מצב ביטחוני.
 
"אי ביקוש"?! הקווים בוטלו עם תחילת המבצע!

הקלטת התוכנית + תמליל תגובת "אגד" + סקופ מאגד.
קישור להאזנה: http://www41.zippyshare.com/v/22199239/file.html - מדובר ב10 דקות משעשעות מהחיים שלכם על הטמטום והראש הקטן של התחבורה הציבורית בישראל, במקרה זה דובר על אגד אם כי הרעה החולה הזאת קיימת כמעט בכל החברות ואני מדגיש - כמעט.
&nbsp
הנה תמליל תגובת "אגד" (למי שלא רוצה או נבצר ממנו להאזין) ובו הסקופ, האזנה לתגובת אגד מתחילה בדקה השביעית (07:00):
&nbsp
"בשל העובדה שלוח הזמנים באתר מבוסס על זמני הנסיעה כפי שהם כתובים (התרעה על אזעקה מפריעה להבין את הנאמר), יש קושי לבצע בו שינויים תכופים. מסיבה זו למעט הנסיעות שבוטלו באופן וודאי (הערות של מה זה אומר ומדוע זה כל כך מסובך של השדרנים...) לא הוסרו הנסיעות של איזור המרכז מלוחות הזמנים הרשמיים, הפתרון הזמני שנתן אגד לבעיה זו הוא פרסום הבהרה בדף הבית של אתר אגד ובהודעה רצה במערכת המידע על קווי השירות. במקביל פורסם פוסט קבוע בעמודי הפייסבוק של אגד שבהם חברים למעלה מ200,000 גולשים. אגד מנסה למצוא כלים למענה מלא ומשופר לסוגיה זו באמצעות אתר חדש (גיכוחים באולפן על המורכבות הטכנית שמוצגת בתגובה) שמתכונן לעלות בעתיד. בנוסף ראוי לציין כי נכון לעכשיו צפוי שירות קווי הלילה לחזור לפעילות.
&nbsp
תגובת מגישי התוכנית:
&nbsp
- אפשר לחשוב שזה איום מנהרות שצריך לפתח איזה טכנולוגיות לא מוכרות כדי להתמודד איתו. יש לוח זמנים, תשנו, תשימו כוכבית - בוטל. כמו בשדה תעופה. מה ה-סיפור?
&nbsp
- אלון, המתלונן, אמר שהיום הוא בדק ואגד הסירו את הלו"ז של הנסיעות המבוטלות. תגובת המגיש, סימן שזה אפשרי טכנולוגית...
&nbsp
בתחילת השבוע הייתה תוכנית מיוחדת של "יהיה בסדר" בה דרור גנון טען שקווי הלילה בוטלו עקב אי ביקוש וגם עקב הורים שיצרו קשר עם משרד התחבורה וביקוש שהקווים לא יפעלו כדי שהם לא יצטרכו להתמודד עם הילדים שלהם שרוצים לצאת לבלות (הדבר הכי הזוי ששמעתי בחיים שלי).
&nbsp
במסגרת הסיפור שהובא כאן, עמית ציין כי במסוף 2000 היו איתו בתחנה עוד 20 איש (גם הוא קצת עיגל כלפי מעלה), זה לא אוטובוסים נסעו ריקים כפי שדרור גנון הציג זאת.
&nbsp
וקו 469 ממשיך לפעול... עלאק מצב ביטחוני.
"אי ביקוש"?! הקווים בוטלו עם תחילת המבצע!
מתי היה למישהו זמן למדוד ביקוש?
 

olli3

New member
מנהל
למה להיטפל לעובדות הקטנות?

"אי ביקוש"?! הקווים בוטלו עם תחילת המבצע!
מתי היה למישהו זמן למדוד ביקוש?
למה להיטפל לעובדות הקטנות?
דרור גנון טען שבתחילת המבצע האוטובוסים נסעו ריקים ולכן החליטו לבטלם.
&nbsp
חיכיתי שמישהו ישים לב לכך שהאמירה הזו היא שטות מוחלטת... הרי ברור שהקווים נסעו ריקים. הרי היה מדובר באוטובוסי רפאים שנוסע שהינו בגדר "חי" לא יכל לשים לב להימצאותם למרות שהם עצרו לו בתחנה.
&nbsp
אוטובוסי דנידין...
 

קו 415

Active member
חברת אגד- הטעיית צרכנים במערכת המידע

למה להיטפל לעובדות הקטנות?
דרור גנון טען שבתחילת המבצע האוטובוסים נסעו ריקים ולכן החליטו לבטלם.
&nbsp
חיכיתי שמישהו ישים לב לכך שהאמירה הזו היא שטות מוחלטת... הרי ברור שהקווים נסעו ריקים. הרי היה מדובר באוטובוסי רפאים שנוסע שהינו בגדר "חי" לא יכל לשים לב להימצאותם למרות שהם עצרו לו בתחנה.
&nbsp
אוטובוסי דנידין...
חברת אגד- הטעיית צרכנים במערכת המידע
לכבוד הגברת נעה אבירם,
&nbsp
במוצאי שבת 12 ביולי. תיכננתי לנסוע מירושלים לתל אביב. ביררתי במוקד הטלפוני של אגד -*2800. ולאחר שהמערכת הודיעה שיש קו 480 בכל חצי שעה עד 3 בבוקר. יצאתי לדרכי.
&nbsp
הגעתי לתחנה מרכזית בירושלים בשעה 23:50, המאבטח מנע ממני את הכניסה לתחנה מרכזית, תוך שהוא אומר שהנסיעה האחרונה של קו 480 הינה ב 23:40 [בפועל היה נסיעה בחצות], והוא הוסיף שכל הנסיעות מחצות הלילה יוצאות מבניני האומה שדרות שז"ר.
&nbsp
הייתי ברחוב שז"ר עם נוסעים נוספים שהיו מעוניינים להגיע לתל אביב באותו ערב.
בפועל קו 480 לא הגיע מעל שעה, התקשרתי לחברי וביקשתי ללון אצלו.
דבר זה הוביל לשיבוש בתוכניות שלי למחרת, וכן לחוסר נעימות בגלל הצורך להתקשר לחברים בשעות אלה.
&nbsp
נוסיף על זאת, שבאתר אגד כתוב שחלק מקווי הלילה מבוטלים, אך אין פירוט מדויק באתר. ובחיפוש ע"פ "קו" נמצא שקו הלילה 480 פועל כרגיל.
&nbsp
לאחר כשבוע וחצי קיבלתי אישור לפניה מספר 485045. ויממה לאחר מכן קיבלתי שיחת טלפון מחברת אגד.
&nbsp
הנציג אמר לי "בעקבות המצב הביטחוני, וגיוס רב של כוחות מילואים ובינהם נהגי אגד, ישנם שיבושים בהפעלת הקוים, ולכן נסיעות רבות לא בוצעו. כמו כן, קיבלנו פניות רבות מנוסעים רבים בתקופה האחרונה שנסיעות רבות לא בוצעו והמתינו זמן רב בתחנות."
שאלתי את הנציג, מדוע לאחר שבועיים וחצי מערכת המידע ממשיכה להציג את הנסיעות של קו 480 כסדרה. ובנוסף באתר יש הודעה שחלק מקווי הלילה אינם פועלים, אך הם לא פרטו אילו קווים פועלים ואילו לא. מדוע האתר והמוקד טלפוני לא מעודכן, ולא נותן מידע מדויק לנוסעים, זו הטעיה חמורה!
הנציג ענה לי "עדכון המערכת הינו דבר מורכב ולכן זה לא בוצע".
&nbsp
אני רוצה להתלונן בעיקר על ההטעיה החמורה של הנוסעים. מחד אין בהודעות באתר מידע מדויק של הקווים הפעילים ואלה שמבוטלים. ומאידך בחיפוש לפי הקו נמצא שהקו פועל כרגיל.
&nbsp
אני מבקש מכם, לברר מדוע חברת "אגד" הובילה להטעייה חמורה של צרכנים. שיבוש של נסיעות בלי התראה מראש. וכן לא פעלה לעדכן אפילו לאחר זמן ארוך מתחילת המבצע.
 

קו 415

Active member
מה שצירפתי לכאן, זה הפניה שלי למשרד התחבורה

חברת אגד- הטעיית צרכנים במערכת המידע
לכבוד הגברת נעה אבירם,
&nbsp
במוצאי שבת 12 ביולי. תיכננתי לנסוע מירושלים לתל אביב. ביררתי במוקד הטלפוני של אגד -*2800. ולאחר שהמערכת הודיעה שיש קו 480 בכל חצי שעה עד 3 בבוקר. יצאתי לדרכי.
&nbsp
הגעתי לתחנה מרכזית בירושלים בשעה 23:50, המאבטח מנע ממני את הכניסה לתחנה מרכזית, תוך שהוא אומר שהנסיעה האחרונה של קו 480 הינה ב 23:40 [בפועל היה נסיעה בחצות], והוא הוסיף שכל הנסיעות מחצות הלילה יוצאות מבניני האומה שדרות שז"ר.
&nbsp
הייתי ברחוב שז"ר עם נוסעים נוספים שהיו מעוניינים להגיע לתל אביב באותו ערב.
בפועל קו 480 לא הגיע מעל שעה, התקשרתי לחברי וביקשתי ללון אצלו.
דבר זה הוביל לשיבוש בתוכניות שלי למחרת, וכן לחוסר נעימות בגלל הצורך להתקשר לחברים בשעות אלה.
&nbsp
נוסיף על זאת, שבאתר אגד כתוב שחלק מקווי הלילה מבוטלים, אך אין פירוט מדויק באתר. ובחיפוש ע"פ "קו" נמצא שקו הלילה 480 פועל כרגיל.
&nbsp
לאחר כשבוע וחצי קיבלתי אישור לפניה מספר 485045. ויממה לאחר מכן קיבלתי שיחת טלפון מחברת אגד.
&nbsp
הנציג אמר לי "בעקבות המצב הביטחוני, וגיוס רב של כוחות מילואים ובינהם נהגי אגד, ישנם שיבושים בהפעלת הקוים, ולכן נסיעות רבות לא בוצעו. כמו כן, קיבלנו פניות רבות מנוסעים רבים בתקופה האחרונה שנסיעות רבות לא בוצעו והמתינו זמן רב בתחנות."
שאלתי את הנציג, מדוע לאחר שבועיים וחצי מערכת המידע ממשיכה להציג את הנסיעות של קו 480 כסדרה. ובנוסף באתר יש הודעה שחלק מקווי הלילה אינם פועלים, אך הם לא פרטו אילו קווים פועלים ואילו לא. מדוע האתר והמוקד טלפוני לא מעודכן, ולא נותן מידע מדויק לנוסעים, זו הטעיה חמורה!
הנציג ענה לי "עדכון המערכת הינו דבר מורכב ולכן זה לא בוצע".
&nbsp
אני רוצה להתלונן בעיקר על ההטעיה החמורה של הנוסעים. מחד אין בהודעות באתר מידע מדויק של הקווים הפעילים ואלה שמבוטלים. ומאידך בחיפוש לפי הקו נמצא שהקו פועל כרגיל.
&nbsp
אני מבקש מכם, לברר מדוע חברת "אגד" הובילה להטעייה חמורה של צרכנים. שיבוש של נסיעות בלי התראה מראש. וכן לא פעלה לעדכן אפילו לאחר זמן ארוך מתחילת המבצע.
מה שצירפתי לכאן, זה הפניה שלי למשרד התחבורה
זה מגוחך שאגד לא יכול לציין בפירוש אילו קווים מבוטלים בהודעה.
זה חרפה שהנציג אומר לי שהם קיבלו הרבה תלונות בנושא... כנראה שיש ביקוש והם סתם קיצצו.
&nbsp
יש לי עוד חמישה חברים שהיה להם מקרה דומה, האם כדאי לעשות פניה נוספת ומאוגדת לאגד על ההתנהלות הנוראית?
 

olli3

New member
מנהל
אגד לא קיצץ על דעת עצמו את קווי הלילה.

מה שצירפתי לכאן, זה הפניה שלי למשרד התחבורה
זה מגוחך שאגד לא יכול לציין בפירוש אילו קווים מבוטלים בהודעה.
זה חרפה שהנציג אומר לי שהם קיבלו הרבה תלונות בנושא... כנראה שיש ביקוש והם סתם קיצצו.
&nbsp
יש לי עוד חמישה חברים שהיה להם מקרה דומה, האם כדאי לעשות פניה נוספת ומאוגדת לאגד על ההתנהלות הנוראית?
אגד לא קיצץ על דעת עצמו את קווי הלילה.
הרגולטור חרץ זאת ובכוונה אני משתמש בביטוי חרץ.
&nbsp
אבל, על כל מפעיל שירות תח"צ לדאוג לעדכן את הנוסעים באמצעים המקובלים. מהם האמצעים המקובלים? בדיוק כפי שנוהגת רכבת ישראל.
&nbsp
דר"א, אני שב ומדגיש, הרעה החולה הזאת אינה רק מנת חלקה של אגד אל של מפעילות נוספות.
&nbsp
הגיע הזמן שבישראל 2014, המידע בלו"ז יהיה מעודכן כך שנוסע לא יצטרך להתחיל ולחפש כל הזמן בהודעות הרצות האם הוקו שלו מבוטל או באילו שעות או מבוטל ובאילו שעות לא. הגיע הזמן שכשהנוסע מתקשר למוקד המידע הממוחשב, ההקלטה לא תמשיך להשמיע לו לו"ז שבוטל וכשהוא שולח סמס ומקבל סמס בחזרה שיש שירות למרות שהשירות בוטל.
&nbsp
כמו כן, ממש הגיע הזמן שבכל תחנת איסוף של הקו שבו בוצע שינוי - תופיע הודעה שמפרטת מהו השינוי ולא הודעה של לצאת ידי חובה בסגנון של: "חלו שינויים בקווי השירות, למידע נוסף היכנסו לאתר האינטרנט או התקשרו למוקד הטלפוני", כי לכולם יש חבילת גלישה או סמארטפון ואולי לרוב המוחלט יש טלפון סלולארי אבל לא תמיד הסוללה שרדה את היום הארוך ללא טעינה.
&nbsp
שאלת מה כדאי לעשות? תביעה ייצוגית. המון אנשים נפגעו מכך, ממש לא מעט. היו כבר תביעות ייצוגיות בנושא הזה של אי יידוע הציבור כיאות על שינויים בקווי השירות, התביעות התקבלו והתובעים ניצחו.
 

Ofekalef1

New member
נצל"ש - מוקדי מידע

אגד לא קיצץ על דעת עצמו את קווי הלילה.
הרגולטור חרץ זאת ובכוונה אני משתמש בביטוי חרץ.
&nbsp
אבל, על כל מפעיל שירות תח"צ לדאוג לעדכן את הנוסעים באמצעים המקובלים. מהם האמצעים המקובלים? בדיוק כפי שנוהגת רכבת ישראל.
&nbsp
דר"א, אני שב ומדגיש, הרעה החולה הזאת אינה רק מנת חלקה של אגד אל של מפעילות נוספות.
&nbsp
הגיע הזמן שבישראל 2014, המידע בלו"ז יהיה מעודכן כך שנוסע לא יצטרך להתחיל ולחפש כל הזמן בהודעות הרצות האם הוקו שלו מבוטל או באילו שעות או מבוטל ובאילו שעות לא. הגיע הזמן שכשהנוסע מתקשר למוקד המידע הממוחשב, ההקלטה לא תמשיך להשמיע לו לו"ז שבוטל וכשהוא שולח סמס ומקבל סמס בחזרה שיש שירות למרות שהשירות בוטל.
&nbsp
כמו כן, ממש הגיע הזמן שבכל תחנת איסוף של הקו שבו בוצע שינוי - תופיע הודעה שמפרטת מהו השינוי ולא הודעה של לצאת ידי חובה בסגנון של: "חלו שינויים בקווי השירות, למידע נוסף היכנסו לאתר האינטרנט או התקשרו למוקד הטלפוני", כי לכולם יש חבילת גלישה או סמארטפון ואולי לרוב המוחלט יש טלפון סלולארי אבל לא תמיד הסוללה שרדה את היום הארוך ללא טעינה.
&nbsp
שאלת מה כדאי לעשות? תביעה ייצוגית. המון אנשים נפגעו מכך, ממש לא מעט. היו כבר תביעות ייצוגיות בנושא הזה של אי יידוע הציבור כיאות על שינויים בקווי השירות, התביעות התקבלו והתובעים ניצחו.
נצל"ש - מוקדי מידע
יצא לי להתקשר למטרודן בשביל לבדוק את הלו"ז של קו 18... נחש איזו הודעה לקחה לי חצי דקה עד שהגעתי ללו"ז עצמו? נוסעים נכבדים! החל מ-1.1.2009 (או איזושהי שנה מאוד רחוקה) הקו יהיה קו מעגלי. הוא יצא מהתחנה המרכזית לשכונות ובחזרה לתחנה המרכזית.
רלוונטי!
 

olli3

New member
מנהל
שכחו להוסיף, עקב המצב הביטחוני :) זה היה בעופרת יצוקה...

נצל"ש - מוקדי מידע
יצא לי להתקשר למטרודן בשביל לבדוק את הלו"ז של קו 18... נחש איזו הודעה לקחה לי חצי דקה עד שהגעתי ללו"ז עצמו? נוסעים נכבדים! החל מ-1.1.2009 (או איזושהי שנה מאוד רחוקה) הקו יהיה קו מעגלי. הוא יצא מהתחנה המרכזית לשכונות ובחזרה לתחנה המרכזית.
רלוונטי!
שכחו להוסיף, עקב המצב הביטחוני :) זה היה בעופרת יצוקה...
 

olli3

New member
מנהל
לחסוך בדלק, בזמן נסיעה (לטובת מטרודן, לא לנוסע) ובפחות

:) למה זה היה טוב?
לחסוך בדלק, בזמן נסיעה (לטובת מטרודן, לא לנוסע) ובפחות
הפסקות לנהגים.
&nbsp
כל זה, כדי למקסם את הרווחים כמה שרק יותר.
 

Ofekalef1

New member
הגיוני.

לחסוך בדלק, בזמן נסיעה (לטובת מטרודן, לא לנוסע) ובפחות
הפסקות לנהגים.
&nbsp
כל זה, כדי למקסם את הרווחים כמה שרק יותר.
הגיוני.
היום הנהגים בורחים מהקו הזה כי במקרה הטוב הם מקבלים עשרים דקות הפסקה או במקרה הרע עשר דקות או פחות.
&nbsp
יש שתי סדרות של אוטובוסים שיוצאות כל שעה ועשרה, אחת מהן תפוסה בבוקר ע"י נהג קבוע, ומסתיימת בנסיעה שיוצאת מהמרכזית ב-19:20 ומשהו, ובשני צריכים שני נהגים שאחד מהם באופן קבוע יעבוד עד שתיים עשרה בלילה. פעם היו שני נהגים קבועים שם, אבל אחד עבר לקו 9 ולא בדיוק הבנתי לאן עבר השני אבל הוא לא נהג יותר (משהו עם תחזוקה לפי מה שהבנתי).
&nbsp
אז מדי פעם יש לנו נהגים שנשארים קבועים לכמה חודשים או שיש נהג שהוא "חצי קבוע" - רואים אותו לעתים קרובות אבל לא בסידורים קבועים (או שלא עקבתי מספיק, כי זה לא נשמע ממש הגיוני), או שכל יום מתחלף נהג והתוצאה היא שהנהגים לא ממש טובים כי אין להם ניסיון עם הקו.
 
הצחקת את משרד התחבורה...

מה שצירפתי לכאן, זה הפניה שלי למשרד התחבורה
זה מגוחך שאגד לא יכול לציין בפירוש אילו קווים מבוטלים בהודעה.
זה חרפה שהנציג אומר לי שהם קיבלו הרבה תלונות בנושא... כנראה שיש ביקוש והם סתם קיצצו.
&nbsp
יש לי עוד חמישה חברים שהיה להם מקרה דומה, האם כדאי לעשות פניה נוספת ומאוגדת לאגד על ההתנהלות הנוראית?
הצחקת את משרד התחבורה...
מזה תקופה ארוכה נמנעים במשרד התחבורה מלהגיש אישומים ותביעות כנגד חברות תח"צ שאינן פועלות כפי המתחייב מהן.
במשרד התחבורה מעדיפים לטפל בזה מתחת לשולחן בהליך פנימי ולעשות צחוק מציבור הנוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה