תאמין לי שיש לי בטן מלאה על רשות השידור
ואני מסכימה איתך שצריך שקיפות מלאה ושמה שקובע זה בראש ובראשונה השיר ורק אח"כ האמן, אבל אם בשנה שעברה בבחירה בדלתיים סגורות רשות השידור כל כך התקשתה לגייס אמנים שיגישו שיר (מבלי שיצטרכו "להתבזות" בתחרות קדם פומבית), מה הסיכוי שהשנה זה יהיה אחרת? ניחא אם רשות השידור תתחיל לפנות לאמנים ותסכים לקבל סקיצות של שירים כבר בספטמבר או אוקטובר, כדי לבדוק את ההיצע ולהספיק לבחור 30 שירים אחרי בחינה מקיפה, אבל כפי שכולנו מכירים את רשות השידור, היא תתחיל בתהליך לכל המוקדם בדצמבר, שוב ברגע האחרון, ההיצע שתקבל יהיה מצומצם, זמרים יכתבו שירים בדקה ה-90, ובסופו של דבר הם ייאלצו להסתפק במקסימום 12 שירים שהצליחו איכשהו "לגרד". שלא תבין אותי לא נכון: אני מאוד בעד הפורמט שרשות השידור מתכננת, אבל אני בספק גדול אם זה יהיה בר ביצוע.
לגבי מרינה פיינגולד, היא מצויינת, אבל היא כבר מבוגרת, ועם כל הצער והכאב, האירוויזיון שייך לצעירים. אנחנו לא סרביה, מקדוניה או בוסניה שיכולות לשלוח זמר בן 40+ ולהתברג ב-TOP 10, כי לנו אין שכנות וקהילות מהגרים תומכות. לגבי אלייב, אני אהבתי אותם ב-2005 ואשמח מאוד לראות אותם באירוויזיון עם שיר פולקלוריסטי סוחף והופעה ססגונית.