קדימה תחטוף זפטה איומה בבחירות

  • פותח הנושא amni
  • פורסם בתאריך

amni

New member
קדימה תחטוף זפטה איומה בבחירות

להערכתי קדימה תקבל מקסימום 25 מנדטים, לא אתפלא אם תקבל בסביבות ה- 20 מנדטים. מבדיקת כלל התגובות בחודשים האחרונים, התמיכה _החיובית_ בקדימה היא קטנה ביותר. מרבית התומכים בה הם משני סוגים: (1) "מצביעי מחאה" שמתנגדים לשאר המפלגות הממוסדות (2) שמאלנים שרואים בקדימה "קבלן נסיגות". קרוב לחצי מתומכי קדימה (מצביעי המחאה) בכלל לא בטוחים שיצביעו בבחירות. הפיטפוטים האחרונים של אולמרט בדבר נסיגה חד צדדית --- יבריחו מקדימה את כל אילו שהם ימנים מתונים אשר חשבו שקדימה היא "מורשת שרון". מי שיוסיף לתמוך בקדימה הם בעיקר השמאלנים שתמכו בה כמפלגת קבלי נסיגות. אני משתתף בצערם של כל השמאלנים. קדימה לא תבצע נסיגות נוספות, הסיכוי המירבי של קדימה הוא להרכיב ממשלה נטולת יכולת החלטה בתחום הנסיגות. קדימה + עבודה + אגודה + מרץ + ערבים -- זה פחות מ- 60 מנדטים. הקולות הבטוחים היחידים של קדימה הם על חשבון העבודה מרץ והערבים, זו הסיבה לירידה של מפלגת עבודה מתחת לקוו 20 מנדטים. ש"ס אולי תהיה בממשלה אך תכשיל כל נסיגה שהיא (למעט כמה התנחלויות זעירות , מסוג עמונה, וגם זה בהרגשת בחילה). להערכתי, גם אם קדימה תרכיב את הממשלה היא תיפול ותתפרק במהלכה לאחר שתקרטע שנתיים ויתברר שהיא ממשלה אימפוטנטית, לא מבצעת נסיגות ולא מסוגלת להילחם בטירור.
 

surfEU

New member
ניתוח מעמיק, מכוני הסקרים לא יודעים

לחשב בכלל מה זה סטטיסטיקה וקבוצות ביקרות כאשר יש אדם חכם ומעמיק כמו amni שיכול לנבא את התוצאות מראש הוא לא צריך חישובים סטטיסטיים של מכוני סקרים כדי לדעת את האמת, הוא יכול להגיד את האמת על סמך החישובים שיש לו בראש ועכשיו ברצינות (על פי הסקרים האחרונים) קדימה כנראה תעמוד על 35 מנדטים העבודה בסביבות ה-20 והליכוד על 16 קדימה באופן כמעט וודאי ממשיכה לנהל על פי חזונה את המדינה גם לאחר הבחירות
 

bloozer04

New member
אני מוכן להמר שהליכוד מקבל עשרים מנ

אני מוכן להמר שהליכוד מקבל עשרים מנדטים
 

amni

New member
קשה לחזות כמה יקבל הליכוד

כל מספר בין 15 מנדטים ל- 22 הוא מספר סביר. ========================================================= להלן ניתוח של מצביעי הליכוד היום בהשוואה לבחירות 2003 : הבסיס של מצביעי ליכוד מסורתיים הוא בסביבות 30 מנדטים, בבחירות 2003 התווספו לבסיס זה כ- 10 מנדטים מגוש המרכז (בזכות שרון) זה מה שיצר 40 מנדטים. בבחירות 2006 אותם 10 (מרכז) ברובם לא יצביעו ליכוד. בבחירות אילו הליכוד גם מפסיד בערך 10 מנדטים לטובת לאומי-מפד"ל, או ליברמן או לש"ס . ש"ס (ויתכן גם האגודה יתחזקו במקצת על ידי מקבלי קיצבאות שניפגעו) לכן המשוואה הבסיסית של מצביעי הליכוד היום היא 40-10-10=20 כלומר לליכוד היום בסביבת 20 מנדטים פלוס מינוס . אם מקבלי הקיצבאות יגרמו להפסד כ- 5 מנדטים נוספים לליכוד הוא יכול לרדת בערך ל- 15.
 

יוטו2

New member
אם אתה צודק - מדינת ישראל תינצל

ממחיקתה ע"י אולמרט ..
 

amni

New member
הנזק העיקרי של אולמרט הוא

בהשחתה הפוליטית שלו. התמסד קשר בין בעלי הממון לבין מפלגת קדימה שהם מנסים להריץ (כדי לקבל מאולמרט טובות הנאה כלכליות לאחר הבחירות). לצערי, זרע שחיתות זה ניזרע וישאר גם אם אולמרט יובס. רק מנהיג איכותי _עם כוח פוליטי חזק_ מאחוריו יכול לשנות השחיתות מסוג "ממון-שלטון", לא רואה כרגע מנהיג כזה.
 

amni

New member
גזור ושמור.

אגב עבדתי פעם במכון סקרים ולא רציתי להמשיך כי אני שונא לשקר למעבידי אפילו תמורת שכר. שיטת התיגמול הכספי שם היא לפי מיכסות והבדיקה של תשובות אמת על ידי המשגיחים היא רופפת ביותר. הסוקרים עושים חצי עבודה ושאר העבודה היא פיקטיבית לפי ציפיות, אקסטרפולציות וכדומה. הידעת למשל שמפלגות מתחת לאחוז חסימה משוער כלל לא ניסקרות (כי זה ביזבוז זמן) הידעת למשל שבשאלונים כאילו הניסקרים בחלקם לא יודעים באיזה מפלגה נימצא שמעון פרס היום ? הידעת שחלק ניכר מהניסקרים לא יודע איזו מפלגה היא ישראל ביתנו ? מעבר לכך, אין ניחנת בכושר הבנת הניקרא, אני דווקא מבססס דברי על התוצאות (המפוקפקות) של מכוני הסקרים. מה שאמרתי הוא שקרוב למחצית "תומכי קדימה" כל מה שאני אומר שבין רבע לשליש "תומכי קדימה" בסקרים פשוט לא חצביעו כי הם תמכו בה כברירת מחדל "שרוניסטית". אבל למה לך לסמוך על דברי ? תמתין עוד יומיים ותראה. מעבר לכך, הסברתי מדוע ממשלה בראשות קדימה, אם תקום, תהיה אימפוטנטית מבחינה נסיגות. זה נכון אפילו אם קדימה תקבל 30 מנדטים, כי הישג כזה הוא על ידי החלשת המנדטים של המפלגות משמאלה. להעברת החלטת נסיגה בכנסת לא יהיו לה לשם כך 61 מנדטים בכנסת, אולי תצליח לפנות עוד עמונה או שתע עמונות ובזה יסתיים סיפור הנסיגות.
 

ayb1

Well-known member
גם אם נקבל את התיזה של עמי

עדיין לא ברור לי למה הוא חושב שהליכוד יוושע מירידת כמות המנדטים של קדימה. לי ברור לחלוטין שלשקרניהו והליכוד הם לא חוזרים -העם אומר את דברו לשקרניהו בקול ברור וצלול לך הביתה לעשות לביתך - יתכן ויפנו לעבודה או לליברמן ביבי שקרניהו ישאר בסביבות ה-15 מינוס וזה בהערכה מאוד נדיבה ואפטימית מבחינתם.
 
לפי סקר שעשינו

קדימה מקבלת בסביבות ה20-25 מנדטים. זה כשלון החברה בישראל המחייבת את הציבור הציוני האמוני לחשוב על כיוון של התנתקות ממדינת ישראל החילונית המתמערבת והמסואבת. יש להקים את מדינת ציון בשטחים כשלב ראשון במאבק נגד מדינת ישראל ואז כשהפרשים של גדעון עזרא יגיעו הם יחטפו על הראש כחוק.
 
הליכוד מקבל 17 מנדטים.

חזית יהודית לאומית מקבלת חמישה מנדטים אבל זה מותנה שכל מי שהצהירו שהם תומכים אכן יצביעו ולא יאמרו הם לא עוברים את אחוז החסימה ולכן חבל לבזבז את הקול.
 

amni

New member
רק ליברמן ולאומי-מפדל בטוח

שיעברו אחוז חסימה. השאר לא יעברו אחוז חסימה. מה זה "מדינת ציון" ? תפסיק מהשטויות.
 

סוהי

New member
פרשנות במקום תרפיה...../images/Emo193.gif

זה בטוח יותר זול,ואם זה מקל על ההרגשה...אז למה לא?
 

amni

New member
אני מנתח דברים ללא רגש.

כאשר אני עושה ניתוח אני שם בצד את הרגש ומחוייב אך ורק רק לאמת. הסברתי מה הפרופיל של מצביעי קדימה לפי הסקרים ומדוע חלק ניכר מהם ימנע מהצבעה ביום שלישי. תתאזר בסבלנות עד יום שלישי כדי לבחון אם דייקתי (לגבי הקירטוע של ממשלת קדימה בנושא הנסיגות אחרי הבחירות הבדיקה, אם קדימה תהיה בראש הממשלה, זה יארך זמן ממושך יותר לכן לא ניתן לבדיקה מיידית). אגב, יתכן שקדימה תהיה תקיפה יותר נגד הרשות הפלשתינית לאחר הבחירות, כי היא גילתה איפוק כדי לא להיפגע בבחירות (תקיפות נגד עזה לפני הבחירות היה מצטייר ככשלון הנסיגה מעזה). אולי "הרגש" שלך ימצא סיפוק בניתוח זה.
 

סוהי

New member
הגדרת הפרופיל של קדימה חסרת ביסוס

עיקר הרגש הלאומי שלי נתון לטובת העם והארץ,גם אם זה נשמע מאד בומבסטי.במבט ליום שאחרי הבחירות,אין לי אמן בקדימה או כל מפלגה גדולה אחרת וזאת בעיקר עקב השיטה הקואליציונית שתקעקע כל אידיאולוגיה,מצע,תוכנית מדינית והבטחה שבהם הלעיטו אותנו לפני הבחירות.
 

amni

New member
הביסוס שלי הוא מעקב של מספר חודשים

אחרי תומכי קדימה (המועטים) בפורום. הם נחלקים ברובם המכריע לשתי הקבוצות שציינתי. אין לקדימה כמעט תומכים _מטעם עצמה_ רוב התומכים בה (אם בכלל יצביעו) עושים זאת ללא התלהבות מהמפלגה עצמה אלא משלית אחרים או כדי שתשמש "רבלן נסיגות". תה שייך לקבוצה הראשונה (אותה הגדרתי "המאוכזבים מהמפלגות הממוסדות") תראה עד כמה דייקתי לגביך לפחות.
 

onlytrue

New member
יש הרבה מהאמת בניתוח שלך

וזו הסיבה שראשי קדימה מפגינים פניקה קלה.
 
למעלה