קבלת מחזור ,האוכל והדיאטה...

נוגלי

New member
ומאיפה קונים את הזריקה?

מי נותן את המרשם?מי עושה את הזריקה? יש לה תופעות לוואי?
 

° זואי °

New member
רופא נשים

הוא נותן אתהמרשם והוא גם יכול לענות על השאלות הרבה יותר טוב והרבה יותר נכון ממני.
 

לילית462

New member
זה אמצעי מניעה מאוד מקובל כאן,

פעם ראשונה שאני שומעת שזה ממשיך להשפיע גם אחרי. בכל אופן ממה שאני יודעת זה עובד בדיוק כמו גלולות רק שלא צריך לקחת אותן, כי מחדירים את החומר לגוף בזריקה.
 

° זואי °

New member
לא מדוייק

לא עובד כמו גלולות. גלולות מונעות הפריה של הביצית. הזריקה לא מונעת הפריה, היא גורמת לכך שלא תבנה רירית ברחם ואז גם אם יש הפריה, לביצית אין איפה להקלט ברחם. בגלל שאין רירית, אז גם אין מחזור.
 

sugerbabe1

New member
פעם ראשונה שאני שומעת על הזריקה..

שמעתי על התקן שמונע דימום, מדבקות במקום גלולות...אבל זריקה ? מוזר כי בדיוק לפני חודש הייתי אצל רופא נשים להתייעצות אמצעי מניעה אחרי לידה והוא לא הציע לי את האופצייה הזו, חבל.
 

לילית462

New member
אז אנחנו לא מדברות על אותה הזריקה, כי מה שיש

כאן וקיים בעולם כבר שנים רבות זה זריקה שלא מונעת את הדימום החודשי, אלא פועלת כמו גלולה. זהו אמצעי מניעה נוח לשימוש במיוחד באוכלוסיות חלשות, שבהן קשה לפקח על נטילה מסודרת של גלולות, התקנים תוך רחמיים לא מתאימים כאן לאוכלוסיה היות והחברה כאן היא לא בדיוק מונגמית, בקיצור מחלקים כאן את הזריקות האלו בחינם למי שרק רוצה. אבל כאן זה העולם השלישי כזכור.
 
מסתבר שבארץ מזריקים לאתיופיות ללא ידיעתן

והיה סיפור רציני בהקשר הזה שהתפוצץ לפני חצי שנה. הן שמו לב שמאז שעלו לארץ ישנה ירידה חדה בילודה ובכל מרכז קליטה נולדים ילדים בודדים בלבד. מסתבר שנותנים להן זריקה למניעת הריון בלא ידיעתן, ובכדי שיהיה כיסוי תחת מחתימים אותן על אישור בעברית, שפה שלא יודעים לקרוא.....אחרי הסבר לא מפורט על מהות הזריקה. עולם שלישי לילית? מזעזע.
 

howami39

New member
וואי זה נשמע מושלם אני אכנס עכשיו לשאול

רופא נשים זה בדיוק מה שאני צריכה. בלי מחזור? כפרה חיים טובים..
 

howami39

New member
אני לא מאמינה ענה לי בשניה וחצי.

שלחתי שאלה דרך האתר של כללית והוא ענה לי מהר- הכי חשוב היה לי לבדוק אם יש דבר כזה בארץ אכן יש, הוא ממליץ להתייעץ עם רופא נשים כי לא לכל אחת זה מתאים. וואי פתאום יש לי תקווה- מסכן בעלי אולי תעבור לו תקופת היבוש
 

לילית462

New member
יש גם התקן ללא מחזור

עובד פחות או יותר על אותו עקרון - מונע התעבות של רירית הרחם ולכן אין דימום
 

יעל י

New member
אני אשאל את הרופא שלי...

קבעתי תור לבדיקת פאפ ומיד אחרי להתקן. אני אברר.
 
למעלה