קבלת מחזור ,האוכל והדיאטה...

אוהוהוה .חתיכת נושא בחרת.

אני יכולה להצהיר בריש גלי על עצמי שיש ימים במחזור שאני מחפשת מאיפה עוד אפשר להקריץ עוד משהו לזלול אחרי שחיסלתי את המקרר, הארונות ואת כל המחבואים הסודיים של החטיפים והלא סודיים. ות'אמת כשיש לי מחזור מעבר לזלילה הענקית שהיא ללא פרופורציות באותה מידה אחרי כל פעם כזאת אני מתה לישון ולישון ולישון עד הבוקר ושלא יגעו בי. וממילא היום הופך להיות מטבח-מיטה. ובימים שאני לא זוללת אני הופכת לכזה גוש עצבני שמוציאה את כל העצבים על הנקיון והסידור של הבית ככה עד שנרגעת.
 

cwinwin

New member
למה לא לדאוג פשוט שלא יהיה מה לאכול בבית

אני דואגת לא לקנות דברים טעימים שישכבו בארון ויקראו בשמי. כי אני יודעת שאני כנראה יענה להם. אז כן מדי פעם אוכלת עוגה בארוחות משפחתיות. וכן מדי פעם קונה משהו טעים הביתה, אבל משהו קטן שיהיה רק לאותו יום. מנסיוני, בדרך כלל מה שקורה זה שאני מתעצלת ללכת לקיוסק לקנות משהו ופשוט שותה קפה או תה וסוגרת את החשק.
 

לילית462

New member
אני עם אמא של...

ביום יומיים לפני מחזור אני מורעבת ! ביום הראשון של המחזור גם מורעבת וגם נפוחה (ובדרך כלל גם מפוצצת מרוב אוכל) אצלי יש קשר ברור חד משמעי ובלתי משתמע לשתי פנים בין במחזור לבין האכילה שלי. כמה שאני מנסה עדיין מאוד קשה לי בשלושה ימים האלה. אחרי היום הראשון של המחזור אני בד"כ מתאפסת. דרך אגב אני עוברת את אותו הדבר גם בביוץ... בדיוק השבוע חשבתי ללכת לרופא שלי ולהחליף את ההתקן הקיים בהתקן מסוג מירנה - זה שאין איתו מחזור, במחשבה שאולי זה יעזור.
 

DANIELI06

New member
יש לי אותו, לדעתי זה סתם שטויות...

אחרי ששמתי אותי דיממתי חודשיים כמעט ועכשיו המחזור שלי יותר ארוך ממה שהיה (לכן אני אפילו חושדת שהוא נפל לי, הוא נפל לבת דודה שלי).
 

לילית462

New member
ואלה ? נשמע מוזר

מי שאני מכירה שיש לה מירנה ממש מרוצה. או שאין לה דימום בכלל, או רק הכתמה, משהו מינורי לחלוטין - נשמע לי חסכון אדיר בהוצאות על טמפונים. מה שכן הבנתי שהמירנה לא מונע את התסמונת הקדם ויסתית, ושנפיחות, והרגשה עצבנית יש בכל מקרה.
 
תשכחי ממירנה היה לי אותו במשך שנתיים

סבלתי מאוד ביחסי מין, דימומים 3 שבועות מלאים בחודש ועוד מאוד כבדים 6-8 ימים כל אחד מהם. ולפעמים לא עלינו יצא שלא הספקתי לסיים דימום קודם התחיל חדש. בקיצור היה סיוט. כשהוצאתי אותו חזרו לי החיים ובגדול. אני מעדיפה היום להחליף טמפונים ורק לא לשים התקן חדש. שלא לדבר על הכאבים שהיו לי כל הזמן בבטן התחתונה ועוד מאוד חזקים ומציקים והובילו בהמשך לכאבי ראש, עצבנות, ועוד המון תסמונת פוסט וסת כל החודש.
 
מילא האוכל אבל הפיוז......

גם אצלי מהביוץ מתחיל הצורך הזה במתוק ובדרך כלל מצטרפת לזה מיגרנה איומה. כך שעד שמגיע המחזור המיוחל אני תמיד באטרף של מקרר סלון. אהל עם הגיעתה של "הדודה שושנה" הכל מתאפס לי חוץ מהקריזות........ הולכים על קצות האצבעות בבית ומשתדלים לא להתקרב מעבר לנדרש. עם זה הרבה יותר קשה לי.
 

יעל י

New member
קשה קשה קשה...

לקח לי כמה שעות להבין מה הרעבון/בולמוסון שתוקף אותי היום זו נראית לי מכה רצינית של המון נשים,בודדות אולי לא... כל הזמן רוצה מתוק או פחמימות אבל בנתיים מסתדרת עם 2 כפות גלידה ודיאט קולה. וכן כל חודש אותו סיפור.יום לפני ויום ראשון אטרף למתוק וקלה להתעצבנות
 

DANIELI06

New member
שאני בדיאטה המחזור לא מזיז לי...

אבל כאני לא בדיאטה יש לי התקפי אכילה, לא הגיוני נכון (אולי זה פסיכולוגי אצלי)...
 

howami39

New member
טוב אז אוכל והרבה !

כמו חור בבטן, אחרי שהשתגעתי פניתי לדיאטנית "שלי" שהיא בעצם הדיאטנית של כללית- מיכל גל און- היא עונה כאילו במייל אישי אם מפנים אליה שאלה, והיא ממש מתוקה בקיצור היא מארהלי שזה נורמאלי לגמרי שזה כמו חור בבטן, וצריך לקחת בחשבון את זה וגם לעלות את כמות הפחמימות בימים האלו והלוריד קצת חלבון כי הרעב הוא דווקא לפחמימות בדר"כ. בקיצור לא לצפות לירידה בימי מחזור אין מה לעשות אני אפילו רואה עליה קטנה.
 

° זואי °

New member
אני עם זריקה

אז אין מחזור, גם אין נפיחות כי הזריקה מונעת את היצירת הרירית ברחם. מידי פעם יש איזה כאבון שמזכיר "העכשיו היה לך מחזור אם לא היית עם זריקה", אבל בזה מסתכמים הסימפטומים. ולכן אני לא יכולה להאשים את המחזור אם פתאום יש איזה בולמוס של אכילה
 

DANIELI06

New member
יש דבר כזה ?

לכמה זמן משפיע ? כמה עולה ? כואב ? עושה לבד את הזריקה ? איה...
 

° זואי °

New member
כן יש

משפיע לשלושה חודשים, לא זוכרת כמה עולה, הזריקה עצמה שניתנת בישבן כואבת רק לרגע (בניגוד לזריקה של B12 שנורא כואבת). נותנים את זה לרוב רק לנשים שכבר ילדו. פעם קודמת שעשיתי הפסקה מזה, לקח שנה למחזור לחזור.
 
למעלה