Ping to the future
New member
קבלת חבילה לתיבת דואר קטנה מדיי?
מה הפרוצדורה לקבלת חבילה מחו"ל שהיא קצת גדולה מדיי כדי להיכנס לתיבת הדואר אשר נמצאת ליד הבית? תודה
מה הפרוצדורה לקבלת חבילה מחו"ל שהיא קצת גדולה מדיי כדי להיכנס לתיבת הדואר אשר נמצאת ליד הבית? תודה