קבלת חבילה לתיבת דואר קטנה מדיי?

קבלת חבילה לתיבת דואר קטנה מדיי?

מה הפרוצדורה לקבלת חבילה מחו"ל שהיא קצת גדולה מדיי כדי להיכנס לתיבת הדואר אשר נמצאת ליד הבית? תודה
 

ailag

New member
ככה

לפחות מנסיון, זה מה שקורה: הדוור מצלצל בדלת. אם אתה בבית אתה יוצא ומקבל את החבילה, אם לא - אתה מקבל פתק בתיבת הדואר שאומר שהחבילה בסניף הדואר הקרוב אליך (וכתוב גם איזה) מהיום שאחרי ביקור הדוור. למרות שבזמן האחרון אני רק מקבלת פתקים ובאותו יום החבילה כבר בסניף הדואר, אז יכול להיות שהחצי הראשון הוא בולשיט. אבל כן קרו לי מקרים כמו שבחצי הראשון.
 

Arana

Well-known member
מנהל
כאשר החבילה מגיעה למרכז המיון

בו ממיינים את הדואר, מפנים אותה אוטומטית לסניף דואר הקרוב לביתך, והדוור מעביר לך רק הודעה על קבלת "דבר דואר גדול / חבילה", ואז עליך לגשת לסניף הדואר כדי לקבל את החבילה ביד.
 
למעלה