קבלתי את המחשב החדש -איפה הכוננן1.4

eyal5559

New member
קבלתי את המחשב החדש -איפה הכוננן1.4

אני לא מוצא את הכוננן1.44 במחשב החדש. איפה אמור להיות הכוננן1.44. במחשב הישן שלי פנטיום2 הוא מופיע בנפרד.
 

ocean666

New member
שאלה מוזרה משו..

אם יש לך אחד כזה אז הוא נמצא על המארז והוא נראה ככה
 

eyal5559

New member
פשוט אני לא רואה את הכוננן הזה

יש שם רק את הדיסק אני יבדוק שוב
 

eyal5559

New member
חבר ראיתי את הכוננן תקליטורים

האים דרך הכוננן תקליטורים האלה מכניסים דיסק הפעלה+דיסק של מוזיקה במידה ואני רוצה לשמוע.או להתקין את דיסק-edsl. אני פשוט לא ממש מבין במחשבים ולכן שואל את השאלות האלו. בתודה מראשששששששש.
 

emega

New member
במחשבים החדשים לא תמיד יש כונן 1.44

כשקונים צריכים לדעת מה קונים, כי מפרט של מחשב לא תמיד כולל את כל החלקים. זה לא טלויזיה שמגיעה כחבילה קומפלט ואין מצב שתקנה טלויזיה בלי רמקול. במחשבים הכל פתוח - יש מחשבים זולים מאוד שמכילים על לוח האם את כל הרכיבים כרטיס קול כרטיס מסך כרטיס רשת דיסק קשיח וכונן CD. במפרט הנ"ל אין אפילו צורב. כך שכשרוכשים צריך לדעת מה רוכשים ואם אתה לא יודע אז שאל את המוכר או תיסתכל בחשבונית מה נתנו לך במפרט. אם אתה קיבלת כזה ואתה לא מזהה אותו צלם את המחשב ונראה לך איפה הוא. יצאה תשובה ארוכה אבל לא נורא.
 

eyal5559

New member
הזמנתי את הכוננן בנפרד

שילמתי תוספת של50שח לכוננן1.44+ שידרוג לזיכרון512 עוד150שח+ארד דיסק40mb ל80עלה לי עוד75שח. המחשב נרכש בגולד מחשבים בזבוטינסקי ברמת גן.
 

adia

New member
אייל חמוד..

זה בסדר שאתה שואל,רק אל תפתח עוד הודעה כי רק עכשיו שמתי לב ועניתי לך בהודעה אחרת. לעצם העיניין,כמו שענתה לך 666,הכונן לא מוחבא,אם אין לך אותו בחזית המארז אז אין.תבדוק בחשבונית/הזמנה שביצעת בגולד מחשבים אם אכן רשום שם כונן 3.5.אם מופיע תדרוש אותו יכול להיות שפשוט "שכחו" להתקין אותו. כמו כן תעבור על רשימת החומרה שקיבלת ותוודא שקיבלת על מה ששילמת.
 
למעלה