קבלו את לולו!

קבלו את לולו!

רציתי לומר תודה על כל העצות שניתנו לנו פה לגבי הגורון הקטן. מסתבר שהוא בקושי בן שבוע[כבר אמרתי שאני לא מבינה כלום בבע"ח]. קנינו לו אוכל מהסוג האיכותי ביותרואפילו הוא קיבל 2 צעצועים והוא די מבסוט ואוכל יפה ואפילו מצליח לצאת מהמקום שלו בכוחות עצמו וקצת יותר לעמוד על רגליו. זה הזמן גם לשבח את צער בעלי חיים בר"ג אשר גילו התעניינות מופתית ועזרו בכל הקשור וגם מחפשים לו בית חם [הוא בינתיים נשאר אצלנו עד שיתחזק].
 

GrimBoy

New member
קצת מוזר...

החתול בתמונה לא בן פחות משבוע.. נראה גדול מדי.. מה גם שכתבת שהוא עם עינייים פקוחות.. הסיכויים קלושים, עיניים נפקחות בערך אחרי עשרה ימים, נדיר שלפני זה ..
 
אולי שבוע או כמה ימים יותר

אבל אני זוכרת שכתבתי פה שהוא בו שבועיים שלוש. הוא זוחל , לא הולך זקוף אלא יותר סוחב את עצמו אבל הוא דווקא מסתדר יפה ומתפקד לא רע.
 

Cleopatra4

New member
אני מאוהבת, איזה דבר מדהים!

כל הכבוד לכם על הטיפול בו. אני בטוחה שימצא בית כשיגדל קצת. תמשיכי לעדכן אותנו!
 
ברור לי. יש לה בקבוק חם אישי

שהענקתי לה מכל הלב וקניתי לעצמי בסופר פארם
וגם מגבת עבה וצעצועים [לא שנראה לי שהיא מבינה בכלל מה זה]. היא מאוד רוצה חום ואהבה ואנחנו משתדלים לתת כמה שיותר. בעצם אני בכלל לא יודעת אם זה בן או בת עדיין. אז עד אז זה יהיה לולו .
 

Mind Games

New member
איזה בובון! ../images/Emo99.gif

אם הוא עם עיניים פקוחות וכבר קצת זוחל נשמע שהוא יותר לכיוון שבועיים - שבועיים וחצי. הוא ממש מקסים בתמונה. פשוט תינוק חמוד. :) שמחה לשמוע שקיבלתם עזרה מצב"ח ר"ג. את באמת נשמעת יותר רגועה עכשיו. כל הכבוד על הטיפול בו!
 

g l o r y

New member
AAAWWWW! ../images/Emo9.gif

הוא כל כך חמוד!!!! הלוואי שיכולתי לקחת עוד גור, אני זוכרת כל כך לטובה את הימים שטומי היה כדור פרווה קטן מצחיק ושובה לב..... אבל אמא תהרוג אותי. כבר יש לנו שבעה.
 
כל הכבוד על הטיפול

נקווה שהלוחמת הקטנה תחזיק מעמד , נשמע שיש לכם חדשות טובות.
 
למעלה