קבילה של גוף גדול...

  • פותח הנושא Niti
  • פורסם בתאריך

Niti

New member
קבילה של גוף גדול...../images/Emo41.gif../images/Emo12.gif../images/Emo41.gif

לפני 5 חודשים עזרתי לחייל שלי לקבול גוף "גדול", או יותר נכון בעל כוח רב בצבא. התשובה שהתקבלה היא שאכן הגוף הזה טעה, ויש לשנות את כל החוקים עליו מבוססת העבודה של הגוף הזה. אני הבנתי שהתשובה מנקח"ל הינה בגדר המלצה בלבד. מן הסתם, אותו גוף לא חושב שטעה, ועדיין מטפלים באותה קבילה. לפני שהחייל הזה יוצא מהצבא כי כבר נמאס לו (ובצדק) שהצבא לא עוזר לו, אני רוצה לדעת- האם נקח"ל יכולים לתת פקודה, ולא המלצה? האם אפשר להכריח את אותו גוף לשנות חוקיו או רק להמליץ להם? לתשובתכם המהירה אודה! (לא לדאוג, עם השחרור אני לא כותבת יותר את המשפט הזה)! יום טוב!
 

mooznach

New member
לא סגור על זה.

פעם כשחרשתי לי על דוח"ות הנציב של שנים עברו נדמה לי שקראתי שלמרות שההמלצות הן רק בגדר המלצה, עוד לא קרה פעם אחת בה הרמטכ"ל לא יישם אחת מהן. מסקנה - אולי כדי לשלוח מחכתב לבוגי-בוגי, ללשכה שלו, למופז או למשרד שלו ולבקש יישום ההמלצות. חוץ מזה יש קו ייעוץ של נקח"ל פתוח בערב כל יום ששם כנראה יתנו תשובה יותר מוסמכת. אולי. אולי בכלל יגידו לך לקבול על חוסר יישום ההמלצות :) טל: 03-6977433.
 

geger

New member
המלצה של נציב זו הוראה לכל דבר

"אמנם מדובר בהמלצות, אך הנוהל הוא שהמערכת הצבאית מתייחסת אליהן כאל הוראות לכל דבר, ורק הרמטכ"ל, בתיאום עם הנציב, מוסמך לחרוג מנוהל זה. עד היום, בכל השנים שבהן קיים מוסד הנציבות, לא ניצלו הרמטכ"לים, ולו פעם אחת, סמכות זאת כדי ל חרוג מהמלצות הנציב. באופן מעשי, המלצת הנציב כמוה כפסק דין, בסמכות הנציב לקיים גם מעקב אחר ביצוע המלצותיו, אם כי אין הוא מוסמך לאכוף אותן" http://www.idf.il/hebrew/organization/nakhal/mosad-netzivut.stm
 
למעלה