קבור בבור עם אחותו-העדכון השבועי

קבור בבור עם אחותו-העדכון השבועי

עוד עדכן הגיע בשעתו! שלום לכולם, נכון שהתגעגעתם?
מפגש פורום-תגידו, אף אחד לא מגיע? מה נהיה שם? ע"פ השרשור נהיה שישה אנשים! איפה כולם! למה לא הצבעתם? בכל מקרה, סגרנו על יום חמישי בסביבות שמונה. עוד פרטים בהמשך.
הופעות-בוטלה סופית ההופעה של פורטיסחרוף במעבדה בי-ם
!!
סקר-עלה סקר חדש שנושאו: מהו לדעתכם המשפט הכי ראוי לציטוט באלבום "האחר". אתם מוזמנים להצביע!
עף אל החלל ונעלם-עלתה פינה ראשונה באלבום "האחר" והשיר שנבחר להיות "האחר", "הזה שיעוף", הוא סוף, וזה הסוף של סוף במשחק הזה...
אשף הביא לנו מאמר יפה מפורום רוק מתקדם על להקת העבר של ברי: "חלום קוסמי".
שיר ליום-השבוע עלה לראשונה שיר מ 11 א', "ים המלח" ואתם מוזמנים לדרג אותו!
למה התכוון הברי-הפעם, בניגוד לשיר ליום, השיר שעלה (שגם הוא מ11 א') הוא לא הראשון מהאלבום, אלא השלישי. אני מדבר כמובן על הדרך, שנותח פה בהמשך ל"אל נעלמים" מהשבוע שעבר. בשבוע הבא, שימו לב שימו לב! שיתוף פעולה מטורף ביחד עם פורום הדג נחש, חכו ותראו!
עידו הביא לנו פינה חדשה "פרי עטו" עם שירים בתמונות. התחלנו עם שלוש תמונות חביבות וקלילות, מחכים להמשך!
הידעת שהידעת מפגיזה בפינותיה? אז הנה נדב הביא לנו פינה חדשה על שולץ, וגם ציטוט מגניב מפורטיס, שהוא ללא ספק הציטוט השבועי!
אמממממממממ נווווווווו שכחתי, אה כן! הציטוט השבועי (ואין, אין לי עוד! נגמרו לי! גם המאגר של ענת כבר נגמר! אולי תשלחו לי אתם!), מפי פורטיס, על שולץ: "שולץ גאון מפגר מעולם לא היכרתי מישהו דומה...ואני עדיין אוהב אותו"
שיהיה שבוע טוב לכולם!
 

אשף

New member
דווקא נרקומן ציבור הביא את הקישור,

אני את התמונה משם...
 

israel1986

New member
לציטוט השבוע

הייתי נותן את המשפט מהראיון עם מאור כהן, משהו על ההתנהלות המסחרית של ברי... אין לי כוח לחפש את העיתון, אז תוכל להשתמש במשפט המדויק שבוע הבא
וחוץ מזה, בזכות הראיון הזה הבנתי סוף סוף מה זה "פרחי הרע". אם עוד מישהו תהה - זה שם של ספר שירה של בודלר. זה נחמד שמדי פעם אני פתאום קולט איזה משהו שמסביר קצת על שיר או משהו שלא הבנתי קודם. זה קרה לי לא מזמן עם עוד איזה שיר, רק שאני לא זוכר איזה... טוב אני אפסיק לבלבל את המוח עכשיו. שבוע טוב לכולם.
 
היי פססט יואב, כנס הנה!

שכחת להוסיף למאמרים את הידעת?! על SEA SONG שהייתה לפני הידעת?! על שולץ. ... ושבוע טוב כמובן!
 
למעלה