קבוצת תמיכה

harelr6

New member
קבוצת תמיכה

שלום לכולן.חיפשתי זמן רב ומצאתי "בית". אני אם להראל בן שלוש וחצי. לפניו עברתי הפלה בשבוע 6. אחריו עברתי 3 הפלות: בשבוע 9, 18, ולפני שבוע בדיוק בשבוע 16. החיים חוזרים לשיגרה אך המחשבות רחוקות משיגרה... לרופא שלי אין תשובות ודבר כרגע אינו ברור. אני הולכת לפסיכולוג מזה כחצי שנה אך אני חשה צורך לדבר עם נשים שעברו חוויות דומות כי רק אנו יודעות מה באמת מתחולל בלבנו, גם כשיש משפחה תומכת. החלטתי להקים מעין קבוצת תמיכה. מי שרוצה להשתתף מוזמנת ליצור איתי קשר וביחד נבנה משהו מחזק בשבילנו. מקווה לשמוע מכן, נילי.
 

נאשא

New member
איזה רעיון יפה

כל הכבוד לך. הפורום הזה נפגש מדי פעם במפגשים חשאיים (שמפורסמים בפורום ואח"כ פרטים במסרים). אני יכולה להגיד לך שזה אחד הדברים היותר מחזקים שיש, ואם תפתחי קבוצת תמיכה כזו, אפילו כשנפגשים לקפה ועוגה (ומנסיון הפורום גם לחמניות ביתיות, בורקס, סלטים ותבשילי טופו), זה מבורך. מקווה שתתארגנו, זה שווה.
 

נאשא

New member
תראי

אני גרה בחו"ל, לכן השתתפתי רק במפגש אחד כזה. היה כיף לאללה, ומחזק מאד. אם תרצי פרטים איך לארגן אחד כזה, פני אלי במסר. הלואי שיכולתי להשתתף יותר, בהצלחה.
 

harelr6

New member
נאשה

הייתי שמחה לשמוע ממך טיפים להקמת מפגשים כאלו.
 

נאשא

New member
למה? כי אנחנו גם ככה ../images/Emo80.gif../images/Emo80.gif

(בטח אם אדבר בשם עצמי), אז למה לא לעודד את הענין? חוצמיזה, תבשיל טופו מדהים, סלט ואבטיח לקינוח דוקא היו מאד לענין, ותאמיני לי, שלא כהרגלי, השמנתי במפגש הזה בעיקר מאושר והקלה
 

harelr6

New member
ל1ממליצה

בעוד כמה ימים בהתאם להיענות אשמח לפרסם מועד לפגישה (כנראה בביתי - כך שנוכל לשוחח ביתר חופשיות) ואשמח אם תעמדי עימי על קשר.
 
מי שמעונין

שיפנה לנילי במסר (ולא טלפונית, המספר שלה נמחק, בתאום איתה כמובן). שיהיה בהצלחה עם הקבוצה, אני חושבת שזה אחלה. אחרי המפגשים שהיו בזמנו ב"ממ"ש" הרגשתי שאני מכירה את הפנים מאחורי השמות וזה ממש נחמד. יעל
 

harelr6

New member
קארולין

תודה. עשיתי בדיקות לקרישיות יתר והתברר שהכל תקין. בכל זאת נטלתי כדורים לדילול הדם אך זה לא עזר...
 
למעלה