קבוצות ריצה

אץרץ2

New member
קבוצות ריצה

שלום לכולם! אשמח לשמוע על קבוצות ריצה המתאמנות בפארק הירקון. מחפש להצטרף לקב' כזו. הצעות/הפניות יתקבלו בברכה :) שבוע טוב לכולם! נ.בֿ - הרמה שלי: 5+- דק' לק"מ, כאשר כיוונתי לחצי המרתון הקרוב (שכבר אינני בטוח שאוכל לבצעו לאור מס' נסיבות)
 

zvilaz11

New member
קבוצות שמשלמים וקבוצות חברים ללא תשלום:

שמשלמים: אנדיור, גלעד קובו,אלתרמנס,איל מויאל, רצי רמת השרון, יעדים, ניר יגודה, גוון קניג. אזורי המחייה של חלקם ברוב ימות השבוע אינו בפארק אבל ריצות ארוכות בעיקר-כן.חלקן גם קבוצות לאימוני טריאתלון, אבל ישמחו לקלוט אותך רק לאימוני ריצה. קבוצות חברים: רצי יש אומרים (כל אחד מתקבל בשמחה), לרוץ לחברה , מועדון ארוחת הבוקר (ימי רביעי בלבד בשש בבוקר). וקטגוריה בפני עצמה- מועדון איילות.תגגל-תבין. בהצלחה.
 

גיל186

New member
השאלה היא איך בוחרים קבוצת ריצה שמתאימה לך?..

כפי שניתן לראות, יש הרבה מאוד קבוצות, ואני מדבר על הקבוצות שהן בתשלום (ונראה כי מדובר בקבוצות רציניות) ואיני מבין איך אפשר לבחור ביניהן? מה האם לפי שמות האנשים או לפי פרשום כזה או אחר של מאמר שאחד מהקבוצה כתב או לפי גודל או מחיר?? איך באמת בוחרים קבוצה? מישהו אמר לי בעבר תלך ותנסה אימון או שניים ותראה, אז עשיתי זאת, וזה לא תרם לי כלום.... בשונה מבגד או אוכל שאתה יכול מיד לדעת אם זה טוב או לא בקבוצות אתה לא יכול לדעת, ושאלתי מתעצמת :כיצד ניתן לבחור קבוצה כאשר המטרה שלך היא אימון אישי דהיינו אימון שביסודו/עיקרו הוא אישי ופה ושם אתה יכול להצטרף לקבוצה.
 

tamir138

New member
יש קבוצת ריצה של nike

ש קבוצת ריצה של nike שנפגשת כל יום שלישי בשעה 19.20 מתאימה לכל הרמות וללא תשלום, כולם מוזמנים.
 
למעלה