"צ`לסי היו הכי זריזים במרדף אחרי בן, והוא רצה רק אותם"

"צ`לסי היו הכי זריזים במרדף אחרי בן, והוא רצה רק אותם"

"צ`לסי היו הכי זריזים במרדף אחרי בן, והוא רצה רק אותם"

הוא רק בן 16 וחצי, אבל אלופת אנגליה שילמה עליו 600 אלף דולר והקדימה את טוטנהאם ואסטון וילה. להפועל ת"א ישארו עשרים אחוזים מכרטיסו. מכירים את בן סהר? עכשיו גם מוריניו יכיר. צפו בו בפעולה
תאריך עדכון:5/28/2006 12:22:0


בן סהר, החלוץ בן ה-16 וחצי של הפועל תל אביב, ישחק החל מהעונה הבאה במדי אלופת אנגליה, צ`לסי. סהר כבר נבחן במועדון הלונדוני בעבר, הרשים את הצוות המקצועי, ובשבוע הבא הוא יטוס לאנגליה כדי לחתום רשמית על החוזה. צ`לסי תשלם 600 אלף דולר תמורת 80 אחוז מכרטיסו של סהר. הפועל תל אביב תמשיך להחזיק בעשרים אחוזים מהכרטיס.

סהר נצפה לראשונה על ידי סקאוטרים של צ`לסי במאי 2005, כששיחק עם נבחרת ישראל בטורניר באירלנד. מלבד האלופה האנגלית, גם נציגים של אסטון וילה וטוטנהאם היו מעוניינים בו. אמו, בתיה, הסבירה מדוע הוא בחר בכחול: "צ`לסי היו הכי זריזים ומהירים ורצו להחתים אותו כבר אחרי שלושה משחקים. גם בן אמר כל הזמן שהוא רוצה רק לצ`לסי".

ביולי האחרון נסע סהר לחודשיים לאנגליה והצטרף לקבוצת הנוער של צ`לסי. כבר אז רצו נציגי המועדון להחתים אותו, אבל כשהתברר שהדרכון הפולני בו הוא מחזיק כקטין לא מספיק למעבר ללא הוריו לאנגליה, ביקשה המשפחה זמן לחשוב עד שלבסוף החליטה בחיוב.

את המהלכים הסופיים במשא ומתן עם צ`לסי ביצעה המשפחה באמצעות הסוכן פיני זהבי, "ומהרגע הזה הכל רץ מהר", אומרת בתיה. זהבי סגר את הפרטים גם מול הפועל תל אביב, שם היה לסהר חוזה לעוד מספר שנים.
ראשו של הכדורגלן שעומד להגשים בקרוב חלום ענק נמצא עכשיו במבחן בגרות, חמש יחידות במתמטיקה, אבל בכל זאת הוא נידב כמה משפטים. "אני מאוד שמח על ההחלטה של צ`לסי להחתים אותי", אמר סהר, "מבחינתי זו הגשמת חלום, אבל אני יודע שזו רק תחילת הדרך. אצטרך לעבוד קשה מאוד כדי שההזדמנות הזו לא תברח לי".
האם בתיה הוסיפה: "אנחנו מקווים שהוא באמת יצליח. כשהוא היה שם בקיץ היה לו טוב, אנשים אהבו אותו והוא אותם. הוא עדיין בקשר עם כמה חברים מהקבוצה".

מאמן הפועל תל אביב, יצחק שום, העלה את סהר לקבוצת הבוגרים רק לפני מספר ימים, אבל עכשיו יחזור החלוץ למחלקת הנוער - באחת הקבוצות הטובות בעולם.

סהר היה שותף בכיר בהעפלתה של קבוצת הנוער של הפועל תל אביב לגמר גביע המדינה, שם היא הפסידה בפנדלים לבית"ר ירושלים.

לכתבות נוספות >
 
שלא יחזור ארצה לשרת

אם זה כרוך בכך והבירוקרטיה לא תאפשר לו לשחק בנבחרת ישראל בגלל זה...שישחק בנבחרת פולין אם יצליח. לא רואה סיבה שהוא צריך לחזור ארצה ולהרוס קריירה מבטיחה בשביל לשטוף כלים ולא לעשות כלום, זה לא שהוא ישרת כלוחם אלא כספורטאי מצטיין משמע כלומניק
 

גרף1989

New member
הוא לא הראשון

היו מספר לא קטן של ישראלים בערך בגיל שלו שהגיעו לקבוצות נוער מכובדות באירופה והיו צריכים לחזור לעשות צבא ואחרי הצבא כבר אף אחד לא הסתכל עליהם.
 

janik6

New member
רק הכדורגלנים תמיד מתלוננים

לא שמעתי משחר פאר מתלוננת פעם אחת שהצבא מפריע לה בקריירה המקצוענית שלה בחו"ל ועובדה שהיא מצליחה ובגדול כנ"ל לכבי כדורסלנים ג'ודאים ועוד ספורטאים מצטיינים אחרים ..ככה שהצבא לא נטפל לספורטאים האמיתיים שמייצגים את המדינה להפך הוא דווקא מכבד ומעריך אותם ...רק הכדורגלנים תמיד מתרצים בלוזריות שלהם שכאילו הקריירה שלהם הולכת רק בגלל הצבא..כאילו שהם היחידים שמשרתים...נשמע דיי פתאטי וכבר מאוס מהאצבע שבכלל נותנים לזה במה בתקשורת.
 

pertal

New member
כדורגל וטניס הם ענפי ספורט שונים...

כדורגל, הוא משחק קבוצתי, ומהסיבה הזו, אתה צריך להתאמן עם הקבוצה שלך. קבוצות גדולות מתאמנות 5-6 פעמים בשבוע, ואני בספק אם שחקן ישראלי צעיר שישחק באחת מהן, יטוס כל יום כמה שעות הלוך וחזור. לעומת זאת בטניס, אפשר להתאמן בכל מקום (ולהביא מאמנים ארצה) ולטוס רק לתחרויות. (שמתקיימות כל כמה שבועות, אבל עדין יש זמן לשרת)
 
למעלה