צרפת, מונקו ובלגיה ...

MTV100

New member
צרפת, מונקו ובלגיה ...

שלוש שירים בצרפתית ושלושתם מדהימים .. כן כן אני יודע שכולם חושבים שבלגיה היא הזוועה של השנה ואת האמת בהתחלה גם חשבתי ככה אבל מסתבר שלא אחרי שראיתי את הקליפ, השיר הוא מרגש ומרענן אבל עדין הוא לא בטופ 10 אצלי בחצי גמר ... הביצוע של מונקו אחד היפים השנה ויכול להיות הכי יפה, כול מי שחושב שזו בלדה מינורית יכול להיות הוא צודק אבל כשהיא שרה את השיר זה ניראה אחרת לגמרי, היא פשוט מדהימה ומציגה את השיר בצורה מדהימה אבל כמובן עדין לא בטופ 10 אצלי בחצי גמר ... וכמובן השיר המנצח של צרפת בביצועה של אורטל הכוסית (השופט קבע שזו מחמאה)... שיר מדהים למרות שאת כול השירים של צרפת אני אהבתי אותו אני הכי אוהב מלבד השיר של שנה שעברה ... ועוד איך בטופ 10 אצלי !!! בקיצור לפי דעתי בחצי גמר ההפתעה תהיה עליה לגמר של בלגיה או מונקו (אין מצב ששניהם ) וכמובן טופ 5 בגמר לצרפת ... שלחו תגובות בבקשה !!! דעתי על השלוש השירים הבאים בהמשך ... אבל חייב לציין שזוהי השלישיה המנצחת שלי !!!
 

E u r o b o y

New member
שלושת השירים יפים בעיניי...

לא שירים מנצחים,אבל אין ספק שדוברות הצרפתית שלחו השנה שלושה שירים מקסימים.
 
לדעתיי../images/Emo27.gif

צרפת הכי טוב מבן שלושתם...בנוסף לדעתי צרפת הוא אחד הטובים השנה....מבחנתי הוא בטוח ב-5 הראשונים....(נכון לעכשיו) מונקו נחמד.....לא יותר מידי ובלגיה דיי מזעזע.....איכזבו מאוד השנה
 

space1

New member
../images/Emo99.gifאורטלללל...

אחד מהשירים הטובים ביותר!!
 

gilgulim

New member
לפי דעתי השיר של בלגיה מדהיםם

לא ננתם לו מספיק הזדמנות...הוא גדל עלי ברמות מטורפות..אומנם משמיעה ראשונה הוא לא קליט...אבל גם הבלדה של ישראל.. לפי דעתי יש פה סיכוי לא רע בכלל לעליה לגמר של בלגיה...
 

Noamush

New member
נכון באמת שלושה שירים יפים

וגם השיר של לבנון שהיה בצרפתית ונפסל היה מקסים לדעתי. אני לא חושב שנראה את מונקו ובלגיה בגמר, אבל באמת שני שירים מקסימים וגם צרפת מדהים.
 

טליה ג

New member
בלגיה מיושן מאוד וחלש

צרפת חביב מאוד ומודרני, אבל קצת מונוטוני מדי עבור האירוויזיון. כמוסיקת רקע או על רחבת הדיסקוטקים הוא מעולה, אבל כשיר של 3 דקות באירוויזיון הוא קצת משעמם. מונקו מיושן, אבל יחד עם זאת קלאסי ובעל אווירה קסומה של סרט של דיסני. מי שאהב בשנה שעברה את ON AGAIN, OFF AGAIN של מלטה, יאהב גם את מונקו השנה.
 

onli gilgoli 16

New member
דירוג שלי:

1- צרפת- אחלה שיר. סוף סוף צרפת יוצאת מהבלדות שלה... כל הכבוד. טופ10! 2- מונאקו- שיר נחמד מאוד, לא קליט ולא יעלה לגמר! 15-25. 3- בלגיה- לא משהו בכלל! אכזבה גדולה מבלגיה לאחר השיר הענק של שמה שעברה. לא קליט ובטח שבטח לא עולה לגמר. 17-26!
 
אם כבר הזכרת את מונקו../images/Emo26.gif

מעוניינים לקבוע מי יזכה באירווזיון 2005
כל מה שצריך זה: לקנות כרטיס טיסה למונקו בשבוע האירווזיון,להצטייד ב 5 טלפונים, ואצבע חזקה... באירו' 2004 על פי נתונים רשמיים התקבלו רק 110 הצבעות ממונקו, ומכיוון שלכל אדם מותר להצביע עד 20(!) פעמים, סביר להניח שמספר המצביעים שם שאף לאפס... הצביעו לשיר האהוב עליכם (רמז:
) 5X20=100 וצפו במגישה הצרפתייה מגישה את הניקוד האישי שלכם באירווזיון עצמו, וזהו ניקוד שאף יכול להכריע את הכף לטובת המדינה והשיר (רמז:
) שאתם מעוניינים שתנצח. סיני.
 

i love esc

New member
שלייי

צרפת פור שורררררר שיר מדהיםםם אחרי זה מונקו, ובסוף בלגיהה....אאאההה שיר מגעילל...
 
למעלה