צריכים עזרה בבחירת יעד לטיול

Overclocker

New member
צריכים עזרה בבחירת יעד לטיול

אני וחברה שלי מתכננים טיול בן שבוע ימים לאחד מהיעדים הבאים : רומא;ברצלונה;לונדון הזמן : סוף אפריל תחילת מאי אם אפשר לספק המלצות או חוויות בטיולים מהערים הללו אודה רק בבקשה לא לתת יעדים נוספים גם ככה אני מטיח את הראש בקיר בנסיון לברור ולבחור את אחד מהיעדים הללו. אנחנו צעירים בני 20+ שמה שחשוב לנו בטיול זה שילוב בין אומנות מקומות יפים ומקומות בילוי. אייל ב תודה מראש לכל העונים
 

Yo-man

New member
לדעתי ונסיוני - ברצלונה

רומא יפה מאוד, אבל אחרי שמטיילים בכל איטליה היא נראית פחות יפה, והייתי משאיר אותה לטיול ארוך יותר שיכלול גם את טוסקנה, וונציה לפחות (שבועיים עד שלושה) לונדון נהדרת (נוסע לשם עוד 4 ימים בפעם המי-יודע-כמה) אבל פחות צעירה ומלהיבה. שלא לדבר על יקרה בטירוף. ברצלונה - עיר מאוד תוססת, חיי לילה עמוסים (הם רק אוכלים שם ארוחת ערב בין 21:00 וחצות), המבנים הסוראליסטיים של גאודי בכל רובע, חופי ים מדהימים במרחק 40 דקות ברכבת (קוסטה בראווה) והמון טיולי יום פוטנציאליים למוזיאון של דאלי, למנזר מונסראט והמון עוד. בעיר עצמה יש מוזיאון של מירו (מעולה) ושל פיקאסו (לא היינו), כנסיות עתיקות ואחת מודרנית (של גאודי) ולא גמורה, מסעדות מטריפות, כיכרות, רחובות מוארים, מרכזי קניות... מה לא. הייתי ב-3 הערים, ולדעתי ברצלונה היא הבליינית והכייפית שבשלושתן.
 

Overclocker

New member
לונדון נחשבת ל"זקנה" ??

ומה מבחינה קולינארית? ברור שלונדון נחותה מה ההבדל בין איטליה לספרד בקטע הזה?
 

Yo-man

New member
האמת שבאוכל שאיטליה לוקחת

אבל יש מטבח מעולה בספרד, ובעיקר בברצלונה - מטבח המתמחה בפירות ים. אז זה כולל את הפאֵיָה המשובחת, טפאס עם קלמארי ושרימפס, ועוד המון מנות שמקורן מן הים, יחד עם מנות אחרות. איטליה זה נושא ל-1000 מילים, אבל אני אחסוך לנו את זה. כל טרטוריה הכי מטונפת מוציאה פסטה טריה עם רוטב שנמצא במשפחה מאז שיוליוס שלט פחות או יותר. לכל עיר מעדן משלה, וקל להבחין בזה: פיצה נאפוליטנה מנאפולי, גבינת פרמז'ן מפרמה, רוטב בולונז מבולוניה ואלה השמות שאנחנו מכירים כאן. שם לכל עיירה פצפונת רוטב המזכיר את שם העיירה. וכל מנה (חוץ מפיצה עם גבינת גורגונזולה חריפה) שתזמינו בכל חור תצא טעימה. לחובבי המזון זה מקום אלוהי, אבל אנחנו אחרי 18 יום של ריזוטו, פסטות, רביולי, פוקצ'ה, טרמיציני, קפוצ'ינו, ומה לא - הגענו למילאנו וקפצנו על מקדונלד... כנראה שגן העדן יכול לספק אותך רק עד גבול מסויים
עוגת אגסים או כריך עם חזיר ונקניק ליד הקפה בבוקר (כל בוקר) ואחר כך אי אפשר למחוק לך את החיוך לפחות עד הערב. לונדון ? Give me a break !!! רק ב-100 פאונד תתקרב לארוחה ששווה לצאת בשבילה מווימפי.
 

jackEN

New member
ברצלונה

גם בגלל מזג האויר. ברצלונה זה כמו בארץ, כך שבסוף אפריל תחילת מאי יהיה לכם יופי של מזג אויר, ואפילו תוכלו לטבול בים בכיף.
 

יונית א

New member
לא זו (וכנראה גם לא השנייה)לצעירים

מחפשי בילוי, לדעתי. ראשית את לונדון הייתי שמה בסוף הרשימה (אלימינציה הכרחית) ולו רק מסיבת יוקר המחיה והאוכל ה"לא משהו". שנית- מזג אוויר- רומא וברצלונה מתאימות לטיול בתקופה שציינת. שלישית- מה לראות? -יש בשתיהן, ברצלונה "קלילה" יותר צבעונית יותר ים תיכונית יותר. מה לאכול?- לדעתי, רומא "לוקחת" אבל אוכל טוב בהחלט יש גם ברומא,קשה לפספס בנושא, אלא אם בוחרים דווקא מסעדת תיירים עם אוכל "בינלאומי". מחירים?- לדעתי דומים .אולי רומא יקרה קצת יותר. בילוי?- ברצלונה בהחלט "עיר של לילה". ניידות בתוך העיר?-לא מסובכת בשתיהן הגעה אל העיר משדה התעופה- כנ"ל גנבים וכייסים יש בשתיהן. בקיצור- ברצלונה נראת לי קצת יותר מתאימה, ושים לב למילה קצת. לא מכירה את ליסבון,חוץ מביקורים של חבר טוב שלי, אבל מדריד בהחלט עיר אירופאית "כבדה" ומאד לא ניראת לי כיעד לבילויים, או שאני לא מכירה מספיק את האספקטים האלו בחיי העיר. חוץ מזה שהעלם ביקש לא להוסיף לו אופציות כי אם אפשר להוסיף אז אני מוסיפה את אמסטרדם. (אלא מה?)
 
למעלה