צריכה קצת עזרהה..

קמוש1

New member
צריכה קצת עזרהה..../images/Emo140.gif

אוקיי אז ככה.. יש לי חבר כמה ימים שאת הבן אדם הזה אני מכירה כבר שנתיים!! בהתחלה שהכרנו היה בנינו קטע רומנטי אבל זה נגמר אחרי זמן מסויים אבל נשארנו ידידים עד עכשיו.. לפני איזה חודשיםם נפגשנו ודיי התקרבנו הוא אמר לי שהוא רוצה אותי אבל מתלבט עדיין ומפה לשם הוא החליט שלא.. הבן אדם עבר תקופה לא פשוט נפרד מחברה שלו יש לו בעיות עם הצבא ועוד כמה.. לפני איזה שבוע הוא בא אליי שוב והוא אמר שיצא לו לחשוב ושהוא רוצה עוד הזדמנות והפעם זה רציני ואנחנו חברים והכל ננתי לו שוב הזדמנות הבעייה שאני רוצה לדעת שזה באמת רציני כלפיי הפעם אני לא רוצה להפגע ממנו שוב אני מאוד אוהבת אותו בחיים שלי לא שכחתיי אותוו הוא אומר לי שהוא אוהב אותיייי ואנחנו עדיין בתחילת הקשר אבל אני נורא מפחדת.. הוא מראה לי את אהבתו בדרכים שונות אני בהתחלה הורדתי קצת פרופיל אבל הוא כל הזמן התקשר ושלח לי הודעות וכל זה.. אני אחת שמאוד חסרת ביטחון בדברים האלה ואני צריכה כל הזמן שיגידו לי שאוהבים אותיי ואני צריכה להיות בטוחהה.. חשבתי לדבר איתו על זה ולהגיד לו שאני אוהבת אותו מאוד שהוא חשוב לי ושאני לא רוצה להפגע ממנו שוב כדי שיגיד לי שהפעם זה אמיתי והוא מאוד אוהב אותיי וזה לא סתם..אבל מצד שני אני לא רוצה שהוא יפגע ממני לא רוצה להרוס כלום נורא מפחדתת מאתמול בלילה עדיין לא דיברנו מצד אחד אני אומרת שהוא בצבא קרבי ואולי אין לו זמן מצד שני אני חושבת למה הוא לא מתקשר אליי כברר..ץ מה קרה אולי הוא התחרט או משהו.. איך יודעים אם הוא באמת אוהב..אני מוכנה להשקיע בקשרר הזה הרבההה רק כדי שזה יצליחח מה דעתכםםםם? זה באמת ככה או שהכל בראש שלי?
 
אני ממש מבינה אותך...

מצבי דומה לשלך.... קצת. הייתי עם מישהו..שהוא בצבא.. והחלטנו לחדש תקשר...ודיברנו מלא בטלפון... ומיום שבת הוא פתאום לא עונה לי לטלפון.. אחרי שכל הזמן הזה הכל היה מעולה והוא נתן לי הרגשה טובה ואמר תדברים הנכונים....ופתאום לא שומעעים ממנו... וישר התחלתי לחשוב דברים...וממש הייתי מבואסת.. שלחתי לו אתמול הודעה והוא כמובן תירץ שהוא לא היה זמין וכל זה.. שאלתי אם אני רואה אותו והוא אמר שכן..ואמרתי לו שידבר איתי.. הוא חזר היום בבוקר ולא דיבר איתי עדיין.... אני כל כך מבואסת ומכניסה את עצמי לסרטים ולא יודעת מה לעשותתת.. אין לי עצה בשבילךךך...רק ראיתי מה שכתבת ואמרתי לעצמי שהמצב שלי קצת דומה לשלך....רק שאצלך זה קצת שונה..הוא נמצא איתך...ודבר אחד יש לי להגיד..שאם הוא נמצא איתך אז כנראה שהוא רוצה אותך ורוצה להיות איתך..וגם חשב עליך כל הזמן הזה כמו שאת חשבת עליו...וכנראה שהוא כן אוהב אותך..אחרת לא היה חוזר אליך.. אבל אי אפשר לדעת איתם...לי הוא אמר שהוא מתגעגע אלי רגע אחד...ורגע אחר הוא לא מתקשר 4 יימים...ולא כל כך מראה התלהבות לראות אותי... מקווה שלך ילך יותר טוב.. :)
 
זה טבעי לפחד להיפגע...

במיוחד כשנפגעים כל כך הרבה פעמים קודם, ואני אומרת את זה מניסיון. אבל אם תנסי להגן על עצמך מפני פגיעה תפסידי דברים שלו היית נותנת לעצמך לנסות אותם ולוקחת את הסיכון להיפגע, אולי היית זוכה בהם. אני פחדתי כל כך לומר לבחור שלי שאוהבת אותו כשהוא אמר לי, במיוחד כשזה היה בשלב מאוד מוקדם של הקשר ביננו אבל הרגשתי באמת שאוהבת אותו, ולקחתי את הסיכון ושמחה כי כבר חצי שנה יש לי בחור מדהים, שיעשה הכל עבורי כמו שאעשה הכל עבורו, שיהיה שם בשבילי, שיגרום לי לחייך ללא הפסקה, ושיראה לי תמיד את האור בקצה המנהרה רק בזה שהוא איתי.
 
לי יש מקרה דומה

בחורה שלפעמים ידידה ולפעמים חברה. צריך לבנות את הקשר לאט, בהדרגה ובעדינות. לאט להתקרב, יותר ויותר לגעת ויותר ויותר לדבר על נושאים אישיים. כך הקשר יתחזק ויבנה היטב. חשוב לפעול לפי מה שמרגישים ורוצים.
 
למעלה