צריכה עיצה!

צריכה עיצה!../images/Emo4.gif

היום יש לבעלול שלי יום הולדת, והבוקר הזה התחיל על רגל שמאל....רבנו על הבוקר...אני מרגישה ממש רע ואני רוצה לפצות אותו על מה אתם ממליצים? כל עיצה תתקבל בשמחה רבה. תודה
 

שי ז.

New member
קודם כל מזל טוב

דבר ראשון מרימים טלפון, מבקשים סליחה ומאחלים מזל טוב. בהמשך אם זה אפשרי מבחינת אופי העבודה שלו אז שולחים כמה שוקולדים עם כרטיס ברכה.
 
קודם כל, כמו ששי אמר

להתקשר, להתנצל ולאחל יומולדת שמח. אח"כ, אם את יכולה, להפתיע אותו בארוחת צהרים בחוץ או שתביאי לו למקום העבודה שלו סלסלה עם דברים טובים. אם לא, אולי משהו בסגנון הזה, רק לארוחת ערב. ובכל מקרה - שיהיה במזל טוב.
 
טוב, להתקשר, התקשרתי....אבל מה

לגבי הפתעה, אין לי אפשרות להגיע אליו חשבתי לשלוח לו משהו....
 
מזל טוב!!!!

את מכירה את בלון שמח? הם שולחים ליצן או "חשפנית" או כל מיני דמויות עם בלונים או פרחים או עוגה- מה שאת סוגרת איתם. תתקשרי אליהם ותשלחי לו כזה עם ברכה מיוחדת ממך לעבודה! זה קטע ענק שהוא לא ישכח!!!
 
../images/Emo6.gif זה לא ממש חשפנית

זו שפנפנה מהבולה כזו- לא היסטרי
אז תשלחי ליצן וזהו... אני בנתיים מחפשת לך משהו ולא ממש מוצאת בחיפה- אולי הם כבר לא קיימים?!
 

mikihc

New member
את יכולה "להטריד" אותו במהלך היום

עם כמה דברים: כמה אימיילים נחמדים בבוקר אח"כ זר פרחים אח"כ משלוח של אוכל שהוא אוהב אח"כ תשאירי לו הודעה במענה הקולי שלו עם שיר שחיברת במיוחד בשבילו אח"כ כמה SMSים חמודים. ונראה לי שהוא כבר יבין את הרמז. ביי, מיקי
 
מייד זר פרחים לעבודה!!!!

או משהו בסיגנון. לא לחכות אפילו דקה!!! בחיית- זה יומהולדת היום!!!
 

טלאפ

New member
מה, זה מקובל לשלוח לגבר זר פרחים?

בעלי ישר יורה בי אם אני אשלח לא זר פרחים ועוד לעבודה פרחים זה נשי בעיניו.(וחוץ מזה השליח ילך לאיבוד בנבכי האוניברסיטה). אני ממליצה על מסאז'+ ארוחה רומנטית (בלי הילדים!!)
 

טלאפ

New member
הכוונה להזמין לו מסאז'

באחד מהספאים/ספאות איך אומרים ספא ברבים?
 
יש לי עוד רעיון!!!../images/Emo62.gif

תתקשרי עכשיו לדודו אוטמזגין (קונדיטוריית ''אוטמזגין'', החשמונאים 15, קרית-מוצקין, או שד' וודג' ווד 3, מרכז הכרמל טל' 04-8713917 ) אלוף העוגות החיפאי ותבדקי אם אפשר לשלוח עוגה! את זה בעלך בטוח יאהב!!!
 
לי אין שום בעיה לקבל פרחים...

אם אתן רוצות לשלוח לי- אני מצרף את הכתובת... אבל לא סטרגייזרים!!! הם מסריחים!!!
 
למעלה