צריכה עזרה...

veredvered

New member
צריכה עזרה...

אח שלי הפיל עליי לארגן לו את החתונה. הוא אומנם התחתן בארה"ב עם אשתו (היא לא יהודיה) אבל בטקס של 5 דקות עם כמרה (כומר נקבה) ובלי משפחה. הם החליטו שכשהם יהיו נשואים 5 שנים הם יגיעו לארץ עם כל המשפחה שלה ויערכו חתונה אמיתית. הם היו גם בטוחים שהיא תתגייר עד אז אבל זה כניראה כבר לא יקרה. בקיצור, כרגע יש גג 60 מוזמנים. התאריך שנקבע הוא 15 בנובמבר (מה שאומר שאי אפשר בחוץ) עכשיו אני מחפשת רעיונות לקונספט לאירוע. בגדים לחתונה זה עליהם, די ג'י אחד מהחברים שלו ידאג, צלם זאת דאגה אחרונה, בר לדעתי גם אחד מהבחר'ה שלו ידאג ואוכל בקטנה.. הבעיה העיקרית היא איפה. אולם זאת בעיה כי יש ממש מעט מוזמנים (רק משפחה קרובה וקצת חברים), בחוץ אי אפשר כי יהיה קר ואולי גם גשם. יש עוד רעיונות? כרגע לא מוגבל המיקום בארץ כי כמו שאח שלי אמר הם באים מארה"ב אז לא משנה להם איפה. (סליחה על האורך)
 

ליאב09

New member
לא יכולה כל כך לעזור.. אבל התאריך

שנקבע הוא היום הולדת שלי.. בהצלחה.. ומקפיצה לך...
 

דמבית

New member
לא כל כך הבנתי

כשאת אומרת למשל שהאוכל בקטנה, למה הכוונה? כי אפשר למצוא מקומות קטנים, אבל קשה הרבה יותר למצוא מקומות קטנים שאת מביאה בהם את האוכל ולא משתמשת בשירותי המסעדה/הקייטרינג שלהם.
 

veredvered

New member
ז"א שאין סגנון אוכל מסויים שרוצים..

קודם שיהיה כיוון בקונספט של האירוע
 

veredvered

New member
את מנדבת את שלך? ../images/Emo8.gif

60 איש בתוך בית אחד זה המון וממש אי אפשר לעשות ככה טקס עם ריקודים. הם רוצים טקס ממש.. לא סתם ארוחה משפחתית
 

veredvered

New member
אין שם יותר מדיי מקומות..

וגם מי שמופיע שם בחלקם רשום מ100 איש בעייתי אין פה מישהי שעשתה חתונה מצומצמת? או חגיגות נישואין בלי חתונה?
 
מקום בלב

ברעננה. מקום יפייפה, האוכל אמור להיות מוצלח. הם עושים חתונות קטנות והמחיר לדעתי גבוה. אבל שווה לבדוק.
 

zoe13

New member
חגיגה בכפר במושב כפר הס

בשרון, צריך לבדוק אם אין להם מינימום כלשהו. יש להם אתר במתחתנים. וגם יש המון מסעדות שיסכימו לסגור לכבוד אירוע. תחפשי במתחתנים תחת מקומות קטנים.
 

veredvered

New member
העניין הוא שהם ממש רוצים את כל הטקס

סלואו ראשון, ריקודים, טקס (לא עם רב ), שמלה.. ממש ממש הכל רק שזה כניראה יגמר מוקדם יותר מחתונה רגילה בשל הילדה הקטנה שלהם (כרגע בת חודשיים)
 

mayaya1

New member
אם לא מעניין אותכם כשרות

יש את בית פוד ארט בתל אביב, הוא ממש תפור על אירועים מסוג כזה. אפשר לעשות שם את כל הטקס והל ויש רחבת ריקודים.
 

mayaya1

New member
ויש גם

את בית אוריאל בפלורנטין הבית הסקוטי ביפו ויש את גברת פ ל פ ל ת המקסימה שהתחתנה בחתונה מצומצמת של 70 איש (איפה שהוא ביפו) לא זוכרת את השם.
 

veredvered

New member
לא מצאתי את הבית הסקוטי..

ותודה
 
קלאלו, ככה קראו למקום. והוא מקסים

ותפור על כמות כזו. וגם 'הבית הגדול' בביתן אהרון, וכמו שאמרו חגיגה בכפר.. את הבית ביפו קשה למצוא, נדמה לי שמצאתי פעם אתר שלו, אם תרצי אני אשתדל לחפש שוב, ואם כבר בענייני מקומות שהיה לי קשה למצוא- בית סות'ביס בשד' רוטשילד. אבל לדעתי הקלאלו מושלם... ואגב- אהלן מאיה'לה, מה קורה
 
עוגה, רואים שאת אוהבת אותי...

אכן קוראים למקום קאלאלו (יש להם אתר במתחתנים). אנחנו עשינו בקומת גג שלו (פתוח), אבל יש גם חלק סגור (הקומה התחתונה). מראש אסייג ואומר שיש שם לא מעט מדרגות וגישה לנכים-אין. אם בכל זאת נשמע לך מעניין ותרצי פרטים- אני כאן. מוסיפה קישור לתמונות החתונה שלי.
 

mayaya1

New member
עוגיתוש...

הכל אחלה אצלי... מנסה לסיים את התואר, איך המבחנים? ובנוגע לבית הסקוטי אין להם ממש אתר אבל זה מקום ששווה לבדוק הוא מהמם...
 

zoe13

New member
זה לא בעיה...

אם את סוגרת מקום את יכולה לעשות בו הכל- טקס, ריקודים וכו'. פשוט צריך להתחיל להתקשר.
 
למעלה