בבקשה לירן../images/Emo13.gif
מתוך רפרטואר ח.מ.ל: אני נוגע: אני נוגע בסנטר באף בעפעף אני נוגע בחולצה במכנס במגף אני נוגע ברצפה בשולחן במדף... אני נוגע??? לא נוגע!!! אני ע.........ף.... -------------------------------- אני נוהג וטס/ליאורה שלזינגר וטלי גורלי טוראל אני נוהג במכונית נוהג במכונית ביפ ביפ ביפ ביפ נוהג במכונית אני טס באוירון טס באוירון ווו ווו ווו ווו טס באוירון אני שט באניה, שט באניה לללללל שט באניה תוכלי להמשיך אותו כרצונך. ------------------------------- אני יכולה ללכת על קצות האצבעות כי יש לי שם חמש, חמש כריות קטנות כשאני הולכת על קצות האצבעות זה נקרא בשקט על חמש כריות קטנות כשאני דורך על כף הרגל כך! זה לא נקרא בשקט, כי זה משמיע טרח!!! ------------------------------------- ואם מתאים גם להכניס דמיון (גילאי 3) אני כאילו / ליאורה שלזינגר אני כאילו צפור קטנה מתעופפת לה בגנה, עפה עפה עפה עפה ועפה לה בגנה. (תוכלי לעצור אחרי כל בית) אני כאילו קרפד נחמד, מנתר וקופץ לי לבד מנתר וקופץ מנתר וקופץ מנתר וקופץ לי לבד. אני כאילו ברוז, מצד לצד אני זז, מצד לצד מצד לצד, מצד לצד אני זז אני כאילו דגיג בים, שוחה ושט שוחה ושט שוחה מכאן לשם. (זוכרת שאפשר לקטוע?
) אני כאילו חתולה...והכל מהתחלה מה היה לנו? ציפור, ברוז..... ------------------------------------------ מה אלבש/מ. האוסמן פ. מה אלבש בבוקר כשהחורף בא קר בחוץ ומטפטף את גופי אני עוטף. א. אלבש עכשיו חולצה חולצה חמה חמה ומעל סודר שלא יהיה לי קר ב. קר לי ברגליים אגרוב עכשיו גרבים ואת המכנסיים ארים עד למתניים ג. ועכשיו אחבוש כובע על הראש אקפוץ עם המגפיים בשלולית המים. ד. ובסוף אקח מעיל ומטרייה ואתן לאמא נשיקה אחת גדולה.
כמובן שתוכלי לעצור את השיר כל קטע וללמדו בנפרד ולפני הלימוד לדבר על החולצה שלי, לעבור בין הילדים שכל אחד יראה את החולצה שלו וכו'. תוכלי להמציא שיר בוקר כמו: לשיר חולצה בצבע אדום איזה בוקר נפלא היום. לרוני חולצה בצבע צהוב, רוני בוקר טוב, לבני חולצה בצבע שחור, לבני בוקר אור, לאפרת חולצה בצבע ורוד , בוקר טוב מאד...וכד'. תוכלי גם לקחת כל קטע מוסקלי קליט בעל מבנה א-ב-א ולהלביש עליו מילים לפי רצונך. הולכת לחפש עוד רפרטואר. או לשכב
נראה מה יכניע אותי קודם
המחלה הגופנית או המחלה שכולכם חליתם בה כאן