צריכה עזרה

crunchie1

New member
צריכה עזרה

היי, אני חדשה כאן בפורום, למען האמת אני לא בן אדם של חתולים, אלא של כלבים. מה שהוביל אותי לפתוח כאן הודעה, היא בעקבות כך שהחתול של אחי נמצא אצלי, כנראה עד שימצאו לו קונה מאושר. חתול יפהפה בהחלט, מיוחד וחמוד מאוד. אחי אינו יכול לטפל בו יותר, בעקבות חוסר זמן, וחברתו לא מחבבת בעלי-חיים. אשמח לשמוע אם יש לכם הצעות מה ניתן לעשות בינתיים, היות והחתול עושה לי אלרגיה לא נורמלית עוד יותר בעקבות גל הנשירה הענקי שיש לו. בנוסף, כלבתי די מקנאה, כך שזה יוצא עומס בבית וקצת בלאגן. תודה על העזרה. וצירפתי תמונה שלו.
 
עצה נהדרת

למצוא לו מאמץ מאושר ולא קונה. בע"ח זו לא דרך להתעשר, במיוחד אם החתול אינו גור ורוצים למצוא לו בית בדחיפות יותר חשוב לשים לב שיאמצו אותו לבית טוב. בהצלחה
 

crunchie1

New member
מסכימה

אבל מצד שני, זהו חתול שעלה לו די הרבה... כולל כל הטיפולים וכו'.
 

Karma l Police

New member
אני מניחה שהוא לא קנה אותו בשביל רווח

אם הוא רוצה למסור אותו מהסיבות האלה- שיחפש לו בית טוב ולא קונה. יש מיליוני חתולים ברחוב, אף אחד לא יקנה חתול בגיל כזה
 

Karma l Police

New member
אני לא מומחית בענייני כספים וגזעיים בכלל..

הכוונה הייתה שקודם כל למצוא לו בית טוב ואחר כך לחפש "קונה". אתם יכולים לבקש עליו סכום סימלי אבל לא להתחיל לחפש לעשות עליו רווח.. יש ימי אימוץ בS.O.S הרצליה בימי שבת בבוקר, לכלבים וחתולים אולי את יכולה להגיע איתו לשם לחפש לו בית טוב..
 

8gal

New member
אם הוא לא מסורס,

ממליצה לסרס אותו. כך תוכלי למנוע ממנו להגיע לבית שרוצה אותו רק בשביל להביא עוד גורים ולמכור.... ואח"כ יזרק.
 

crunchie1

New member
אני לא נכנסתי לזה...

זה לא מענייני, כנראה שהוא מפריע להם. הוא כבר הרבה זמן מתלונן שאין לו זמן אליו, ושאין לו מספיק תשומת לב, ועקב כך, עושה להם קצת בלאגן בבית.
 

lirlurim

New member
אני כמובן לא בא אלייך בטענות...

וכל הכבוד לך שאת מארחת את החתול עד שיימצא לו בית חדש. אבל אם אחותי או אחי היו מוציאים הביתה חתול בגלל סיבה כזאת, בהחלט הייתי מדבר איתם/מעיר להם על המהלך. אחרי הכל, זה כמו ילד, ויש משהו צורם בהוצאת חתול מהבית רק בגלל שמישהו/משהו אחר נכנס לחיים שלך. אני מניח שכאחותו, את כן במעמד של הבעת דעה על העניין. בנוסף, אולי כדאי לנסות לשכנע אותו שאפשר לוותר על מעט הכסף שניתן להשיג ממכירתו ולנסות למצוא לו בית חם שיקח אותו בחינם. איכשהו נראה לי שדווקא אנשים שלוקחים חתול בחינם מוכנים להעניק לו חיים מאושרים שאינם תלויים בכסף או בהצגתו לראווה. בהצלחה עם החתול
 
למעלה