צריכה עזרה עד שישי הקרוב!

תבלול

New member
צריכה עזרה עד שישי הקרוב!

אנשים תקשיבו....ראיתי את כל רשמית המתנות, ממש מגניבה....אבל אני מחפשת מה לעושת לחברה שלי, כי קנינו לה כבר מתנה (אני ועוד 2 חברות טובות) יש לה יומולדת ב-1.1 וזה גם יוצא סלבסטר...יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות לה?..כשבאותו זמן גם אנחנו נוכל להנות?.לאיפה אפשר לצאת? ואם אין רעיון כזה, אז רעיון לאיזה ערב מיוחד שאפשר לעשות לה חוץ ממסאז'ים וכד'
 

ShirShir

New member
מזל טוב - רעיון לחגוג לחברה../images/Emo26.gif

יום כיף, ערב בנות, צאו לאנשהו, תארגנו לה פיקניק בשבת, מסע קניות.... מה אתן אוהבות לעשות יחד?
 
למעלה