צריכה עזרה מהמקוריים שביניכם...

צריכה עזרה מהמקוריים שביניכם...

אז ככה, אני בכיתה יא' ויש לנו מחנכת מ-ד-ה-י-מ-ה שלא ממשיכה איתנו שנה הבאה. אנחנו רוצים לקנות לה מתנה, אבל ממש אין לנו כיוון מה. אז אני אשמח לשמוע אם למישהו יש רעיון מקורי ויפה מה אפשר לקנות ב300 ש"ח. (היא לא עונדת תכשיטים אז זה די יורד מהפרק ועשיתי חיפוש בפורום והיו רעיונות כמו שעון וכאלו אבל לא נראה לי שהיא תאהב את זה). אז תודה רבה רבה לעוזרים (ועדיף קצת מהר כי זה די דחוף). אם זה משנה היא מורה לתנ"ך. שוב תודה!
 

maybesure

New member
../images/Emo220.gif

נגן MP3 שהוא גם דיסק און קי, ב 300 שקלים או פחות אפשר למצוא של 1G מורות משתמשות בעיקר בדיסקטים לצורך עבודתן ודיסק און קי יהיה שדרוג הרבה יותר נוח יעיל ובעל נפח הרבה יותר גדול.
 
רעיון ממש נחמד, אבל היא

ממש לא בקטע של מחשבים וכאלה אז לא נראה לי שהיא תאהב את זה. תודה בכל זאת!
 
אוליייי...

מוצרי טיפוח או סט של נרות שמנים וכאלה מנרות בשנקין... עט עם הקדשה ויומן ושכל ילד יכתוב לה משהו לשנה הבאה לאורך כל היומן בהצלחה
 
../images/Emo24.gifתודה רבה!!

אחלה רעיונות!! אם יש לך/לכם רעיונות נוספים אני אשמח לשמוע. תודה!
 
מה דעתך..

על עט עם הקדשה?! יש עטים יפים כאלה שחורטים עליהם...ואת יכולה לצרף לזה פיתקיות חמודות עם מגנט או דבק שתוכל להדביק במחשב... או אתם יכולים לעשות לה אלבום יפה כזה עם תמונות של כל אחד ושכל אחד יכתוב לה כמה מילים יפות...יש בחנויות האלה של התחביבים מכל מיני אלבומים מעץ שאת צריכהב לייפות אותם ולצבוא וזה ב30 שקל בערך..זה יכול להיות רעיון נחמד..
 
אפשר בנוסף להצעות האלה להכין

לה - תעודה... למשל- תעודה וזאת לתעודה כי שם המורה זכתה בתואר: מורה לחיים שרדה בהצלחה את השנה אתנו הפגינה טוב לב וסבלנות היתה מדהימה ונפלאה והוציאה 32 תלמידים חכמים מרוצים ואוהבים על החתום: כיתה י' 2 תאריך: 13.6.06 כמובן- לנסח בצורה שמתאימה לכם, לעצב יפה (שיראה רשמי כזה
), להוסיף מסגרת, ולהדפיס על נייר עבה (אפשר לקנות בקרביץ או באופיס דיפו ניירות שנראים כמו קלף) איך נשמע לך? שיהיה
 
למעלה