צריכה עזרה לגבי הלנת שכר

נוסעת27

New member
צריכה עזרה לגבי הלנת שכר

היי לכולם
התפטרתי ממקום עבודה שנהג לשלם בצ׳קים. תמיד שילמו בזמן. מכיוון שכבר לא נכחתי שם כשיצא הצ׳ק האחרון, הם שלחו בדואר (למרות שביקשתי לבוא לקחת). כעת, שלושה שבועות אחרי, הצ׳ק עדיין לא הגיע. למשרד שני מעסיקים (בעל ואישה) ואחד מהם עבר ניתוח. התקשרתי לא מעט עם המעסיקה וביקשתי שעניין הצ׳ק יטופל, שתבטל ואבוא לקחת חדש או שתעשה העברה בנקאית. וכל הזמן נדחיתי בתרוצים שונים. כעת היא מסרבת לטפל עד שבעלה יחלים מהניתוח כי היא טוענת שהוא מטפל בזה. (יש לציין שהמשרד בימים אלו עובד כרגיל ושהיא תמיד זאת שטיפלה במשכורות). בעלה נח כעת בבית ובכדי לבטל צ׳ק בסך הכל צריך להרים טלפון לבנק. כל פעם שפניתי נדחיתי בתירוץ אחר. ״אחרי שייצא מבית החולים״. אחרי שייצא מבית החולים פניתי שוב. הפעם ״שיחזור לתפקוד״ וכו׳ וכו׳.
כבר דיי ברור לי שמורחים אותי ללא הפסקה ומבחינתי אם עד סוף שבוע הזה שום דבר לא יזוז אני מתכוונת להתחיל לפעול מבחינה משפטית.
לאור הסיפור הייתי שמחה לשמוע חוות דעת ממביני דבר:
1. האם אני זכאית לדרוש פיצוי על הלנת השכר?
2. האם יש לי קייס או שהם יכולים להאשים את הדואר ואת המצב הרפואי?
3. באיזה סדר פעולות עלי לפעול? (מכתב מעו״ד, הגשת תביעה וכו׳).

אודה לכל המשיבים.
 

נוסעת27

New member
תודה

אני בקשר עם עובדים במשרד והבנתי שהוא אכן במצב ממש לא טוב. לא אוכל לא מתפקד וכו׳. לא נעים לי ללחוץ במצב כזה אך נראה שאני נופלת בין הכיסאות (ואם חלילה לא יחזור לכושרו, האם אמתין לנצח למשכורת?).
בשל מצבו הבריאותי הרגיש, אני מתלבטת כיצד יהיה נכון לנהוג. גם משפטית וגם אנושית.
 
למעלה