צריכה עזרה דיי דחופ תודה רבה!

S l i d e RS

New member
צריכה עזרה דיי דחופ תודה רבה!

שלום. יש לי גיבוש לוחמות ב9.1. אני רוצה לדחות אותו למועד אחר, וכמובן הצבא עושה בעיות! :] התקשרתי בתל השומר , אמרו לי להתקשר למס' המופיע למטה. התקשרתי - שמה יש רק מידע על החילות ו"למענה ליחצו3 לראש המדור" שומעים ביפ - מכאן את אמורה להבין שיש להשאיר הודעה! השארתי. ושלחתי פקס לתל השומר [ בעצת המד"נית בבי"ס.]. התקשרו אליי היום מתל השומר אמרו לי להתקשר למשו שנקרא "סמכות" והוא מופיע על הדפ של הזימון. ואין!! ואולי אני לא רואה.. מישי יודעת על מה אני מדברת? איזו סמכות? מישו יכול לעזור לי? אם לא תהיה לי ברירה אני אלך ב9.1 אבל זה ממש לא טוב אני יכולה להצליח הרבה יותר אם יתנו לי בתאריך אחר [ עברתי ניתוח ואפ'חד לא מקשיב לי צבא מפגר! ]. תודה רבה
 

chat girl

New member
אז ככה...

אם עכברת ניתוח ובגלל זה את רוצה לעשות את המיונים ביום אחר, אל תשלחי פקס עם בקשה להעביר את זה לתאריך אחר. תביאי העתק של מסמך שמעיד שעשית את הניתוח והמלצה מרופא שאת יכולה לעשות את המיונים אבל במועד קצת יותר מאוחר, כשתבריאי לחלוטין! ותביאי את זה למדנית בבית ספר (העתק של זה) שהיא תשלך את ה ותשלחי גם את. בעיקרון, לדחות מיונים זה יותר מסובך מלדחות צו ראשון וכדומה. בכל אופן, אם לא תקבלי מכתב מהצבא לפני ה-9.1, המלצה שלי, תלכי למיונים כדי שהם לא יחשבו שאת מעוניינת לווותר על התפקיד הזה. בהצלחה!
 
למעלה