S l i d e RS
New member
צריכה עזרה דיי דחופ תודה רבה!
שלום. יש לי גיבוש לוחמות ב9.1. אני רוצה לדחות אותו למועד אחר, וכמובן הצבא עושה בעיות! :] התקשרתי בתל השומר , אמרו לי להתקשר למס' המופיע למטה. התקשרתי - שמה יש רק מידע על החילות ו"למענה ליחצו3 לראש המדור" שומעים ביפ - מכאן את אמורה להבין שיש להשאיר הודעה! השארתי. ושלחתי פקס לתל השומר [ בעצת המד"נית בבי"ס.]. התקשרו אליי היום מתל השומר אמרו לי להתקשר למשו שנקרא "סמכות" והוא מופיע על הדפ של הזימון. ואין!! ואולי אני לא רואה.. מישי יודעת על מה אני מדברת? איזו סמכות? מישו יכול לעזור לי? אם לא תהיה לי ברירה אני אלך ב9.1 אבל זה ממש לא טוב אני יכולה להצליח הרבה יותר אם יתנו לי בתאריך אחר [ עברתי ניתוח ואפ'חד לא מקשיב לי צבא מפגר! ]. תודה רבה
שלום. יש לי גיבוש לוחמות ב9.1. אני רוצה לדחות אותו למועד אחר, וכמובן הצבא עושה בעיות! :] התקשרתי בתל השומר , אמרו לי להתקשר למס' המופיע למטה. התקשרתי - שמה יש רק מידע על החילות ו"למענה ליחצו3 לראש המדור" שומעים ביפ - מכאן את אמורה להבין שיש להשאיר הודעה! השארתי. ושלחתי פקס לתל השומר [ בעצת המד"נית בבי"ס.]. התקשרו אליי היום מתל השומר אמרו לי להתקשר למשו שנקרא "סמכות" והוא מופיע על הדפ של הזימון. ואין!! ואולי אני לא רואה.. מישי יודעת על מה אני מדברת? איזו סמכות? מישו יכול לעזור לי? אם לא תהיה לי ברירה אני אלך ב9.1 אבל זה ממש לא טוב אני יכולה להצליח הרבה יותר אם יתנו לי בתאריך אחר [ עברתי ניתוח ואפ'חד לא מקשיב לי צבא מפגר! ]. תודה רבה