צריכה עזרה דחופה!!

חיובית

New member
צריכה עזרה דחופה!!

הי לכולם, אני לא מיושבי הפורום ובכל זאת אשמח לעזרתכם! אני חוגגת לבני יום הולדת שנה (יחד עם מסיבת הברית שלא התקיימה עד כה) ולכן מדובר במספר רב מהרגיל (כ- 100 איש). המסיבה תהיה במושב כך שמקום יש בשפע, כלים, שולחנות וכל מה שרק צריך. הבעיה מתחילה בחיפוש אחר קטרינג טוב, שיכול להכין אוכל לכמות כזו של אנשים (ההגשה תהיה בצורת מזנונים) יש לכם אי אילו המלצות לקיטרינגים??? תודה, יונת
 

ציפהלה

New member
../images/Emo140.gifסרגי'ו מולכו - מעולה!!!!!

מ'החברים של סרג'יו' האגדית!. האיטלקי משובח, וייתכן שיש גם אופציה לבשרי.אם תרצי טלפון תשלחי לי מסר. אבל איפה אתם נמצאים לא ציינת!
 

חיובית

New member
צריכה את הטלפון

אנחנו נמצצאים במושב נטעים, ליד ראשון לציון ובהזדמנות זו מישהוא מכיר את טולי ולולי מבני ציון (אני חושבת שזה השם שלהן???) ואם כן, יש לכן מספר טלפון????
 

j cap

New member
מגי וטולי -מבני ציון. אין לי טלפון

לתת לך sorry... אבל הם מעולים!
 
פרטים על זר מעדנים

אני התחתנתי לפני חודש והם היו הקיטרינג שלנו. עד היום אנשים לא מפסיקים לשבח את האוכל שהיה מעולה. הם חברה שעובדת עם גן האירועים בין הכרמים. הטלפון שלהם: 6275666 -08 בהצלחה
 

יעלעל

New member
קייטרינג

את זר מעדנים אני אישית לא אוהבת אבל באזור ראשון יש את איילה אברמסון. מצויינת. בהצלחה. יעל
 

מיצמיצ69

New member
ממליצה על פטלינה

לימור פטל ארדיטי (מופיעה באודטה בין היתר) שפית מוכשרת מאוד קייטרינג פטלינה 03-5406895 ויש אתר- לינק למטה מומלצים מאוד
 

מ ש ג ע ת

New member
בקשר לקייטרינג אז

יש כמה 1. פפריקה נמצא במושב עשרת תבקשי טלפון ב 144 של סער טוביה ממושב עשרת 2. קטלית נמצא בנס ציונה של השף עידו שפירא מהטלויזיה 3. זן נדיר ( יותר על בסיס פשטדות ופסטות )טלפון 088681223 רונן 4. זר מעדנים את יכולה למצוא אותם באולם ארועים בין הכרמים ליד מזכרת בתיה 5.
 
למעלה