צריכה עזרה דחופה!

bob000

New member
צריכה עזרה דחופה!

מגיל 6 בערך התחילו לי הרבה בעיות היה כבר סיפור אחד שסיפרתי פהבפירוט מה קרה לי בקצרה.. הייתה רוח שהייתה מדברת אליי כל יום בלילה במשך כמה דקות, לא הבנתי מה היא אומרת.. היא דיברה בשפה מוזרה. ולא, זה לא היה חלום ולא דמיינתי.. זה היה לי במשך שנתיים כל יום! ואפילו פעם אחת באמצע הלילה אח שלי התעורר והוא ראה אותי רועדת ושאל אותי מה קרה ואמרתי לו שהרוח מדברת אליי, אך אני לא מבינה למה הוא לא הצליח לשמוע אותה. בגיל 10 עברנו דירה.. בדירה החדש כל הזמן הרשתי שיש לידי מישהו.. זאת היתה הרגש כ"כ חזקה וכ"כ בטוחה.. היה לי קשה מאוד להירדם בלילות כי הרגשתי שמישהו מסתובב לידי וגם באור שמש הרגשתי את זה. עכשיו אני בת 17 וההורים קנו פה דירה. בחצי שנה הראשונה הרשתי שהכל טוב.. המשפחה שגרה פה לפנינו גרה פה מאז שהבניין נבנה ומעולם לא קרה להם מקרה מוות בתוך הבית. אבל מאז שהתוכי שלי מת אני שוב מתחילה להרגיש שמישהו נמצא לידי... כל לילה אני חולמת על רוחות. והאיש שהיה מדבר אליי חזר שוב.. אבל בחלום.. ונזכרתי בקול שלו. עכשיו אני שואלת יכול להיות כשהיתי קטנה האוגר שלי מת לי בידיים... זה יכול להיות קשור לזה שאולי הרוח שלו נשארה בי או משהו? תודה לעונים :)
 
יותר הגיוני שזה מסר כזה או אחר ולא של החיות

שלך שמתו, האם קרו לך עוד מקרים פרט לזה?
 

צופטין

New member
לא קרו מקרי מוות.. אבל

תמיד היתי שמה ספר תהילים מתחת לכרית אבל זה לא היה עוזר.. ובכל בוקר היתי מוצאת את הספר מונח על הרצפה צרוה ישרה ואין מצבב שהוא נפל כ יהמיטה של יהיתה סגורה.. ואף אחד מהמשפחה לא נגע בו..
 
עדיף לשים סר תהילים נר ושקיק עם מלח גס מתחת

למזרון ולא מתחת לכרית, אם דברים לא ברורים ממשיכים להתרחש אני ממליצה קודם כל לבדוק מזוזה אחכ' צרי איתי קשר במסר אם המצב לא משתנה
לינוי
 
למעלה