צריכה עזרה דחוף!!! תודה למי שיעזור

Shine Girl

New member
צריכה עזרה דחוף!!! תודה למי שיעזור

אני נתקלתי בבבעיה לא נעימה... אני מאוהבת בילד אחד שגם חברה מאוד טובה שלי מאוהבת בו... מה אני אמורה לעשות? אני והיא חברות המון שנים ויש לנו קשר מצויון, אני והיא דברנו על הנושא וגם היא וגם אני מאוד מפחדות שהקשר יהרס בגלל ילד, אנחנו לא רוצות לריב ושיהיה בנינו סכסוך! אנחנו מודעות לכך שבעתיד הקרוב נריב! ושתינו מאוהבות בו עד הגג כאילו לעולם לא פגשנו בילד כזה מושלם
מה עושים????? ואך אתם מציאים לי להתקרב אליו יותר? אני לא רוצה רק קשר של ידידות... אני מאוד אוהבת אותו כבר מעל שנה! חושבים שכדי לי לספר לו על זה? תודה לכל מי שיעזור
 

Fourgreen Sides

New member
קצת היגיון בריא:

זה לא משנה מה את או חברה שלך תעשו כדי להיות עם הילד הזה, זה לא משנה מה כל אחת תעשה כדי להתקרב אליו, כמה כל אחת תחמיא לו, כמה כל אחת תידבק אליו או מי תנשק אותו בפעם הראשונה - בסופו של דבר הבחירה היא שלו, רק שלו ולא של אף אחת מכן. אוקיי, אז שתיכן רוצות אותו וזה יכול ליצור אווירה קצת לא נעימה, אבל אם שתיכן תבינו שהבחירה היא, בסך הכל, שלו וחבל לנפח את זה יותר מדי, זה יהיה הרבה יותר פשוט לעיכול. בכלל, אני לא חושבת שאתן צריכות לתת לזה לעמוד ביניכן ולהפריע לחברות שלכן. גם אם הוא יבחר באחת מכן, תלמדו להתגבר על זה. ילד חמוד ויופי, אבל זה יעבור ואני מבטיחה לך שיהיו עוד. חבל שהחברות שלכן תהרס בגלל השטות הזו. שכל אחת תזרום עם המצב ותעשה מה שהיא רוצה, בשורה התחתונה לא מדובר בשום תחרות, אין כאן מנצחים.
 

BloodyRose

New member
../images/Emo203.gif למה אתן צריכות לריב?

הבחירה צריכה להיות שלו, לא שלכן. אם הוא יבחר להיות איתה, כי הוא מחבב אותה, את לא צריכה להיעלב או לכעוס עליה, כי יכול להיות שהיא הטעם שלו, ואת לא. זה לא אומר שאת לא בסדר, פשוט כל אחד נמשך לסוג אחר של אנשים. זה לא משהו נגדך, זה משהו בעדה. כנ"ל ההיפך. אתן לא צריכות לריב עליו או "להתחרות על ליבו", אתן צריכות לידע אותו, בדיוק כמו שהייתן עושות אם החברה לא הייתה רוצה גם, ולתת לו לבחור אם הוא מעוניין, ואם כן, אז במי.
 

Shine Girl

New member
"לידע אותו" הכוונה

זה שאנחנו צריכות להגיד לו שאנחנו אוהבות אותו?
 

BloodyRose

New member
../images/Emo203.gif אם חברה שלך לא הייתה מעורבת

בסיפור, ופשוט היה בחור שהיית רוצה, מה היית עושה? מן הסתם, הולכת לדבר איתו, מתחילה איתו, מנסה לזרוק לו רמזים, מנסה ליידע אותו שאת רוצה אותו, נכון? אז במה זה שונה במקרה הזה?
 
כנסי

כל מה שאמרו פה הוא נכון אבל בחיים האמיתיים זה לא ילך ככה. נכון שזאת בחירה שלו ונכון אתן לא צריכות לריב אבל מנסיון מאוד כואב זה מה שיקרה בסוף. לכן אני מציעה לכן לשכוח ממנו אם החברות ממש חשובה לכן או להפך...אם היא אפשר לשכוח אז תנסי להשיג אותו. אבל קחי בחשבון שיש סיכוי מאוד גדול שתאבדי חברה. ואני מדברת פה מנסיון. היא לא תגיד לך שהיא כועסת היא פשוט תכעס מבפנים תוציא את זה עלייך לפעמים ואז אתן כבר תריבו ובריב את תביני שזה בעצם עליו. ככה זה...
 

Shine Girl

New member
חלק חושבים ככה וחלק אחרת....

אני כבר לא יודעת מה אני הולכת לעשות? אני ואותה חברה הצאנו שפשוט נהיה שלושתינו חברים טובים וששלושתינו נצא ביחד ליציאות וכאלו..ושפשוט נזרום עם זה...אן לי שמץ אם היא צודקת ולאן זה יוביל? אני יודעת רק דבר אחד-שבחיים שלי לא הייתי מאוהבת כמו עכשיו!
 
טעות חייך!!!

אני בשוק עד כמה שזה אותו מקרה כמו שלי!!! זה כאילו החיים שלי עכשיו כתובים פה רק שאת עוברת את זה!!! לא! אל תצאו ביחד! בשום פנים ואופן!! גרוע רעיון ג-ר-ו-ע! זה מה שאנחנו עשינו וזה הוביל לדברים אחרים! אל תעשי את זה! זה יגרום רק סבל!
 

Shine Girl

New member
תודה על הדאגה....../images/Emo13.gif

את צודקת לא נפגש שלושתינו.... אבל ייצא לנו להפגש מתי שכל החבורה שלנו תפגש... ותכננו שאני והיא נספר לו שאנחנו מחבבות אותו...מה את אומרת כדאי?
 
כנסי

כן ...תמיד טוב להגיד משהו שיושב לך על הלב כבר הרבה זמן (ואני שוב לא מאמינה זה כמו לתת עצות לעצמי רק לפני חצי שנה!! חחחחח...) את תרגישי כזאת הקלה! אפילו אם הוא יגיד שהוא לא אוהב אותך או שזה לא ילך בניכם..אני אומרת לך את תרגישי שנפלה לך אבן מהלב. ואת תדעי סוף סוף מה לעשות עם אהבה הזאת (לפי התשובה שלו...במקרה שלי הוא פשוט שתק..) אבל בחיים אל תצאו איתו לבד את הוא וחברה שלך... חבורה זה בסדר. אבל לא ככה שלושתיכם. זאת תיהיה טעות. אתם תהנו אבל אני מבטיחה לך בטווח הארוך זה יביא רק צרות. בהצלחה!!! תספרי לי איך זה ממשיך! חחח במסר אם את לא רוצה בפורום זה פשוט כל כך דומה לחיים שלי.. תודה!
 

Shine Girl

New member
תודה לך!..אפשר לשאול ...

אך זה הסתיים במקרה שלך? התעלמת ממנו? או היה לך ריב עם חברתך? אני אספר לך את ההמשך שלי(ב-20 ביוני בסוף הלימודים כולם הולכים לים ואז יקרה מה שיקרה)..חח נחמד לדעת שיש כאן פורום שפשוט שופכים בו את כל מה שיש לך להגיד,אגב היום נכנסתי לפורום הזה...חיפשתי כזה פורום...ותודה לאל שמצאתי עזרתם לי מאוד! תודה!
 

kokoby

New member
בואי אני יספר לך סיפור שקרה לי...

הכרתי מישהי שאני ממש התאהבתי בה.. היא היתה הילדה הכי מושכת בעולם יענו היא היתה ביישנית וזה משך לגמרי!! עכשיו.. 3 חברים שלי היו דלוקים עליה וירדו ממנה אחרי כמה זמן ואני ועוד חבר שלי היינו ממש מאוהבים בה אבל חבר שלי לא אמר לי שהוא אוהב אותה.. והגיע יום אחד שהילדה הזאת אמרה לי שהיא מרגישה אלי משו ואז יענו ממש גרם לי להתאהב בה לגמרי כמו שלא אהבתי אף ילדה בחיים שלי עד עכשיו.. ואני עדין לא ידעתי שחבר שלי רוצה אותה ואני לא הבנתי איך זה קרה כלכך מהר אבל ירד לה ממני תוך יומיים וכאב לי בצורה שאת לא מאמינה ומסתבר.... שהיא הרגישה משו לחבר שלי.. והם עכשיו חברים. כל זה קרה לפני 3 וחצי חודשים בערך ומרוב שאני אהבתי אותה אני עד עכשיו בדיכאון מזה ואני לא מצליח להמשיך האלה.. אני וחבר שלי היינו בריב מטורף 7 פעמים אני נתתי לו מכות ועשיתי לו בושות של החיים שלו ובסוף אני הבנתי שמי שאני צריך לכעוס עליה זאת הילדה ולא חבר שלי ואז אני והוא השלמנו ותאמיני לי שאתן צריכות שתיכן לרדת ממנו אם אתן לא רוצות לריב או להפגע.. או שאם את אומרת שאת ממש מאוהבת בו אז אין מה לעשות לכי אחרי הלב שלך מה אני יגיד לך אבל קחי בחשבון שאת על הדרך רבה עם חברה שלך..
 

fireballfxp

New member
תקשיבי חמודה...

יש בסיפור שלך בעצם מלחמה בין שני ערכים, אממ אולי המילה זה לא ערכים, בואי נקרא להם, אהבת אמת, וחברות מעבר להכל, את שני הדברים האלה ממש קשה להשיג בחיים, אבל כשיש לך את שניהם במכה זה גם יוצר קונפליקט, כי בתאכלס החברות שלכם כאשר היא אמיתית(חבר לכל החיים מה שנקרא) צריכה לשרוד כל מעלומה שתפגע בה, ככה זה לפחות לפי התאוריה היפה, רק שאני לא ממש יודע אם זה יעבור במבחן המציאות, במבחן המיצאות את עלולה לאבד חברה ממש טובה שלך לטובת אהבה, או לטובת האהבה שלה, השאלה זה האם האהבה הזאת שווה כל כך בשביל לאבד חבררה? ומראש את בחייים לו תוכלי לדעת, יש אנשים כאלה שמגיל 16 מתחילים לצאת עם מישהו, אחרי 8-9 שנים מתחתנים וזה פשוט סיפור הצלחה אדיר, אבל כמה כאלה כבר יש? אני מכיר אולי 2-3 זוגות כאלה, אז אי אפשר לדעת, כנראה שהאהבה הזאת תחלוף לך מתישהו, ותכירי באמת מישהו אחר שאיתו תבני את החיים, ועכשיו אחרי שאמרנו שזאת יכול להיות לא אהבת אמת אלא אהבה חולפת, האם בשביל החוויה הזאת? בשביל האהבה הזאת שווה לך אולי, אני מדגיש אולי, לאבד מישהי חשובה בחיים שלך? ואני לא אומר שההאהבה החולפת הזאת לא שווה כלום, כי היא שווה הרבה, כי ל 99% מאיתנו יש קשרים שלא נגמרים בחתונה, ולכן זה אהבהות שחולפות עם הזמן, אבל עדיין החוויה הזאת היא מה שבונה אותך בתור בן אדם, אז תחשבי טוב טוב מה את רוצה מעצמך ומהחיים שלך. אם את מחליטה שהחברות ממש חשובה לך אז את צריכה לשבת עם חברה של ולדבר על זה, לנסות להסביר לה את זה, אם היא לא מבינה והיא עדיין תנסה להשיג אותו, עד כמה שזה כואב את תצטרכי להתמודד עם זה ולתת לה להיות מאושרת, הריאמרנו שבשבילך החברות היא החשובה במקרה הזה. אם חשובה לך האהבה איתו מצד שני, אז תכיני את עצמך למצב שיכול להיות שאת תאבדי חברה טובה שלך בגלל שהיא לא תוכל לסבול את העובדה שהוא בחר בך ולא בה, ותפתח תסביך נחיתות, או שמצד שני האהבה שלך תגבר על על הרצון להמשיך להיות חברות אבל מה שיקרה זה שהוא יבחר בה, ואז כל מה שתירתי יקרה לך ושוב פעם תאבדי חברה טובה. יש פה הרבה אפשרויות במצב הזה, תשבי ותשקלי את כולם ותחליטי מה הכי טוב בשבילך חמודה! בהצלחה
 

nitali

New member
לא חושבת ששוה לאבד חברה...

האהבה תעבור לך מתיששהו חברות זה משהו שיכול להישאר לך עד י"ב..ויותר (אלא אם עברת את הגיל הזה..)אבל לפי מה שאת מספרת זה לא נראה ככה..
 
למעלה