צריכה עזרה דחוף...לא תתנו יד???

skoop19

New member
צריכה עזרה דחוף...לא תתנו יד???

היי לכולם! אז ככה,יש לי כמה שאלות אליכם: -סיימתי שנה א' בלימודי משחק בבית הספר X,אני רוצה לעזוב את הבית הספר,האם ניתן להיבחן ולהיכנס ישירות לבית ספר אחר לשנה ב' ??? -מכירים את "הסטודיו"בית הספר לאמנות השמחק של יובל כרמי??מה אתם חושבים עליו אם כן?? -יש לכם בית ספר למשחק שאתם ממליצים לי ללכת להיבחן??שימו לב ,ברוב בתי הספר ההרשמה הסתיימה! אני מודה לכם על עצתכם מראש!
 

chen010189

New member
אשתדל להיות מדויקת

1) עד כמה שידוע לי כשאת נכנסת למסלול תלת שנתי, את מתחייבת לשלוש שנים. באיזה בית ספר את לומדת? לגבי יובל כרמי לא אוכל לעזור לך כי איני מכירה
בעיקרון עוד לא הגעתי ללימודים במסלולים התלת אבל אחרי שראיתי מי בוגרי בית הספר של ניסן נתיב ממליצה בחום. כנ"ל לגבי יורם לוינשטיין. לכי בדקי את שניהם ותראי מה נראה לך יותר
 
גם אצל ניסן וגם אצל יורם נגמרה

ההרשמה....
אני חושבת שלא מקבלים ישירות לשנה ב' וגם יתחילו לתקחר אותך למה עזבת... תנסי אולי בסמינר הקיבוצים.. אבל שם בטוח שלא תוכלי להתחיל משנה ב'
 
שלום../images/Emo13.gif

לגבי בית ספר מומלצים- לדעתי פספסת את הסוס כי ההרשמה הסתיימה (לדעתי גם למקרה חריג כמוך). ולגבי יובל כרמי - ממה שאני מכיר, מהאנשים שנתקלתי וסיימו שם וממה שאני יודע על תוכנית הלימודים שלו, מדובר בבית ספר חובבני וחלש (קחי את זה בערבון מוגבל). אפשר לשאול למה את פורשת מבית ספר למשחק אחרי שנה א'? (אם יש משהו שכדאי לדעת על בית הספר הזה שתפי אותנו)
 

skoop19

New member
היי לכולם.

כתגובה להודעה של פרובוקטור,אני לא באמת סיימתי שנה ראשונה בלימודי משחק .זה היה לצורך המחשה לנתון בתוך השאלה שאם אוכל להתחיל במקום א ולהמשיך משם לבית ספר אחר..... כן אני יודעת שסיימתי את ההרשמה...כעת אני מתלבטת אם ללכת להיבחן בסמינר הקיבוצים-שם עוד לא הסתיימו הבחינות...או לחכות לשנה הבאה ולנסות להתקבל בניסן נתיב... מה אתם אומרים ??מה כדאי??לא יודעת...אני כ"כ מבולבלת....
 

chen010189

New member
סמינר הקיבוצים בית ספר ידוע דווקא

לא שמעתי עליו אבל ידוע וראוי לשבח על ידי מבקרים
 

skoop19

New member
אני מודה לכם...

חבר'ה אני מודה לכל אחד מכם...באמת..אפשר לומר שעשיתם לי איזה סדר בכל מה שנכנסתי אליו....אחרי הכל זה נושא חשוב... מה איתכם??מה הגילאים שלכם?אתם מעוניינים ללמוד בעתיד או שכבר לומדים משחק?? שוב תודה, אורטל.
 
אההה

תיבחני לסמינר ותראי מה יקרה. אולי תתקבלי ותחליטי להישאר? הוא נחשב לבית ספר סבבה ולניסן מאד קשה מאד מאד קשה להתקלב. לא רוצה לייאש אותך אבל נראה לי עדיף שתלכי לסמינר הקיבוצים, תיבחני, ואם תתקבלי אז תקשלי מה לעשות. אה וכדאי גם להתקשר לניסן נתיב לברר את העיניין של לעבור מבית אחד למשנהו.
 

F a l k o r

New member
לעשות קצת סדר בבלאגן

ההרשמה עדיין אפשרית לסמינר (וזה אוטוטו מסתיים) ולבית צבי. אפשרי להתחיל שנה א' ולעבור בית ספר, אבל אף בית ספר לא מאפשר להתחיל משנה ב', פרט לבית צבי שבמקרים בודדים וספיצפיים מאוד מאפשר לכאלו שלמדו בבית ספר בולט (כלומר- יורם, ניסן, ספק לגבי הסמינר אבל סביר שכן מכיוון שאלו תכנים של "השיטה" בשני בתי הספר) להתקבל ישירות לשנה ב'. זה עדיין מצריך אודישן, אבל לא זה שעושים אלו שמנסים להתקבל לשנה א'. לגבי הסטודיו של יובל כרמי, לא מכיר, לא יודע. הוא בטוח לא נחשב בין בתי הספר המובילים כרגע, וגם לא קרוב אליהם. הרביעיה המובילה היא ניסן, בית צבי, יורם וסמינר הקיבוצים. בהצלחה.
 

אדווה ת

New member
כמה תשובות

לגבי יובל כרמי - פעם הייתי באיזה אודישן והיו שם כמה חברה שלמדו אצלו. הם די התלוננו על חוסר רצינות. לגבי בית ספר שעדיין פתוח להרשמה - אני לומדת בבית ספר חדש בשם "מנוע חיפוש", שהוא התגשמות כל מה שיכלתי לקוות לו בלימודי משחק. המורים כולם שחקנים / במאים / אנשי אמנויות הבמה נלהבים, מנוסים וחדורי מוטיבציה. יש השקעה אינדיווידואלית בכל סטודנט לפי מה שמתאים לו. העבודה רצינית לעייפה, כמו שצריך, אבל עובדים מתוך הרבה שמחה. זהו, לדעתי עדיין אפשר לנסות להרשם, מכיוון שזהו בית ספר חדש וחוקי הזמנים בו עדיין לא כל כך נוקשים. יכול להיות שכבר נגמרו האודישנים, אבל שווה לנסות. לגבי הטענה שבבית ספר חדש מתקשים יותר "להשחיל" אותך לתעשיה אחר כך, יש לבית הספר דווקא צוות גדול של מורים שכולם פעילים בתחומי הבמה, תוכלי לראות באתר אם תרצי. האתר הוא: http://www.actsearch.org/ בהצלחה!
 
למעלה