צריכה עזרה בקשר לאנטי וירוס.
לפני מספר ימים התקנתי norton internet security 2004. לאחר סיום ההתקנה לא עשיתי register ובכך לא נרשמתי כמשתמשת חוקית בתוכנה (למרות שיש לי תוכנה חוקית). לאחר מספר ימים התוכנה הפסיקה לעבוד, ניסיתי להתקין אותה מחדש ואז קפצה לי הודעה שאני קודם כל צריכה לעשות remove לתוכנה הקיימת של norton internet security שרכיבים שלה עדיין נמצאים במחשב. ואז ניסיתי לעשות זאת וזה התחיל להסתבך, הוא ביקש ממני כל מיני סיסמאות שאין לי בגלל שבהתחלה לא עשיתי register. ושאלתי היא: איך אפשר להוריד את התוכנה הקיימת במחשב (ולא דרך הסרה/הוספה של תוכנה)? והאם ישנה דרך להתקין את התוכנה בשנית דרך הדיסק בלי להוריד את התוכנה הקיימת לי עכשיו במחשב? ובקיצור: מה אני צריכה לעשות? תודה מראש....
לפני מספר ימים התקנתי norton internet security 2004. לאחר סיום ההתקנה לא עשיתי register ובכך לא נרשמתי כמשתמשת חוקית בתוכנה (למרות שיש לי תוכנה חוקית). לאחר מספר ימים התוכנה הפסיקה לעבוד, ניסיתי להתקין אותה מחדש ואז קפצה לי הודעה שאני קודם כל צריכה לעשות remove לתוכנה הקיימת של norton internet security שרכיבים שלה עדיין נמצאים במחשב. ואז ניסיתי לעשות זאת וזה התחיל להסתבך, הוא ביקש ממני כל מיני סיסמאות שאין לי בגלל שבהתחלה לא עשיתי register. ושאלתי היא: איך אפשר להוריד את התוכנה הקיימת במחשב (ולא דרך הסרה/הוספה של תוכנה)? והאם ישנה דרך להתקין את התוכנה בשנית דרך הדיסק בלי להוריד את התוכנה הקיימת לי עכשיו במחשב? ובקיצור: מה אני צריכה לעשות? תודה מראש....