צריכה עזרה בכמה שאלות

violet78

New member
צריכה עזרה בכמה שאלות

חודש הבא אנו נוסעים לאילת עם קטן, סוף סוף כמה מחכה לזה. הוא יהיה כבר 6.5 חודשים, וכמובן יאוכל מוצקים(עדיין לא התחלנו לתת, השבוע נתחיל) השאלה שלי היא איך נותנים מוצקים במלון? הרי אני לא אקח איתי בלנדר, וכו'..... מה נותנים במקום? גרבר? ומה קורה עם בקבוקים איך מסטרלים אותם? אני כעקרון מניקה, ומוסיפה בקבוק של תמ"ל+דייסה לפני השינה. את מיקרוגל אין בחדר, את קומקום גם. אז איך שוטפים? רגיל?
 

violet78

New member
עוד לא סגרנו

תלוי במחיר אבל יש כמה אופציות. המלך שלומה אמבסדור הרודס(פורום) הכל תלוי במחיר, עכשיו מחירים יורדים. אז איפה שיהיה יותר זול לשם ניסע. כמובן שאלה מלונות שונים לגמרה.
 
כמה תשובות

היינו עם נוגה בדיוק באותו גיל ובאותו שלב. במלון קיבלנו מרק טחון שמיועד לתינוקות (אבל אולי זה תלוי במלון - תתקשרי לברר). פירות יש תמיד בשפע ואפשר לבקש שיטחנו לך למרות שאני פשוט לקחתי גרבר כי בכלל יצאנו לטייל וזה היה מאוד נוח. לגבי בקבוקים ודייסות לא יודעת לענות לך כי נוגה ינקה..... בכל אופן מאחלת לכם נופש כיפי , אנחנו מאוד נהננו זה אחלה גיל .
 

lulyK

New member
צריך לברר במלון הספציפי

אילו שרותים הם נותנים, ולאלתר לגבי השאר. אנחנו נוסעים בשבוע הבא ובמלון יש הכל (עמדות אוכל בחדר האוכל לתינוקות וערכות סטרליזציה למי שצריך).
 

violet78

New member
לאיזה מלון?

אני אשמח לדעת. עוד לא סגרנו כלום, ואני רוצה לשמוע פרטים על מלון שסגרתם תודה.
 

dafnasp

New member
אני נסעתי עם הקטנה בגיל חודשיים

וגם עכשיו בגיל חצי שנה ועשינו כמו שלמדנו בבית חולים כשילדתי: לקחנו קומקום (בסוף התברר שיש במלון) וקערת פלסטיק עמידה בפני חום, מנקה בקבוקים וקצת סבון כלים. והיינו מנקים את הבקבוקים ומרתיחים מים וכך מנקים, מחטאים וגם ממלאים שוב בקבוקים. לגבי פירות ירקות היה יותר קשה. אני בישלתי מראש ועם הבלנדר הידני הכנתי ארוחות- עדיף גרבר...
 

violet78

New member
אוקי

תודה על תשובות אני אנצל אותך לעוד שאלות אם אפשר. מאיזה גרבר כדאי להתחיל? איזה פירות וירקות? והאם מותר לשמור אותו לאחר שפותחים צנצנת? אני קצת
ולא מבינה בזה הרבה.
 

michal@gal

Active member
מנהל
אם הוא במילא רק בתחילת מוצקים

אני הייתי מוותרת לחלוטין על המוצקים בזמן החופשה. מקסימום, לוקחת איתי גרבר אחד ליום. כמעט ולא יצא לי להתעסק עם בקבוקים בנסיעות. מקסימום, לקחתי איתי בקבוק של פלייטקס (עם השקיות החד-פעמיות) ואז צריך לשטוף רק את הפיטמה. אולי בימים של הנסיעה תוותרי על בקבוק התמ"ל לפני השינה ותניקי במקום זה?
 

violet78

New member
אני מוסיפה

בקבוק לפני שינה רק כדי שישן יותר טוב. אם אני מניקה אז מרווח בין ההנקה הוא שעתיים עד שעתיים וחצי. ובלילה הוא יכול לישון 4 שעות רצוף וכשהוא מתעורר אז אני מניקה וזה מספיק לו לעוד שעה וחצי שעתיים. איפה אפשר לקנות שקיות חד פעמיות? ואיזה פטמה בא עם שקית?
 

michal@gal

Active member
מנהל
אם זה רק לפני השינה

כדי לא להכנס לטרטור של בקבוקים, את יכולה להכין לו דייסה סמיכה ולתת לו לאכול אותה בכפית. בקבוק חד פעמי של פלייטקס + שקיות אפשר לקנות בסופר-פארם. זה מגיע עם פיטמה שלב 2, ואמורה להיות אפשרות לקנות בנפרד פטמת צלב שמתאימה לדייסות.
 
לקחתי טרמוס קטן

ומילאתי בו מים רותחים מהמלון . כשנסענו יאיר היה בן תשעה חודשים והוא אכל את האוכל שהגישו במלון ( היינו בהכל כלול , כך שהיה אחלה). אני לא עושה סטריליזציה כל פעם שהוא אוכל .
 
למעלה