עד כמה שזכור לי מישהי כתבה שחנות בננה נסגרה,
אבל החנות השניה ליד המוזיאון מקסימה,תשלחי לשם את הבעלול,החנות נמצאת ברחוב קטן ויש בה(לפחות היה בא)מלא חותמות של חברות שונות וגם שלהם,+חומרי יצירה,דפים פאנצים..יש בחנות קומה שניה שלא יפספס..איזה כיף לו......