צריכה עזרה בהזרקות

shirar1

New member
צריכה עזרה בהזרקות ../images/Emo53.gif

גל מקבל זריקות של הורמון גדילה כל לילה, בדרך כלל שרון עושה את זה ולא אני. הבעיה היא שהוא בחו"ל עד יום ב' הבא, והגעתי למסקנה שאני ממש גרועה בלשאוב את החומר להזרקה. תמיד נשארות בועות אוויר במזרק ואני נלחצת שבסוף אגרום לו נזק. אם מישהי יודעת על אחות או בעלת ניסיון אחרת שיכולה לבוא לעזור לי - אני אשמח מאד מאד מאד. אפילו לא צריך להזריק לו, עם זה אני מסתדרת, הבעיה היא רק שאיבת החומר למזרק. צר לי על ההודעה הקצת מפגרת (או שרק אני מרגישה ככה), הבעיה שאני על סף ייאוש. לילה טוב, שירה.
 
אהובתי-

אני מזריקה סדרתית (בהריונות השיא היה 7 ביום..). בואי לבאר שבע ואעביר אותך קורס מזורז. כעיקרון, את בועת האויר מגרשים ע"י הקשה על המזרק, כשהמחט למעלה. מביאים את הבועה לחלק העליון ואז ע"י דחיפת הבוכנה בעדינות מוצאים אותה. את חייבת לשאוב ממש לפני ההזרקה? אם לא אולי שווה ללכת לסניף קופ"ח קרוב ולבקש מהאחות שם הדגמה.
ות
 

shirar1

New member
אני מקישה על המזרק

באובססיביות גדולה אפילו יותר מזו שבה אני מקישה על עצים - ונאדה. אוף. אני שונאת להיות תלויה באחרים, וזה מבאס אותי ברמות לא הגיוניות. מצד שני, כמובן שאני לא מצליחה להביא את עצמי לוותר על שבוע הזרקות.
 
מבינה אותך בעניין התלות וגם

בכך שאת לא מוותרת על ההזרקות... מה באשר לשאוב קודם את החומר? אפשרי? או שזה צריך להיות סמוך לזמן ההזרקה?
 

ו שתי

New member
שירה, את עוד צריכה עזרה?

אם כן, שלחי לי מסר, אניחושבת שיש לי רעיון/פתרון.
 
לצערי אני מומחית רחוקה ../images/Emo201.gif

אני מזריקה הממממון ומתעסקת אפילו עוד יותר עם שאיבת חומרים במזרק. אחת האנטיביוטיקות של תמרי מגיעה באמפולות להזרקה. צריך להזריק לאמפולה מים ולערבב בעדינות בשיטה מיוחדת כדי שלא תווצרנה בועות. זה סיוט כי תמיד נוצרות ואם נוצרות קשה לשאוב... חבל לי שאני רחוקה. הייתי יכולה לעזור לך
 

shirar1

New member
חברות יקרות - העידוד המורלי עזר

וגם הטיפים הוירטואליים שלכן והטיפים הטלפוניים משרון. בינתיים אני מסתדרת עם זה הרבה יותר טוב ואפילו לא נוסעת עם שלושתם לבית החולים מדי ערב כמו שתיכננתי באחד מרגעי הייאוש הגדולים. מסמנת
לעצמאות ו-
על לעשות הכל לבד עם הילה של קדושה-מפרגנת במשך שבוע. עברו רק 4 ימים וכבר התחלתי לקטר כמעט בקול רם. אז עוד פעם תודה, חיממתן לי את הלב פה ובפורום נוסף שהצקתי בו. שירה.
 

שרון123

New member
../images/Emo25.gif

לא השתתפתי בדיון כי אין לי מה לתרום. גם אני משאירה את זה לדודו ולורה, נדיר שאני מזריקה
גם ניראה לי שהזרקת אינסולין פשוטה יותר, אז בכלל.....
 
למעלה