צריכה עזרה בבקשה

TheHighlander

New member
צריכה עזרה בבקשה

הכנתי לבן דוד שלי ברכה ליום הולדת שלו ואני אשלח לו לארהב אבל זה יצא פשוט כל כך ואין לי מושג איך לקשט... נצנצים או פרחים לא כי הוא בן 19, ובכך אני צריכה את עזרתכם. מצרפת את הברכה (הכתוב בחום) יש לכם רעיונות? תודה מראש יום טוב
 
אמ...

הייתי עושה מסגרת ביד חופשית - לא ישרה או משהו בעזרת מה שכתבת איתו את ה"יום הולדת שמח" זה היה מוסיף לצבעוניות ומקשר את הכל ביחד כנ"ל לגבי המעטפה... אפשר לעשות "פס" אחרי שסוגרים את המעטפה על הקו של הפתיחה... עם אותו צבע אדום ואולי לכתוב את השם שלו עם הצבע הזה בקדמת המעטפה מה דעתך?
 

TheHighlander

New member
יכול לצאת נחמד

הבעיה שאני ממש עקומה, אני מפחדת לעשות מסגרת ביד חופשית... יש לך עוד רעיונות?
 
קישוטים ../images/Emo20.gif

אם יש לך מספריים שגוזרות בצורות... תגזרי מסביב. ואם לא. את יכולה לגזור את המסגרת בצורה כזו: ^^^^^^^ או לגזור רק את הפינות כמובן - לצייר בלונים!!! ואולי מתנה בצד. וגם על המעטפה לצייר בלונים!
 

TheHighlander

New member
וואי

אני לא מאמינה שלא חשבתי על בלונים
תודה לכולכן על הרעיונות עזרתן מאוד
אם יצא יפה אני אראה בסוף מה עשיתי. חחח
 

yuvalika81

New member
לדעתי זה ממש יפה ומושקע ../images/Emo77.gif

אין מה להוסיף, כל המוסיף גורע :]
 

TheHighlander

New member
קישטתי

תודה על העצות
לדעתי זה נראה עכשיו הרבה יותר טוב ממקודם. מה דעתכן?
 

TheHighlander

New member
תודה ../images/Emo13.gif ואם כבר אני כאן,

אז גם בקשר למתנה (מנצלת אתכם מכל הכיוונים- אחלה פורום יש לכם!) יש הרבה הגבלות כי זה צריך להיכנס למעטפה ולהישלח לשם אבל מה שחשבתי זה לשים לו כלב כזה מחזיק פלאפון שמקבלים בשקיות ממתקים (הוא אוהב כלבים) ועט עם חריטה. לא הצלחתי ממש לחשוב על משהו לחרוט על העט שפחות בנאלי מיום הולדת שמח. חחח רעיונות? וגם יש לכן אולי עוד רעיונות למה אפשר לשלוח במעטפה קטנה לארהב שיהיה מיוחד? וגם- אתן יודעות אולי אם חובה לכתוב בצד השני של המכתב את שם השולח, כתובת וכו? או שאפשר לוותר על זה באיזו דרך? תודה לכן ולילה טוב
 

ShirShir

New member
עוד מתנות למשלוח במעטפה לחו"ל...

אני מנסה לחשוב על מתנות שימושית, שטוחות וקלות
סימנייה לספר תזכורית להדבקה על מסך המחשב פד לעכבר עם תמונה/הקדשה תמונה של כל המשפחה דיסק CD עם מוזיקה ו/או מצגת
 

TheHighlander

New member
וואי, אחלה רעיונות! אני מנסה לפתח

את זה עכשיו למן ערכת ביטחון עצמי משהו כזה (הוא דיי בדיכאון) תראו מה חשבתי לעשות סימניה עם אחד הציורים שלו (שאני אדפיס) (הוא מצייר מהמם) ולכתוב שזה כדי שיזכיר לו כמה שהוא כישרוני הכלב- שיזכיר לו לחייך הסטיקים- חשבתי אולי לקנות ורודים ואז לכתוב משהו כמו תזכור שהחיים ורודים או אולי צבע בהיר וthere will allways be a brighter day העט- קצת חסרים לי רעיונות לזה. חחח וגם אני עדיין לא יודעת מה לחרוט עליו. תודה עד עכשיו ויש לכן עוד רעיונות מה אפשר לשלוח וגם בקשר לעט ובקשר לשאר?
 

TheHighlander

New member
יש לכן רעיונות?

חברה שלי הציעה i'm too sexy to do paperwork שזה ציטוט ממש מצחיק מהאוס. אבל זה קצת ארוך לעט. חחח ואני מחפשת עוד רעיונות. יש לכן?
 
למעלה