צריכה עזרה בבקשה!

68yafa

New member
צריכה עזרה בבקשה!

אני בפשיטת רגל מינואר 2010......רק כעת בדצמבר 2012 לפני חודש קיבלת צו פשיטת רגל ורציתי לשאול מתי אפשר לקבל הפטר , אני כבר 3 שנים משלמת על חוב שהוא כלל לא שלי אלא של בן זוגי לשעבר. התשלומים הורגים אותי ועו"ד שלי מתנהל כמו צב, בגלל שהוא עו"ד חינם שנתנו לי , הוא עושה את עבודתו ממש באיטיות בלתי נסבלת.
לפני חודש אמר שיפנה לשופט לבקש עבורי הפטר, אני אם חד הורית ל-3 וזה כנראה לא ממש אכפת לו, הוא פנה והשופט החליט שאני צריכה להמשיך לשלם כרגיל, למרות שבחשבון הבנק המעוקל יש תוכנית חסכון שיכולה לכסות את רב החוב הנותר, רק את הפרט הזה הוא שכח לציין בפני השופט, אני ממש נואשת ואין עם מי לדבר, העו"ד שלי אמר שיפנה שבועיים אחרי המועד שדיב אתי בדצמבר ומתברר שלא עשה דבר, מה עלי לעשות בכידי לסיים את הגהנום הזה?
האם יש מועד או זמן המתנה בין מועד מתן צו כינוס לקבלת הפטר?
אשמח לכל מענה.
 
פשיטת רגל - קבלת הפטר

יפה שלום,

במצב שאת מתארת הייתי שוקל לפנות לגורם מקצועי בתשלום כדי שיסיים את התיק.

שווה לשלם כמה שקלים כדי לקדם את עניין ההפטר מה גם שאת מרבית הדרך כבר עברת
והמחיר שיבקשו ממך עבור טיפול הולם בהליך הפטר לא יהיה גבוה.

אמיר דניאל 050-5919502 http://www.hovotout.blogspot.com
 

68yafa

New member
תודה רבה אמיר.....

היום בנוסף לכל הדרך הארוכה, כשביקשתי מעו"ד שלי את שם המשתמש והסיסמא בכידי לדעת על כמה בכלל עומד החוב נכון להיום, בכידי לראות האם יכולה לסגור אתו ע"י סכום שמעוקל בתוכנית חסכון בבנק,
לפתע הוא התהפך ואמר שהוא בכלל סיים אתי את עבודה אתי ושאפנה שוב לבקש עו"ד אחר או אותו לנושא החדש הזה הפטר.......וזה אחרי ששלוש שנים דיברתי רק עם הפקידה שלו אולי 3-4 פעמיים כי לא נתנו לי לדבר אתו ישירות,היום בשיחה הבנתי שבכלל הוא ניסה לעשות לי טובה ולפנות לבית משפט לגבי ההפטר, רק שאיכשהו נתון כל כך חשוב כמו כסף בבנק שיכול לכסות את החוב הוא שכח לציין בפני השופט וכעת בכלל לא רוצה להתעסק עם התיק.

בגדול הבנתי שמדובר באנשים אטומים חסרי רגש ואין כל כך עם לדבר, אשמח לדעת איך להמשיך מפה הלאה, איך להגיע לעו"ד כלשהו שמטפל בנושא? אשמח להמלצות!!!
ושוב תודה!!!
 
למעלה