צריכה עזרה בבקשה
|כלב

ifathir

New member
צריכה עזרה בבקשה../images/Emo107.gif../images/Emo107.gif../images/Emo107.gif|כלב

ראיתי את הכלב לראשונה עומד בצידי הכביש שצמוד לשביל עפר המוביל לבית שלי במושב, כשהתקרבתי עם הרכב הוא מיד ברח לשדות , התחלתי לשים לו אוכל ומים במקום שראיתי אותו, כל יום ובשעה קבועה,ערב אחד ראיתי אותו רץ אחרי הרכב שלי כשהגעתי הביתה אבל הוא ברח מיד כשעצרתי, כשבועיים-שלושה אחרי "פגישתנו" הראשונה התעוררתי מיבבות של שמחה וראיתי אותו (מהחלון) קופץ משמחה כשהוא עומד ליד השער של החצר שלי והכלב שלי עומד מצדו השני, מיד יצאתי כדי לפתוח את השער אך הוא כמובן ברח. התחלתי לקרב את צלחות האוכל והמים מצידי הדרך עד לשער שלי ובסופו של דבר הוא התחיל להכנס לחצר כדי לאכול והתחיל גם לישון כאן. כל ההתקדמות הזו התרחשה בזכות גורוש, הכלב שלי, הכלב העזוב התאהב בו לחלוטין ופשוט נצמד אליו 24 שעות ביממה. לאט לאט דרך הכלב שלי הכלב העזוב התקרב אליי יותר ויותר, כיום לאחר כחודשיים הוא מתנהג כמעט כמו גורושי שלי ז"א ממושמע, בא כשקוראים לו, לא הורס, לא אוכל דברים בבית... . בומי, (הכלב העזוב לשעבר) הוא כלב מאוד חכם, עדין,אוהב לשחק ועוד יותר להתפנק, הוא לומד מהר מאוד והוא הכלב הכי נעים למגע שאי פעם נתקלתי הפרווה שלו היא ממש כמו משי. יש בעיה אחת והיא שאני רוצה להתחיל לחפש לו בית. מהרגע שאספתי את גורוש כשהיה בן שנתיים אחרי שכנראה זרקו אותו בדרך לנתב"ג יצא לי לאסוף עד היום כ 15 כלבים עזובים ולכולם (חוץ מגורושי) ,אחרי תקופה קצרה ,מצאתי בית. מכיוון שאני רוצה להמשיך ולאסוף כל כלב עזוב שאני נתקלת בו , אני מקפידה גם למסור כל אחד מהם (אני משכירה קראוון לבדי ובנוסף אני סטודנטית כך ששכרי הוא מינימלי) אבל בומי נותן רק לי להתקרב אליו, ללטף, לשחק... ומשאר בני האדם הוא עדיין מפחד. אל חבר שלי, שנמצא פה הרבה,הוא מפחד להתקרב ורק לפעמים הוא מצליח ללטף אותו מעט. אין אפשרות למסור אותו ככה למשפחה זרה. וגם אם מישהו ירצה לאמץ אותו והוא יגיע אליי למס' ביקורי התרגלות וכנ"ל אני ובומי אליו אני עדיין מפחדת שבומי יכנס לדיכאון כי הוא מרגיש המון בטחון בזכות נוכחותו של כלב נוסף. לי יש את גורוש (זכר גדול)+חתולה ולחבר שלי יש גם זכר (לברדור) כך שאנחנו לא יכולים לצרף עוד זכר גדול (וכמובן יגיעו עוד כמה כלבים/ות אסופים לביתי ) אני חייבת למסור אותו השאלה היא איך?כשהוא כ"כ מפחד מאנשים זרים ובנוסף האם הוא יכנס לדכאון אם גורוש לא יהיה איתו?
 

big lul

New member
זה לא פשוט, אני מתארת לעצמי ../images/Emo24.gif

אבל אולי עם סבלנות וזמן, יגיע אדם שאוהב ומבין כלבים ובומי יסתדר איתו. אולי בית עם עוד כלב שבומי יסתדר איתו. הוא ממש כלב יפה עם מבט טוב ונראה לי שיש סיכוי למצוא לו בית טוב. אני מקוה שזה יסתדר ותעדכני מדי פעם מה קורה איתו. דרך אגב, את כבר מפרסמת אותו למסירה או שאת מחכה?
 
למעלה