צריכה עזרה באנגלית

סמדי51

New member
צריכה עזרה באנגלית../images/Emo7.gif

שלום לכולם. יש לי מאמר באנגלית שמצאתי בשביל עבודה. קראתי אותו הרבה פעמים ועדין אני לא מבינה אותו. אולי תוכלו אנשים יקרים להסביר לי על מה המאמר מדבר בדיוק,ומה הרעיונות המרכזים במאמר.עיזרו לי בבקשה כי אני ממש מיואשת. כולי תקווה שתוכלו לעזור לי. סמדי51
 
סמדי, ישנה בעיה קטנה

כפי שכתוב בתקנון (הקישור הראשון שסנופית הביאה), אנחנו לא נעשה עבורך את העבודה. זה רק ידפוק אותך אם אנחנו נפתור לך את כל הבעיות כי את לא תלמדי מזה כלום
 

סמדי51

New member
תגובה

שלחתי לך הודעה. אני לא רוצה שיעשו במקומי את העבודה,אני מבקשת הדרכה. סמדי51
 
../images/Emo24.gif

אוקיי, אחרי איך שהצגת את זה במסר, ברור שהייתה פה איזו אי הבנה... בכל מקרה, קראתי את המאמר ואני חושב שפחות או יותר הבנתי את כוונתו. בואי נשתדל להגיע לזה ביחד (עקרון הדג), בסדר? המאמר מדבר על ההבדל בין הערכה עצמית ונרקסיזם (אהבה עצמית). יש שם הסבר על דיעותהם של כמה חוקרים וכן ניסוי או שניים. תנסי לענות על השאלות האלה בעצמך (לא חשוב באיזה סדר) - מה היה ההבדל המרכזי בין השיטות המקובלות היום (השיטות שכותב המאמר קרא להן "שיטות שמתייחסות לילד כאל צרכן") לבין השיטות שהכותב עצמו חשב עליהן? למה הן היו לא טובות לדעת הכותב? מדוע הן מפתחות נרקסיזם?
 

סמדי51

New member
O.K../images/Emo140.gif

שלחתי לך את מה שכן אני רואה בטקסט. מהניתוח של של הפיסקאות אולי אפשר יהי לדעת איפה אני תקועה. כולי תקווה שתוכל לעזור לי. בברכה סמדי
 
למעלה