scarlet moon
New member
צריכה עזרה... אני ממש נואשת ../images/Emo7.gif
לאחרונה עברתי לדירה במגורי סטודנטים, אשר אין בה אינטרנט... אין פה רשת אלחוטית, ואין שקע של טלפון... רק שקעי חשמל. בגלל שאני מתעסקת המון עם אינטרנט (לומדת אינטרקטיב, בונה אתרים) אינטרנט מאד מאד חשוב ודחוף לי, ואני משתמשת "כבדה". בדקתי את עניין המודמים הסלולרי. התנסתי במודמים של אורנג', פלאפון וסלקום. והמסקנה שלי - אינטרנט סלולרי זה גרוע (ואני מצנזרת פה). נחמד לשימוש בלפטופ מחוץ לבית, מעאפן לחלוטין כאינטרנט בפני עצמו, במיוחד למשתמשים כבדים (ועוד שניים מאיתנו..) פלאפון- אינטרנט מהיר ומעולה, מוגבלים ל10G שזה גרוע. מהניסיון שלי אנחנו מחסלים את זה בחצי חודש ואז נשארים בלי אינטרנט (שזו לא אופציה). סלקום - אני עכשיו איתם. האינטרנט בקצב סביר בנתיים (לא מוגבל, כביכול. שמעתי הרבה עדויות שהם מורידים אותו אחרי כמה זמן. time will tell), אבל - הוא מאד מאד מאד לא אמין. מתנתק כל רגע ולוקח הרבה זמן עד שחוזר לעצמו. למרות שיש קליטה. אורנג' - אמין מבחינת התנתקויות, ויש גם חבילה לא מוגבלת, אבל הקליטה פה שלהם מאד לא טובה ולכן האינטרנט מאד איטי. חבל. אני נואשת לחלוטין ומתקשה להיות אופיטמית.. רציתי לשאול אם אולי אתם יודעים על איזשהו פיתרון ?! אינטרנט שלא דורש חיבור קווי? בדקתי את הוט.. אין להם תשתית איפה שאני גרה. אם לאנשים שגרים כמה דירות לידי יש טלפון, אבל לי אין שקע חשמל, האם זה אומר שלבזק יש תשתית באזור ויש לי אפשרות להקים תשתית אצלי בדירה?? איך זה הולך? (אני ממש בורה בזה כמו שאפשר להבין...) תודה... ממש אשמח אם תוכלו לעזור לי
לאחרונה עברתי לדירה במגורי סטודנטים, אשר אין בה אינטרנט... אין פה רשת אלחוטית, ואין שקע של טלפון... רק שקעי חשמל. בגלל שאני מתעסקת המון עם אינטרנט (לומדת אינטרקטיב, בונה אתרים) אינטרנט מאד מאד חשוב ודחוף לי, ואני משתמשת "כבדה". בדקתי את עניין המודמים הסלולרי. התנסתי במודמים של אורנג', פלאפון וסלקום. והמסקנה שלי - אינטרנט סלולרי זה גרוע (ואני מצנזרת פה). נחמד לשימוש בלפטופ מחוץ לבית, מעאפן לחלוטין כאינטרנט בפני עצמו, במיוחד למשתמשים כבדים (ועוד שניים מאיתנו..) פלאפון- אינטרנט מהיר ומעולה, מוגבלים ל10G שזה גרוע. מהניסיון שלי אנחנו מחסלים את זה בחצי חודש ואז נשארים בלי אינטרנט (שזו לא אופציה). סלקום - אני עכשיו איתם. האינטרנט בקצב סביר בנתיים (לא מוגבל, כביכול. שמעתי הרבה עדויות שהם מורידים אותו אחרי כמה זמן. time will tell), אבל - הוא מאד מאד מאד לא אמין. מתנתק כל רגע ולוקח הרבה זמן עד שחוזר לעצמו. למרות שיש קליטה. אורנג' - אמין מבחינת התנתקויות, ויש גם חבילה לא מוגבלת, אבל הקליטה פה שלהם מאד לא טובה ולכן האינטרנט מאד איטי. חבל. אני נואשת לחלוטין ומתקשה להיות אופיטמית.. רציתי לשאול אם אולי אתם יודעים על איזשהו פיתרון ?! אינטרנט שלא דורש חיבור קווי? בדקתי את הוט.. אין להם תשתית איפה שאני גרה. אם לאנשים שגרים כמה דירות לידי יש טלפון, אבל לי אין שקע חשמל, האם זה אומר שלבזק יש תשתית באזור ויש לי אפשרות להקים תשתית אצלי בדירה?? איך זה הולך? (אני ממש בורה בזה כמו שאפשר להבין...) תודה... ממש אשמח אם תוכלו לעזור לי